Szia!
"Ennek ellenére az ügyfélszolgálatos veszi a bátorságot és egy évvel
meghosszabbítja a szerződést...
Nem történt szóbeli szerződéskötés, se ráutaló magatartással, sem sehogy.
Nem beszélt más családtaggal az ügyfélszolgálatos, nincs kisgyerek, akit
be lehetett volna ugratni...
Mi van ha az ügyfél másik szolgáltatóhoz akart menni lejárat után
azonnal és ilyen kamu-meghosszabbítás miatt nem tud?
Mi az amit lehet tenni?"
Én e-mailt írnék, leírva, hogy mi történt, és kérni, hogy haladéktalanul
szüntessék meg a hűségidőt. Leírnám már előre, hogy amennyiben szerintük
nem ez történt, akkor adják ki neked (kötelességük kérésre átadni!)
annak a beszélgetésnek a hangfelvételét, amikor Te kérted a
hosszabbítást! Persze be lehet fenyegetni őket kártérítési igénnyel, de
nem hiszem, hogy gyakran van, -mondjuk egy másik szolgáltatónál- pont egy
napos akció, amikor ingyen adnak, korlátlan akármit, neked bezzeg most
miattuk fizetned kell egy csomó pénzt. :-) És persze mindez csak akkor
van, ha az első alkalommal megkötött szerződés apróbetűs résznél nincs
benne, hogy automatikusan hosszabbodik egy-egy évvel, ha Te lejárat
előtt legalább 30 nappal nem jelzed, hogy nem szeretnéd hosszabbítani.
Mert akkor az, hogy Ők felhívtak, az ezt a kötelességet nem ignorálja.
:-(
Szép napot!
Fecó
|