Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1460
Copyright (C) HIX
2002-05-09
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 k (mind)  79 sor     (cikkei)
2 alvaz,link (mind)  15 sor     (cikkei)
3 vegyes (mind)  129 sor     (cikkei)
4 mitsubishi (mind)  11 sor     (cikkei)
5 Tolatoradar (mind)  8 sor     (cikkei)
6 Dalmacia (mind)  16 sor     (cikkei)
7 Horror A4 (mind)  16 sor     (cikkei)
8 Rallye naptar (mind)  11 sor     (cikkei)
9 Olaszfranciacseh nagyautok (mind)  31 sor     (cikkei)
10 Skoda 130 R Coupe (mind)  42 sor     (cikkei)
11 Re. Radiator (mind)  16 sor     (cikkei)
12 Szamar katalizator (mind)  15 sor     (cikkei)
13 Skodak (mind)  31 sor     (cikkei)
14 radar (mind)  8 sor     (cikkei)
15 Fogash (mind)  6 sor     (cikkei)
16 Buszlimuzin (mind)  19 sor     (cikkei)

+ - k (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
El kellett jonnom egy hetre terkepezni ide a Voros-tenger partjara, huztam 
a szam, mert ugye nem lesz internet. Hat van. Nekem mint magyar parasztnak 
meg uj, hogy megyek barmilyen elhagyatott reszere a vilagnak, csak radugom 
a gepem halokartyajat a drotra, es ihajla!

Akoska kerdezte:
 >Tudja vki, hogy cd valtoknal milyen jelek mennek be a fejegysegbe ?

Halvanylila fingom sincs, hogy mi az a fejegyseg, en eddig azt hittem, hogy 
radugom a CD valtot a radiora, aztan annyi.
Egyebkent pl. az en oreg Blaumnal a kovetkezo pontok vannak a radio 10 
polusu ISO(regi) csatlakozojan, ami a CD tarhoz kapcsolodik:
1- Data
2- ENA
3- GND
4- Line Out (Front Right)
5- Line Out (Front Left)
6- CL
7- Free
8- NF st.
9- Line Out (Rear Right)
10- Line Out (Rear Left)

A CD taram 13 polusu DIN csatlakozojan pedig a kovetkezo dolgok jonnek-mennek:
1- BL-L (Blinker links)
2- NSL Nebelschlußleuchte)
3- Masse (für Kl. 1...8,12)
4- BL-R (Blinker rechts)
5- SL-R (Standlicht rechts)
6- BRL (Bremslicht)
7- SL-L (Standlicht links)
8- RFS (Rückfahrscheinwerfer)
9- Dauerplus
10- Schaltplus
11- Masse (für Kl. 10)
12- AE (Anhängererkennung, im Stecker mit Masse verb.)
13- Masse (für Kl. 9)

Nekem ezek kozul a "Rückfahrscheinwerfer" tetszett a legjobban, barmit is 
jelentsen :-)

 >Ezert arra gondoltam, hogy ha a jelenlegi cd bekerulne mondjuk az ules ala,
 >es a line out kimenetrol a jelet beviszem a cd valto csatlakozon keresztul,
 >akkor esetleg mukodne ? (a zenevalogatas nem kell hogy a kormanyrol
 >menjen, de a hangeroszabalyzas - amit a fejegyseg muvel - az igen)
Ez az en banatom is: nem gondolna az ember, hogy amikor megszokta a 
kormanyon a nyomogombokat, micsoda kin lenyulni jobbra es allitani a 
hangeron... Viszont megtartottam a gyari radio vezerlo csatlakozojat, es 
kifigyeltem, melyik harom drot kezelte a hangerot (Egy fold, egy + egy meg 
- hangero). Igy aztan ha legkozelebb uj keszlet kerul az autoba /meg kell 
varnom, amig elul otthon a vihar - az a rohadt osszekoto kabel a CD tar meg 
a radio koze 18500 penzbe kerult/, akkor megmondom a szervizes sracoknak, 
hogy olyan radiot kerek, amire raforrasztjak a csatlakozo vezetekeit. 
Garancia nem erdekel.

