Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 3388
Copyright (C) HIX
2008-08-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Kerdes (mind)  17 sor     (cikkei)

+ - Kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

	  Gyors "szakmai" kerdesem lenne. A minap azon gondolkodtam,
	miert gyartjak a szupersportkocsikat hatsokerek-meghajtasura?
	Egyetlen elonyet latom a negykerekmeghajtashoz kepest, hogy
	feltehetoleg olcsobb, ez viszont nem lehet szempont ilyen ar-
	fekvesu gepek eseteben. A Lamborghini az egyetlen, aki negy-
	kerekmeghajtasu autokat epit, de a Ferrarik hatsokerekesek,
	a Porsche Carrera 4 es Turbo ugyan negykerekes, de mar a csucs-
	valtozatok (GT2 es GT3) hatsok, es ott van pl. a Chrysler 300C,
	amibol a "kisebbek" negykerekesek, de mar a csucsmodell, az
	SRT8 hatsokerekes. (Meg meg sorolhatnam.)
	  "Klassz" lehet veluk nem csak telen, de mar kis csapadek mel-
	lett is...
	  Koszi, udv mindenkinek:

									Nagyak

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS