Ilyent En is tudok, raadasul magyarul: http://irclabor.hu/node/50
>Magyarul pedig a LOL nem jelent semmit.
Biztos vagy benne? Szerintem a netezok fele tudja, a fiatalok mindegyike.
Nalam ez olyan termeszetes, mint a hi, meg hasonlok. Csak kesobb
jutott eszembe, hogy nem tudhatja mindenki. A netes jatekoknal
nincs ido korul irni a dolgokat, 1xubb (egyszerubb) roviditeni.
Most atneztem, es vannak benne ujdonsagok nekem is. Ez tetszik a
legjobban: rotfstclmaaobpo. Ha valaki ezt begepeli harc kozben,
akkor a tobbiek biztos: rotfstclmaaobpo -t csinalnak :-).
|
Mar tenyleg unalmas, de ha valaki normalis azzal elbeszelgetek.
Ujat se En, se mas nem tud mondani, szerintem is fejezzuk abba.
>Ezt az onigazolo elmeletgyartast
Hol az onigazolas? En igy gondolom, es kesz. Nem kell meggyoznom
magam, igazol a 700k km. En meg elvezem a vezetest, nem nyug
beulnom a kocsiba. Nincs bizonyitek, hogy az En elmeletem az
igaz, vagy a mase. Es nem is lesz soha. Ha ezt a 700k km -t 2x annyi
ido alatt vezetem le, akkor biztos kevesebb a kockazatom?
A kovetkezmennyel maximalisan egyetertek, azzal a kitetellel:
90 -el sem szeretnek utkozni. De mar haltak meg 30 -nal is.
Akkor ne menjek csak 29 -el? Az elet egy veszelyes jatek.
A kockazatokrol neked van velemenyed, nekem meg mas. Es mivel
nem egy egzakt szam, igy nem is fogunk megegyezni. Hit ellen,
nincs eszerv, ezert hoztam a politikat, meg a vallast. Tudat alatt a 90
mar 0 kihivast jelent. Ezert jobb, ha olyan sebesseget valasztok, ami
odafigyelest igenyel. A sportban ha a nagy csapat lebecsuli a kisebbet,
akkor meg altalaban megveri, de neha nem. A kozlekedesben nincs
neha nem. Vagy csak szerencses esetben.
>ott ahol 90 a korlat, a 160 mar nagyon durva
Kiprobaltad? En teszteltem. Megkozelitoleg 160 a felso hatar amit
elhisznek egy autorol. A 200 -at nem hittek el, pedig az raadasul
Nissan ZX 280 volt. Volt egy Nissan Sunny GTi -m, arrol meg
a 140 -et sem. 1xuen kijottek elem, pedig nem volt rosszabb, mint
a mostani, es sokkal jobb mint az elozo Celicam. Csak a kinezete ...
Azert meglatszik, hogy er moged valaki. Ha utana csordogalsz,
akkor persze, hogy nem ugy all hozza, mintha csak egy villanast lat.
En nem azt mondtam, hogy 160 -al kell mindig menni. Hanem hogy
van amikor ennyivel is lehet. Azert az altalanos a 130 koruli tempo.
De mar ez sem igaz, mert Budapest 60 km -es korzeteben meg a
szabalyos sebesseg is csak alom. Aztan a 4 -esen ott van Szolnok,
szinten nagy forgalom. 3 -as az jobb lenne, de ott a palya, ahogy
minden mas iranyba. Marad meg a 2 -es, na ott szoktam menni.
Tehat elmeletileg megyek 160 -al orszaguton, de gyakorlatilag ...
De ahol lehet, ott igen. Es nem ragaszkodom, hogy ennyivel akarok
menni, hanem ha ennyit erzek biztonsagosnak, akkor annyival megyek.
>* merjuk beismerni tevedeseinket
Ezt pont nekem irod? En azon kevesek koze tartozom, akik elismerik.
Itt nem igazsag, tevedes van, hanem hit.
>"abba is fejezem"
Tobbet kellene klasszikusokat halgatnod: Markos-Nadas: Kobezart lelek.
Ez egy ugyanolyan szleng, mint a LOL, meg hasonlok. Ha Te nem ismered,
attol meg letezik. Gondold el milyen szokat (ha ugy jobb: szavakat) talalt
ki Karinthy, es ma mar teljesen termeszetesen hasznaljuk.
|
Csak roviden, mert sztem meg senki nem vette eszre. Bar lehet, hogy en
nem olvastam rendesen, es vki mar irta.
Szoval Frigyes kerdezte, hogy hova tunt Vaddiszno?
Senkinek nem tunt fel rajtam kivul, hogy sex69 az? :)
Mar akkor megjegyeztem a mailcimet, amikor meg Vaddisznokent irogatta
ala a leveleit :)
Bar ketsegkivul sokat finomodott a stilusa azon idok ota :)
Norbi :) ///
|
> Ha mindenre reagalna mindenki, a HA egy honap mulva tobb
> szaz levelbol allna. Van amire muszaj reagalni, de van
> olyan helyzet is, amikor nem udvariatlansag, ha nem
> reagalunk a vegtelensegig.
Udvariatlansagrol szo sincs, de volt egy megjegyzes,
miszerint a(z allitolag) csokkeno kockazat kompenzalja a
balesetek novekvo sulyossagat.
Ezen azert szerintem erdemes lett volna eltoprengeni, de ugy
tunik, jelenleg a listat jobban izgatjak a stilaris
kerdesek, mint az autozassal kapcsolatos konkret problemak.
|