Zoli irta:
 >Jelentem, a felhajtonkon (kb. 30 fokos emelkedesu) megallva neha nekem
 >sem sikerul bekapcsolni. Eloszor nem esett le, mitol, aztan a nehanyadik
 >alkalomra sikerult rajonnom, hogy az emelkedo miatt van.
 >
 >Zoli

En is ugy saccoltam, hogy olyan 25-30 fok kornyeken mar jelentkezik a 
dolog. De az azert nem megszokott a kozutakon :-)

Udv joe
XM 2.1TD

Ui:
 >>...egy vakoknak epitheto radarrol...nagy piros szamokkal
 >>kiirta a tavolsagot,
 >:-) Na ne...
 >
 >Udv,
 >pJ

Latom figyelsz!
De nem elegge: nem olvastad el a vegen a kisbetus reszt :-)))
+ - alvaz,link (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hella Kocsisok.
Lenne egy (eleg hulye) kerdesem.
Ugye az autok manapsag onhordo(alvaz nelkuli) kasznival keszulnek,
legalabbis a jo reszuk.
Viszont egyre tobbet hallani olvasni a kozos hasznalatu feneklemezekrol.

Most akkor az onhordo alatt van a feneklemez (?!), vagy a
feneklemez=alvaz
es inkabb ez az uj technologia?Vagy egyeb?

Ha tud valaki kuldeni linkeket a BMW B10-rol, meg a S130 Couperol,
megkoszonnem.

Udv
KZG
+ - vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
****egy specialis "bugyi" van
>Itthon is latni neha ilyet.Szvsz tul egyszeru lenne.Akkor mindenki igy
>jarna.:-)
Szerintem egyreszt hot ocsmany, masreszt csak az elorol jovo radart nyeli
el, azt sem teljesen, es nem lehet minden reszet sa kocsinak beboritani
vele (pl szelvedo :-) )

>Passz. Nem voltam meg angol biztosito ugyfele...szerintem probald meg a
>helyi magyar kovetseget, vagy vmi autoklub-szeru intezmenyt.Valaki csak
>tuggya.
A biztosito biztosra tudja, hogy nem kell, de attol meg a magyar rendor
mast tudhat :-o
Azt talaltam ki, hogy beviszem otthon a rendorsegre, es lepecseteltetem
veluk, hogy az ugy megfelel, azt csak elfogadja az utszeli fakabat :-o

> Felado : Nemes Marcus
>Aha, en ilyet az USA kozepen lattam, de azt hittem, kofelverodes es
>szetkenodott izeltlabuak elleni vedelem.
Van egy konyvem arrol, hogy hogyan lehet elkerulni (vagy mersekelni) a
bunteteseket, abban is az usa-ban ir ilyet ahol hasznaljak. Amikor ott
olvastam, akkor jutott eszembe hogy Kijevbe is lattam olyat :-)

>radartavolsagoknal valoszinuleg elhanyagolhato befolyasok (azaz
>valoszinuleg nem erdemes zuhogo esoben repeszteni azzal az otlettel, hogy
>ilyenkor nem fog jol me'rni a rendorsegi radar).
Azt irja a konyvem, hogy ilyenkor ha bemernek, akkor jo esellyel meg lehet
tamadni a buntetest, hogy felremert a muszer :-o

> Felado :  [Hungary]
>>Ha irsz, akkor az .eztveddki szoveget vedd ki a cimbol...
>..tovabba az egyenlosegjelet ird at kukacca, es a kukacot, valamint a
>nospam.hix.hu tagot szinten torold :-)))
>Amint az latszik, beindult a hix-listak spamellenes cimkijelzese. A
tobbivel
>most mar kar keseriteni a delikvensek eletet.
Amikor azokat a leveleket irtam, akkor a webes feluleten meg rajta voltak
az emilcimek, azota azt is megjavitottak.

> Felado :  [Hungary]
>>Leirast kovetelek az autorol :-)
>>(gyonyoru az az auto, majdnem szebb mint a 110-es )
>Mit szeretnél tudni?
Mindent :-)
Hogy megy, milyen az uttartasa, zajszint, jo ut, rossz ut, autopalya.
Szubjektiven milyen erzes vezetni, stb :-)

Meg sosem ultam benne, csak lattam (pesten az europarknal szoktam latni
egyet "spo'rcoupe" felirattal az oldalan :-)

> Felado :  [Romania]
>Ami a legszomorubb az egeszben, hogy a kenyszer vitt ra es elso nyitasom 
2
>perc alatt sikerult. Egy profi szerintem rohogve kinyitja az autok
tobbseget
>par mp alatt...
Jomultkor bemasoltam az auto express ujsagbol a tesztet (legalabbis egy
reszet), a legjobbakat tobb mint 5 percig tartott kinyitni profiknak
(skoda, volvo, suzuki), de voltak nagyon megdobbento eredmenyek is (porsche
34 sec, chrysler 6 (!) sec)

> Felado :  [Hungary]
> > >De ha ek alaku a fogazas (lsd citoen jel), akkor nincs tengelyiranyu
> > Igy igaz, de nyilfogazast egy darabbol szinte lehetetlen kesziteni, 
ha
Erre latod nem gondoltam.

> Felado :  [Hungary]
> > Ember, gondolkozz!!! A tolatoradarodnak 4, esetleg 5 szenzora van a
kocsi
> > hatuljan, egymastol egyforma tavolsagra, a talajtol x magasan. Ha az
> oszlop
> > a ket szenzod kozott "all", akkor becsuszhat, hiszen a 4-5 szenzor nem
ad
> > teljes lefedettseget, csak mittudomen 80%osat. Nem fugg ossze a
> > gombolyuseggel.
Az az oszlop az egyik szenzorral elott volt kb 20 cm-re, amikor egyaltalan
latott vmit, de akkor sem tudta eldonteni, hogy latja-e :-o

> > A sportkocsi fuggoleges-kozeli orr-resze lehetett a szenzoraid sikja
> > ALATT???
Pontosan ez volt a helyzet !

>Ez esetben teljesen normalis, hogy a visszaverodesbol nincs
> semmi,
> > ami a szenzor iranyaba jonne, hanem feltukrozi az egre az egeszet.
Pontosan ezt mondom en is :-)

>Azt
> > viszont nehez elhinni, hogy van olyan auto, aminek a fuggoleges
orr-resze
> > <20cm. (=szenzor-magassag).
Ki beszelt 20 cm-rol ?
Az en senzoraim kb fel meter magasan vannak a kocsi hatuljan (a hatso lampa
mellett)

> > Az Alfam csomagtartoja mellesleg kb 1,5 meterrol eltakar MINDEN
normalis
> > meretu autot is, tolatni csak erzesre lehet vele.
Te jo eg, en meg azt hittem, hogy a volvonal roszabb nincs :-)

> > Jol felrevezettek! A mubor csak arra valo, hogy meleg napokon estefele
> > autozva NE EGJENEK RA AZ ELUTOTT BOGARAK A KOCSI ORRARA....
Es telen ? :-o
Kulonben bemasolom majd neked azt a par mondatot a konyvbol, ahol olvastam
(csak most nincs keznel)

> > Mert meg nem ultel az Alfaban! Csak arra ugyelj, hogy legalabb 2.0-t
> adjanak
> > alad. :-)
Azt adnak amit mondok (legfeljebb akkor amikor ok mondjak :-) )
A selespeed valtot akarom kiprobalni, az meg ugyis csak a nagyobbakban van
:-).

> > Mit szoltok a Pug 406 Coupe 2.2 HDI-hez ? Nooormaaaliis?
Cool :-) (raadasul amikor ki aakrtam probalni a benzinest, mondtak, hogy
csak a dieselt tudom kiprobalni - aztan az sem volt benn, majd a jovo heten :-(
 )

A'kos



_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG

_____________________________________________________________
Promote your group and strengthen ties to your members with 
 by Everyone.net  http://www.everyone.net/?btn=tag
+ - mitsubishi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi !

Sikerult szert tennem egy 1983-as Mitsubishi Cordia-ra.

Csak annyi a gondom vele, hogy nincs benne egyik katalogusban sem es lenne
rajta mit javitani.

Az lenne a kerdesem, hogy esetleg valaki tudna-e hozza anyagot szerezni,
hogy milyen mas auto alkatreszeket lehet hozza felhasznalni.

Udv: Gyimka
+ - Tolatoradar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"A tolatoradarodnak 4, esetleg 5 szenzora van a
kocsi hatuljan, egymastol egyforma tavolsagra, a talajtol x 
magasan." 

Kiveve, ha olyan, mint ami nekem van, ami folyamatos csik.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Dalmacia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Keresek Del-Horvatorszagi (ezt hivjak Dalmacianak?) 
cimeket"

Dalmacianak durvan a Zara (Zadar) kornyeki es az attol 
delre eso videket hivjak. Kicsit pontosabban, ha ranezel a 
terkepre, akkor latod, hogy Zadar folott mar nem 
eszaknyugati tajolasu a part, hanem "bekanyarodik" 
eszakkeletnek, majd megint 90 fokkal jobbra egy delkelet 
fele huzodo obol kezdodik Maslenica kornyeken. Ha innen 
kelet-delkelet fele huzol egy vonalat, az alatta levo resz 
Dalmacia.

Ha mar cimekkel nem szolgalhattam.:(

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Horror A4 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Amugy 18-as felnit lattam en legutobb egy Audi A4-en is. 
Ultetve, DTM ablaktorlo (egy kozepen, fuggolegesen), 
spoiler korben foldig, szelvedo teteje 1/3-ig foliazva, 
tobbszoros szepsegdijas auto. 1.6i 8V - 101 LE :-((((((( 
Gyarilag 260-as km-oraval. Szoval a szam nem minden."

Bizony, azt csak gyerekkorunkban neztuk a nyugati kocsikon. 
Pl "hu, lattam egy Opelt, 220 volt beleirva". :)

Mi a jo egy ilyen tuning 1,6 Audiban? Nincs benne power, 
ahogy VD mondana. Kiallitasokra viszik? En is tehettem 
volna 19-es (!!!) felniket a Mondeora (mert letezik ilyen), 
ha teljesen elment volna a maradek eszem is.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Rallye naptar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. Lista!
Segitseget kerek, hol talalhatom meg, az idei hazai rallye,
auto-cross truck-trial versenynaptart?
A kozeli jovoben itt a kozelben Borgondon varhato valami
gyorsasagi szakasz, leginkabb az erdekelne.

Elore is koszonom

-- 
 Üdv 
 Dunai Zsolt
+ - Olaszfranciacseh nagyautok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Nasfay Zoli irta a Superbrol:
>>>
Ezzel is az lesz, mint az olcsobb olasz es francia nagyautokkal: nem
kerulnek annyival kevesebbe az etalon-markaknal (Merdzso, BMW, Saab,
Volvo), mint amennyivel rosszabbak naluk. Oriasi csalodas.


Ugy gondolom, annyira nem mely a piacismereted, hogy ilyet ekszkatedra
kijelents. Meglatasom szerint pont az utobbi idok olaszfrancia autoi (AR166,
P607, VelSatis, Thesis) tortek be a piacra. Gondolom, te is tudod, mennyivel
nott az S szegmens aranya az osszeladasokon belul: a latin autok aranya
egyre jelentosebb. (Ezt merhetjuk elodjeikhez is (AR164, P605, Safrane,
stb), akik anno nem zavartak sok vizet sajat hazajukon kivul.) A 90-es evek
kozepenek a felismerese ez. A latin autok kozos vonasa, hogy egyfajta
nonkonformizmust otvoznek a kategoria alapelvarasaival, melynek
legjelentosebb kepviseloi tenyleg a klasszicizalo BMW5-os, EMerci, stb. Hogy
ezt a Skoda hogy abszolvalja ezzel a teljesen kommersz (helyenkent gagyi)
felallassal, erdekes lesz. Mindenesetre bizton szamithat kormanyzati
megrendelesekre (nem is kevesre) az exkommunista orszagokbol (OFF: ez megint
mondhato... :-).

Az arpolitikarol pedig szivesen elbeszelgetnek, az is meger egy miset. Teny,
hogy JOL araztak be a Skodat kozeptavra. Rovidtavon IMHO elbirt volna
5-10%-kal alacsonyabb arat is, de ez meg kozeptavon bosszulja meg magat.


udv,
djtiszy
+ - Skoda 130 R Coupe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles

Sziasztok autosok.

>> Felado :  [International]
>Leirast kovetelek az autorol :-)
>(gyonyoru az az auto, majdnem szebb mint a 110-es )

Mivel az en szakerto kezem is benne volt a dologban, en is hozzafuznek egy
ket dolgot. Az S110 R is gyonyoru darab elhiheted :-) Elol a negy lampas
homlokfal a hatso ives csapott hat egy kis fecskefarknyulvany hatassal
igazan gyonyor benyomasat kelti. Egyebkent eppen ket hete az egerszaloki
talalkozon ( Skoda ) volt egy 27 eves S110 R gyonyoru allapotban. Sajat
szememmel latva gyonyoru allapotban, sot az asszonykam szerint aki eddig az
autok irant nem mutatott erdeklodest a 110 R lattan szinte extazisba esven
kozolte velem, hogy ilyen Skodat kellene vennunk :-)

>Az autó 14 eves, viszonylag keves kilometerrel (no vezette, meghozza >a
>jobbik fajtaból) A. Karosszeria itt-ott rozsdas, de hat ilyen elofordul,
>ki kell javitani, nem egy nagyon veszes dolog. Eddig abszolut nem >bantam
meg a megvetelet. Mindenhol utanam fordulnak,
>amerre megyek, tenyleg eleg ritka darab.

Elorol egy sima trapezlampas Skoda, majd a szeles ajto utan csapott hat.
Mivel en nem vagyok hive a ket ajtos autoknak en erre a latvanyra szinte
gerjedelembe esve tuzbe jottem ;-) Igaz most a valtoval is van egy kis gond.
Kicsit bug a lelkem. Viszont ugy megy mint a raketa :-) Ulese klassz,
muszerfala meg kiraly !! Vezetni meg elvezet. Elhiszem, hogy mindenki utanad
fordul, ilyen auto nem terem minden bokorban. Nagyon ritka ez a Rapid
szeria.

Udvozlettel: Frigyes

      A . MajorKa Bt.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
T: 214-3950 ; M: 0620-9446-107
      Skoda 120 L

HiX matrica , elso ajto  legterelo, Tunning gyertya,
hatso ablak futoszaljavito, kaphato
Militec es a Bardi autotol alkatreszek 10% kedvezmennyel.
+ - Re. Radiator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles

Sziasztok autosok.

Ha netan rez alapu radiatorod van.
Javithato gyurmaval is. Loctite Teroson gyurma. Egy darabot letorve es
osszegyurva a repedesbe egyenletesen felhordod, majd kis ido mulva rez szinu
es kemenysegu lesz.

Udv: Frigyes

Ui. Olvasom a listat :-) Nem tuntem el.

            Skoda 120 L

+ - Szamar katalizator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles

Sziasztok autosok, szia Istvan.

>Lada Samara Sedan 1500  - as hoz szükségem lenne katalizátorra a >régi
>tönkre ment.

www.katalizator.hu , vagy a Lada csepeli vedgat utcai szervize tud neked
katalizatorban segiteni.

Udv: Frigyes

            Skoda 120 L

+ - Skodak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Az Octaviarol tudtam, hogy eleg zajos a
>motorja, nem tul kenyelmes a futomuve, es a belso terben sem hasznalnak
>eppen minosegi anyagokat. Gondoltam, a Superb - ami meretei alapjan ket
>kategoriaval feljebb van! - ennel csak klasszisokkal jobb lehet. Erre az
>uj Autopiacban azt olvasom, hogy a Superb ugyanez nagyban: zajos a
>motorja, zajos a futomuve, kellemetlenul raz, es gagyi a muszerfal.

Kicsit ugy erzem, fel-igazsagokat olvasok fentebb. Tenyleg igaz, hogy egy
98-as evjaratu, 1.6-75LE Octavia eleg gagyi anyagokat tartalmaz, allatira
hangos a motorja es nem is megy tul jol. Viszont volt a kezemben 2000es
evjaratu 20Vturbo (1.8T-150LE), amiben gyakorlatilag MINDEN anyag teljesen
mas volt, (gyakorlatilag az Audi A3 anyagaibol epitkezik), es az Audi motor
csodak csodaja csendes is... Most egy 1.6-101LE automataval jar a kollegam
(2001-es evjarat, facelift utani). Volt szerencsem vezetni vagy 2-300 km-t,
az auto semmivel nem marad le a konszernen beluli tesoktol (beleertve az
A3-as Audit is).

A Superb-ben meg nem volt szerencsem ulni, de amit tudni lehet: egy
kivetellel mindegyik motorvarians gyori Audi-termek (1.8T-150LE, 2.8
V6-204LE, 1.9PD-TDi-130LE, 2.5V6 TDi-150LE). Ezek mindegyike fut az Audikban
is (up to A8), szoval a "hangossag" kicsit az ujsagiroi szelektiv fulnek is
erzodik. A nem gyori motor a VW-fejlesztesu 2.0-115LE, ami szerintem nagy
ivben kerulendo. Errol siman el tudom kepzelni, hogy morog es kelletlen.

Tudni kell, hogy a VW es az Audi ket kulon motorfejlesztest mukodtet es a jo
termekek az Auditol kerulnek ki. A VW fejlesztesuek vagy igenytelenek (kicsi
fajlagos teljesitmeny, fapados muszaki megoldasok), az Audisok meg jo
komplikaltak, jo literteljesitmennyel, de macerasabb termeszettel. Ez utobbi
alatt a hosszabb kifejlesztesi idot, tobb eloszerias kinlodast kell erteni.

Fogash
+ - radar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Sandor, koszonom a linkeket, ugy latszik, felreertettem valamit. Amirol en
irtam, az a rendorsegi radar, amivel a gyorshajtokat fenykepezik, ezert
nem talaltam itt 60/77 GHz-et.

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Fogash (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Fogash, lehetne esetleg, hogy a forward miatti > jeleket eltavolitod a
leveleidbol, amit a listara irsz? 

raki
+ - Buszlimuzin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok Autosok,

nem birom ki, le kell irnom. :) A buszlimuzin szorol mindig a 
kovetkezo jut eszembe:
Egy vasarnap reggel a megboldogult EstFM-en autos musor volt,
es eppen az akkor uj Audi A2-t mutattak be. Ecseteltek hogy 
mennyire uj fejlesztes, meg alu kasztni meg mekkora hely, stb. 
A musorvezeto azon kerdese, hogy egy lemezbol keszult autoval
torteno utkozeskor hogy reagal az A2, nem valaszolt, mindig valami
masrol kezdett beszelni. Legalabb 3x megkerdezte, de valaszt nem
kapott. Egyik mellebeszelesben az auto iszonyatos helykinalatat
emelte ki es hogy ez mar nem is egyteru, hanem buszlimuzin.
Na en itt kaptam rohogogorcsot. :))) Aki mar latta esetleg vezette is, 
annak nem kell magyarazni. Musorvezeto is fuldoklott a nevetestol :)
Vegen pedig bemondtak 2 eve 5.5M HUF-ot mint kezdo ar...
Nevetseges.

Udv,
 Gabor

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS