Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2011
Copyright (C) HIX
2003-11-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Nem mukodo legzsak (mind)  11 sor     (cikkei)
2 Lambabura (Laguna) (mind)  22 sor     (cikkei)
3 Re: baleset, - gondolatebreszto (mind)  10 sor     (cikkei)
4 re: Haszongepjarmu (mind)  9 sor     (cikkei)
5 re: Olajadalekok hatasai (mind)  21 sor     (cikkei)
6 Kozlekedes magyarorszagon!!! Ezen mar csak kinkeservese (mind)  59 sor     (cikkei)
7 re: Re: Kofelverodes javitasa + szelvedoragasztas (mind)  25 sor     (cikkei)
8 FW: Re: Kofelverodes 2. (mind)  18 sor     (cikkei)
9 FW: olajadalekok szerintem (mind)  81 sor     (cikkei)
10 Re. Olajadalekok hatasai (mind)  100 sor     (cikkei)
11 re: Nagy TDI autot vasarolnek (mind)  15 sor     (cikkei)
12 Re: Kofelverodes javitasa + szelvedoragaszt (mind)  38 sor     (cikkei)
13 Hasznalt autot, de milyet? (mind)  14 sor     (cikkei)
14 Valasz: baleset, - gondolatebreszto*** HIX AUTO *** #20 (mind)  21 sor     (cikkei)

+ - Nem mukodo legzsak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Marciusban egy ismerosom budarol pestre jott az arpad hidon. O a kulso savban m
ent. Egy teherauto a kozepso savbol at akart menni az o savjaba. Az O Suzuki Wa
gon R-jenek bal hatso reszet meglokte. Ettol a kocsi iranyt valtoztatott. Atmen
t a harom forgalmi savon, beugrott a villamos sinek koze, es telibe kapott egy 
oszlopot. Ket hetet elt meg komaban, majd meghalt. A kocsijaban volt legzsak, d
e nem mukodott. 
Szerintetek a kocsi gyartojanal, eladojanal nem lehet keresni valamit. Olyan le
gzsak volt a kocsiban, ami nem mukodott, es ezt a nem mukodo dolgot meg meg is 
vetettek.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: matav-4.matav.hu)
+ - Lambabura (Laguna) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Mindenki,

Van egy 1998-as Renault Lagunam (N7Q-s motor), amelynek elso lampai 
nagyon halovanyan vilagitanak. A foncsor teljesen epp, fenyes, viszont a 
muanyag burak belulrol (is) koszosak, elegge matt, opalosak, igy 
valoszinu itt veszt "erejebol" a feny. A lampatest belul poros, sot 
valami doglott pici molylepke is mintha lathato lenne. Ez szamomra fura, 
ugy tudtam, a lampatest legmentesen zart.

Kerdesem, mit lehetne tenni a fenyero normalis szintre hozasa erdekeben?
1) Ket uj lampatest komplett beszerzese? (valoszinu ujonnan draga, nem 
tudom bontobol erdemes-e)
2) Meg itt a listan olvastam, hogy lehet kapni E-s viztiszta burakat. 
Lehetseges-e, hogy talalok nekem valot? (lehet-e ezeket ragasztott 
lampatestekhez "szerelni"?)
3) Barmi mas.

Javaslataitokat, velemenyeteket elore is koszonom!

Udv,
Peter (MP)
Laguna RXT
+ - Re: baleset, - gondolatebreszto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

***
Mindenki fel volt haborodva, aki a rendorseget illetve a 112-t hivta.
***
A 112 kozismerten hasznalhatatlan, a rendoroket pedig a mentosok hivjak hivatal
bol (minden szemelyi serulessel jaro balesethez kotelesek kihivni a rendoroket)
, magyarul a helyes telefonsorrend: 1. mentok 2. tobbi (fakultativ, felesleges)
. Ha a mentok hivjak a rendoroket, ugy raadasul gyorsabbak is. Nem feltetlenul 
logikus, de igy van.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: proxy.graphisoft.hu)
+ - re: Haszongepjarmu (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Renault  Clio  1,5dci  societe (haszongepjarmu), de nem tudom,
>hogy  pontosan  milyen  kresz  szabalyok  vonatkoznak  majd  ram,
>sebesseg, jobbra tartas, behajtani tilos, menetlevel?
sebesseg - szemelygepkocsi
jobbra tartas - nem art
behajtani tilos - szemelygepkocsi
menetlevel - igen
--
Meszaros Geza
+ - re: Olajadalekok hatasai (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Lista!

Sajat tapasztalatom:
Alany: VW Golf I. 1.6 szivodizel, 22 eves
Adalek: Wynn's olajadalek for dizelpower :)

Elotte: kormolas eros, nyomatek nulla, motor nagyon
kerreg, vegsebesseg kb 80 km/h
Utana: kormolas halvanyult, nyomatek 0.5 :)  motor
erezhetoen halkabb es picit erosebb lett, vegsebesseg
140!!!

Ezt sikerult elerni ugy, hogy 3x 3ezrenkent csereltem
olajat es mindvegig toltottem hozza a fenti
olajadalekbol. Szegeny regi csotroganyommal csodakat
muvelt, allithatom.
A mostani Omegammal semmi hatasa, lehet mert "tul jo"
allapotban van meg mindig hozza a motor.

Udv,
GMA
+ - Kozlekedes magyarorszagon!!! Ezen mar csak kinkeservese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Levelem oka egy leendo kozlei utazas.

A fovarosba kell felmennem szerdan reggel 9-re allasinterjura. A
Budafoki uton kell megjelennem.

1. lehetoseg autoval.
Tervezett indulas 7-kor, 8-ra a bevezeton, 9-re a megbeszelt helyen
tervezessel és isteni segedelemmel.
Koltsegek: autopalya matrica 1900, uzemanyagkoltseg 8x230x3=5570
+parkolasi koltseg 3 ora x250=750.
Osszesen: 8220 Ft. Persze ez saccolva es biztonsagi tulszamitassal.
Szvsz K***RA sok!!!

2. lehetoseg vonattal - kelenfoldon leszalva - majd tovabb busszal.
Nincs olyan jarata a Magyar Allamvasutaknak, ami Kelenfoldon megall es
1/2 9 elott odaer es nem egy szetrohadt koszos budos szemely vagy
gyors vagy sebesvonat.
Tehat odaerek Kelenfoldre 8:50-kor. Biztosan fel tudok szallni a
9:00-kor indulo 103-as buszra. Amivel par perc alatt ott leszek a
Budafoki uton. Kestem par percet, messzirol jottem. Sajnos a pontossag
mint korabban emlitettem sokba kerul. A vonatjegy IC-n csak oda 1100
forint.
No mindez hagyjan.
De visszafele.
Budafoki utrol irany vissza Kelenfold. Kelenfoldon termeszetesen a
budos koszos szetkorhadt szarokon kivul semmi sem all meg. Hurra,
akkor vajon miert palyaudvar? Miert nem inkabb teher-palyaudvar? Tehat
ujabb vonaljegy vasarlasa, jobb hijan irany a piros 7-el a Keleti,
onnan pedig haza gyorbe.Vagy egy masik alternativa megvarni egy
vonatot, ami bevisz vagy a Delibe, vagy a Keletibe. A piros 7-es jobb
otletnek tunik. Es itt mar nem sietunk.
Koltsegek: vonatjegy oda vissza cca. 2.300H Ft, 3 vonaljegy 360(?) Ft,
osszesen 2.700 Ft.
A buszt kilottem az meg korulmenyesebb.

Nos ebbol annyit sikerult kideritenem, hogy ma magyarorszagon a
nyugati orszagreszbol a fovarosba eljutni tomegkozlekedesi eszkozzel
KULTURALTAN kb. MUNKAKEZDESRE, vagy annak idobeni kornyekere KIZART
DOLOG!!!
Ez az egyik, a masik pedig a visszaut.
Ahhoz, hogy hazajussak mindenkeppen be kell hatolnom a fovarosba. Nem
is a korulmenyesseg a bosszanto itt mar, hanem az, hogy muszaly
mindenkeppen bemennem, mert peremvidekrol gyorsan+kulturaltan
hazajutni eselytelen.

Mindehhez termeszetesen tudni kell, hogy a kotelezo megjelenes
oltony+nyakkendo. Hat csak nem fogok egy budos szemely vagy
gyorsvonatra felulni es orakig dunsztolodni a MAV-DUFT-ban. Hogy aztan
mikor odaertem mindenki oromere illatozzam.

Szomoru vagyok, ezt el kellett sirnom.

Ha tudtok egy jo alternativat, hogyan juthatnek el szerdan a Budafoki
utra, 9 orara, akkor kerlek titeket meg a keddi napon maganba
jelezzetek. Ha nem akkor csak erezzetek egyutt velem. :-)

Teeby
+ - re: Re: Kofelverodes javitasa + szelvedoragasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Azert kis kulonbseg biztosan van: nem hinnem hogy minden muhely minden 
(javitott) tipushoz felkeszitett ragaszto robottal rendelkezne. Inkabb 
semmi robottal es kezzel illesztik/ragasztjak :)
****************
Csak az 2 szelvedo beragasztasat lattam szemelyesen:
Audi TT: ragasztot egy robot felhordja a szelvedore korben, (azert
robot, hogy a ragacs egyforman legyen. Ugyanilyen robot ragacsolja az
olajteknot is, pedig ha ugy tetszik, az kevesbe strategiai alkatres).
Aztan ket honpolgar nekiront es vezetosinek kozott a helyere tolja a
szelvedot.

Mercedes haszongepjarmu szerviz (emeletes buszon 2,5m szeles es 3m magas
uveg ragasztva...) A Sprinterbe ugy tettek az uveget, hogy egy ember
siman korberagasztozta, aztan beraktak es szigszalaggal jol lefogattak,
hogy ne csusszon meg. Amint megvolt, 4 ora szaradas+ lehetoleg 1 napig
nem mosatni. 

A ragaszto mindenkepp megkot. Ha az uveget mozgatod, jobban elterul. A
robot csak a ragaszto egyenletesebb felhordasara van.

Kojavitas: Gyorben az Interspar parkolojaban egy no 2500Ftert
(szamlaval) javit, nekem eddig kulonbozo autokon 5-6 kagylot, csillagot
javitott, egyikkel sem volt gondom. Igaz, a legregebbi is csak egy
ev/40ekm ota van javitva.
Fogash
+ - FW: Re: Kofelverodes 2. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

< De ha ugyesen csinaljak meg mindig tobbet er mint egy javitott
szelvedo.
> Persze kinek a pap kinek a paplan...

akkor itt egy paplanparti, mert nekem bizony 3 NYOMTALANRA javitott
kofelverodesem is. Ha erre mindig szelvedot csereltettem volna, mar a
gatyam
rament volna. A (korabbi) ceges Passatra meg 150++ eFtot mondtak
cserere.
Berauto volt, ram akartak verni... Igy meg 2500Ftert eltunt a
kavicsnyom.
:-)

>szal lehet mostansag jobbak az uvegek ebbol a szempontbol?
NEM. Csak sokkal laposabb szogben all a szelvedo, emiatt a ko utese nem
eri
annyira direkten, emiatt nincs nyoma.
Fogash
+ - FW: olajadalekok szerintem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

- igazak-e az allitasok? - ha igen miert, ha nem miert?
Az allitasok TOBBNYIRE igazak, de a motor valos mukodese szempontjabol
nem
relevansak. Nem veszik figyelembe a mukodesi kornyezet, elso sorban a
motorolaj sajatossagait. Egy mai motorolaj tele van adalekolva
surlodascsokkento, savasodasgatlo, szennyezodeslebegteto/ulepedesgatlo,
hoallosag-fokozo, habzasgatlo, meg meg ki tudja milyen segedanyagokkal.
Igaz
lehet, hogy az utolagos adalekok javitanak a kijelolt EGY tulajdonsagon,
de
az osszes tobbi parameterre kedvezotlen hatast fejt(het)nek ki, mivel
felboritjak  a kenyes egyensulyt. Mit ersz vele, ha csokkented a
surlodast,
de kozben habosodik az olajod, emiatt az olajpumpa levegot sziv? Mi van,
ha
nem surlodik, de savasodik, emiatt rozsdasodik a motor belseje? Mi van,
ha
az olaj nem tapad a felulethez, es 10 perc allas utan kenes nelkul indul
a
motorod?

- hatekony-e es hogyan? - ha igen miert, ha nem miert?
Lasd eggyel feljebb

- hogyan es mit okoz az anyag?
A KIVANT hatasa le van irva a reklamanyagokban (beepul a feluletbe,
hozzatapad az olajmolekulahoz, csokkenti/noveli stb...) A nem kivanatos
reszerol mindenki melyen hallgat: (mindegyik felteteles modban ertendo)
az
olaj nem tudja lebegtetni a szennyezoket, a nem kivanatos helyeken is
lerakodasok keletkezhetnek, az uzemanyag kentartalmaval H2SO4 (kensav)
keletkezik, a mit nem semlegesit, tulsagosan higfolyossa valik, ezert
hamar
eltunik mindenhonnetm hideginditaskor fokozott kopast okoz.

>- ha igen miert, ha nem miert?
A mai motorok anyagvalasztasa, az alkatreszek feluleti kikepzese, az
illesztesek turesei a gyartomuvi specifikacioval leirt kenoanyagokat
feltetelezik. Pl. az Audi V8 motorjai aluminium blokkal keszulnek. Ebben
a
blokkban nincsen acel hengerpersely, hanem az ontveny felulete van
sziliciummal nagyon bedusitva a felulet kozeleben (atlagos 5-6% helyett
talan 15% feletti aranyban). A hengerfuratot honoljak (ugyanugy, mint az
acelt, aztan maratas jon, amikor az aluminiumot kimarjak a Si szemcsek
kozul. Ez lesz az olaj helye, a dugattyu es a gyuruk viszont az
aluminiumhoz
soha nem fognak hozzaerni. Na most egy ilyen kombinaciot teliontesz
molibdenszulfidos teflonolajjal... Szerinted mi tortenik??? Hasznal a
motornak? Orulhetsz, ha nem art.
Persze nem minden motor ennyire kulonleges, de a pelda talan
erzekelteti,
hogy mennyire erdemes pancsolni. A kopott motor meg ugyis megeszi az
olajat,
annak mindegy. Aki ilyeneken gondolkodik, inkabb koltse azt a penzt
folyamatosan JO motorolajra, TELI GUMIra, GYEREKULESRE, jo FEKBETETRE,
vagy
hasonlo ertelmes celra.

- mennyiben igaz a publikus tesztje (nyomasproba stb.)
A kamera altal bemutatottak nem feltetlenul csalasok, de nem realis
korulmenyeket modelleznek. 20-30 masodpercig minden motor elmegy hutes
nelkul, sot akkor is, ha a szelephimbakra lapatoljak a homokot.
Csodaszerrel
is meg anelkul is.
A jegbe fagyasztott motor kamu. Egy hutokamraban siman lehet csinalni
minusz
60 fokot is, induljon akkor a motor. A jegbe fagyasztas okozna egy halom
kontakthibat, rovidzarlatot a gyujtasrendszerben, a filmben csak egy
jegtablakbol epitett "ladaba" van zarva a motor. (Prolong)
A Metabond nyomasprobajanal senki nem VIZSGALJA elozetesben a hasznalt
anyagokat, eszkozoket. Nezte valaki, hogy a ket surlodo gorgo egyforma
kemenysegu (edzett) -e?

- egyeni tapasztalatok
19 evesen a Trabantomba ontottem Slick 50et. Persze a mentalis loerok
szama
megduplazodott, de igazan soha nem volt meres, ami bizonyitotta volna,
hogy
BARMELYIK parameter (fogyasztas, teljesitmeny, nyomatek, zaj) is
merhetoen
javult volna.
+ - Re. Olajadalekok hatasai (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok.

Teby nagyon erdekes dolgot feszeget. Espedig !

>A kerdes lenyege, hogy milyen hatasai vannak az
olajadalekoknak a
>motorra nezve.
>Nem kimondottan a kozvetett hatasokrol van szo.
Jobb kenes, kisbb
>kopas stb..

>Inkabb az a kerdes, mit okoz a motorban. Mennyire
jo ez valojaban es
>hasonlok.
>Foleg tapasztalati tenyeken alapulo beszelgetes
lenne jo.

Nagyon erdekes tema valojaban. En ketfajta szert
tettem a Skodamba de arultam Metabondot is amit
kesobb mar nem vallaltam arulni.

Amikor a Skodamat kihoztam a Merkurtol mar akkor
alapbol csapszeghangja volt ezert a most sokat
vitatott Slick - 50 et tettem bele. Nekem ezzel
kihuzta kb. 90000 Km ig. Hogy miert volt vitatott
? Ugyanis a Slick - 50 adalek teflon adalekot
tartalmaz sokaknak jo de sokaknak rossz volt.
Besult a motor tole.
Majd elkezdtem Metabondot arulni. Igaz ez olyan
rendszerben tortenik, mint egy piramisjatek.
Probalj minnel tobb embert beszervezni ebbe a
jatekba, hogy minnel tobb pontot kapjal. Ezt nem
vallaltam ( szervezkedest ). Inkabb a
forgalmazasra oszpontositottam addig, mig ra nem
jottem, hogy mit rejt valojaban a flakon tartalma.
Ez ket osszetevobol all:
1, egyresze beleepul a kopott reszekbe es
megmunkalasi hianyossagba ezzel csokkentev a
surlodast.
2. egy resze pedig az olaj tetejen uszva fogja fel
a szennyezodeseket.
Ez nem is lenne nagy baj akkor, ha minden autos
normalisan vezetne, csak a gond akkor kezdodik
mikor egy kicsit jobban gyilkolod az autot.
Ugyanis ez az olaj tetejen lebego reteg gozze
valva karositja a nem vasbol valo alkatreszeket,
espedig a bronzcsapagyakat.
Egyebkent a Metabondnak vannak nagyon szuper
anyagai: Benzin - gazolaj adalek es a zsir ami
igen jo. Ezt en is hasznaltam.
Egy flakon 250 ml kiszerelesu.

Azota nagyon sok ilyen olajadalek, vagy
surlodascsokkento van forgalomban.

Slick - 50, Metabond, STP, Winny's, Tribolin,
Milotec, Militec, stb

Viszont itt kulon kell venni ket fogalmat.
1, Olajdadalek
Ami az olajbol nem vonodik ki igy az olajjal kerul
az adalek a kenendo helyekre.
2, Surlodascsokkento
Amit az olajba kell tenni a megfelelo menyisegben
es addig marad az olajban amig az uzemi
homersekletet elerve az adalek kivalik az olajbol,
mint hordozo anyagbol, hogy a surlodas es
kopascsokkento hatasat kifejtse.

En most jelenleg a Militec - et arulom,
referenciakat a www.militec.hu oldalain lathato.
Ez surlodascsokkento adalek ami az olajbol kivalva
fejti ki a hatasat. Nekem a Skodamban is Militec
van.
Tapasztalatom:
Sokkal halkabb a motor jarasa, erosebbnek erzem
( lehet ez mentalis erzes ) MLE :-)
Valto: Regen az I es fokozatot hidegebb idoben
csak ketszeri kuplungozassal tudtam betenni a
valtorudat, most siman akadajtalanul cuppan a
helyire. Zsirba is keverve jo.
Nem mondok tobb tapasztalatot, mert ez karosan
szubjektiv lenne, igy befolyasolni nem szertnek
senkit.

Udv: Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
 M: 06-20-9446107
        S 120 L

Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r  :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya, kaphato.
http://kep.tar.hu/budaivar
+ - re: Nagy TDI autot vasarolnek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>+ -  re: Nagy TDI autot vasarolnek VÁLASZ  Feladó: 
>>drax2gma_uh.liameerf 
>>
>Ha az eletkor lehet fiatalabb, akkor javaslom, menj be az elso Audi 
>kereskedesbe es rendelj egyet  ;-)

Audi A6 2,5 TDI quattro full 1996: max 2,5 guriga; kicsit fiatalabb 
szappantarto alaku 3,5
ugyanez magyar markakereskedonel, 2000 koruli: 10 korul (mondjuk 
nem is tudnak eladni egyet sem)

Szerintem nezz korul importoroknel, az Audik ertektartasa 
katasztrofalis, nem kis reszben Nemetorszag kozelsege es a 
szurkeimport miatt. Arra azert keszulj, hogy biztositani lopas ellen 
senki nem akarja majd...
+ - Re: Kofelverodes javitasa + szelvedoragaszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> kedves Trizny=E1k !
>=20
>=20
>>Kedves Robi, mennyi idos vagy Te, hogy meg mindig hiszel a mesekben? :-=
)
>=20
>=20
> - 33
> - nem mondtam, hogy elhittem (igaz azt sem, hogy ketkedessel fogadtam..=
.)
> - ettol fuggetlenul akar igaz is lehet
> - ha mese volt, nem zavar. legalabb okosnak erezte magat, engem nem
> karositott meg vele.
> - en mar csak ilyen javithatatlan marha vagyok, hogy indulasbol joindul=
atot
> feltetelezek mindenkirol. tudom, nem ez a valosag, de en mar csak ilyen
> vagyok, igy erzem jol magam. (tudom, naivitas, idealizmus, elhetetlense=
g,
> jozan esz hianya stb., most majd jol megkapom, hogy sokba kerul manapsa=
g az
> ilyen hozzaallas meg hasonlok. de ez van. nekem fontosabb, hogy a
> lelkiismeretem nyugodt legyen. de ne aggodj, tulzasba en sem viszem.)
>=20
> udv
> robi
>=20
>=20
>=20
Nyugi, rob!

Akik rajtad nevetnek, tulajdonkeppen magukon nevetnek, csak ok ezt nem=20
tudjak es a maguk kis barati burkaban nagynak erzik magukat. Hagyd meg=20
nekik ezt az egy oromot az eletukben!

Udv.:

LuJOmAn
+ - Hasznalt autot, de milyet? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Eddig csak olvastam a Hix-Autot, de most lenne egy(?) kerdesem:
Most adtuk el az autonkat egy jo ajanlat hatasara, de "nem szeretnenk
igy maradni". Ezert az lenne a kerdesem, milyen autot lehetne venni
kb. 1 000 000 Ft-bol, ami nem idosebb 6 evnel es nem nagyobb 1400
ccm-nel (es nem Suzuki).
Es ezzel kapcsolatban meg megirnatok - tudom, hogy mar legalabb ezerszer
volt -, hogy mire kell figyelni hasznalt auto vasarlasakor?

Elore is koszi!

-- 
				[ Toto ]
+ - Valasz: baleset, - gondolatebreszto*** HIX AUTO *** #20 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 
> Temakor: baleset, - gondolatebreszto ( 31 sor )
> Idopont: Mon Nov 17 12:43:33 CET 2003 AUTO #2010
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>>>>>>>...
Az elsokent kierkezo rendortol megkerdeztem, miert nem veszik fel a
telefont a
sarvari rnedorkapitanysagon, es hogy mi tartott ilyen sokaig, mivel egy
sulyos
balesetnel - ugy gondolm ez az volt - ezen embereletek mulhatnanak.
...<<<<<<<<<<<<<<<<

Ha serultek vannak, akkor eloszor a mentoket hivjatok - kit erdekel a
rendorseg?? A mentok meg hivatalbol ertesitik a rendorseget, mert igy kell
tenniuk szemelyik seruleses balesetnel.

Felreertes ne essek, nem akarom vedeni a rendorseget. De ha sulyos baleset
van, es embereletek vannak veszelyben, akkor felesleges a rendorsegi
hivasokkal pocsolni  - eloszor az eleteket kell menteni.

udv, Akos

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS