Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 3312
Copyright (C) HIX
2008-03-12
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
		
Tegnap hibas sendmail konfiguracioval indult ujra a gep, igy sajnos
az osszes erkezo levelet visszadobta, de ezt csak ma vettem eszre.

Kerlek ismeteljetek meg, amit hetfo reggel ota kuldtetek.

Elnezest kerek a kenyelmetlensegert.

Udv,
Jozsi./ HIX/
1 re: szervohatas - nyari gumi (mind)  23 sor     (cikkei)
2 beszamitas birkozassal. (mind)  98 sor     (cikkei)

+ - re: szervohatas - nyari gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Nyari gumikat februar 19-en felrakattam :-)
Marcsak azert, mert alufelnin voltak, az meg
meg az elozo kocsimhoz vettem ujan mult evben,
es elmeletileg a mostani kocsimra is jonak kellett
lennie. Mar viszketett a talpam, hogy
kiprobaljam, kivancsi voltam.... Jo lett :-)

Meg szerencse hogy egy A Vectra meg a G Astra-
ra is jo a 7x15 ET38 4x10-as alifelni :-)

Az alabbi linken van kep a kocsirol, nyari gumi meg
felni az also kepeknel (eleg friss kepek):

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=45564

Amugy meg szerintem marciusban meg jo a teli gumi
is, ha valaki nem akar villogni alufelnivel :-)

Udv!

opelgeri
+ - beszamitas birkozassal. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hat az alabbi level nem jelentmeg a multkor, sot visszajelzest sem
kaptam :-(

Kozben ugy nez ki hogy tiszy nyerte a hangszorot :-)
Kiderult hogy fel eve volt egy futomujavitas (mounting +
front susp. arm - nem tudom mi az magyarul, talan feltengely?)
amit trehanyul vegeztek.

Es akkor jojjon a multkori level:

M. irta:
>Most egy 3 eves Skoda Fabiam van (kombi), amin meg van
>3 ev reszlet.
nem akarlak elkeseriteni, de szerintem 2-3 ev a legrosszabb
idopont az ilyenre. A hitelnek meg csak kb az egyharmadat fizetted
ki, azonban az auto kb a felet eri az uj aranak.

>...eddig mennyit fizettem ki a hitelbol, marad mondjuk
>300-500 ezer forint...
En inkabb ugy fogalmaznek, hogy meg kifizetsz 3-500e-t es akkor
atveszik toled az autot.

tiszy irta:
>- valtozik a rasegites merteke (elektromos? miert?)
Hat igen, ez a kerdes :-) Miert ?

>- elso futomu-geometria-problema
nem hiszem, a sebesseg es a kormanyallas nem valtozik (direkt
megprobaltam megismetelheto kiserletkent megcsinalni).
Geometria problema eseten inkabb a valtozasnal jonne elo ilyesmi.

Frigyes irta:
>>Szoval az utod is volvo lett
>Gratula hozza !
Koszonom, de en inkabb preferaltam volna az elozo megtartasat :-)
Bar ha mar itt tartunk, egyre jobban tetszik a kocsi :-)
Bar nekem nem igazan tetszett a formaja, annyian mondtak mar hogy
milyen szep hogy lassan en is elhiszem :-)
Televan mindenfele villamos jatekkal, amiket elegge elvezek :-)
Sot a valtoja is sokkal kellemesebb mint az elozonek.
Viszont a kormanyzasat (a luktetestol fuggetlenul) nagyon
elbaltaztak :-(. Mivel ebben keresztben van a motor nem hosszaban
mint az S70-ben, a fordulokore kb akkora lett mint egy csuklos
busznak, raadasul meg ezen is tudtak rontani azzal, hogy a kormanyt
is sokkal tobbet kell tekerni faltol-falig.
Ahol a hosszabb S7-el siman megfordultam egy elore-hatra-elore
muvelettel, ezzel legalabb 3, de inkabb 4 elore-hatrazas kell.
Mig a regivel a haz elol elindulva ugy is meg tudtam egybol fordulni
ha a szemkozti szomszed kocsija ott allt, ezzel meg akkor sem ha
nem all ott. Persze ez azzal is jar, hogy mig a masikkal be tudtam
allni ket auto koze ha a hely 20-25 cm-el volt nagyobb mint a kocsi
hossza (magyarul ha par centivel nagyobb volt a hely mint a kocsi
jobb elso sarokbol a bal hatsoba atlosan), ennek minimum egy-masfel
meter extra kell.
Es ezen csak kicsit segit, hogy sokkal kissebb az elso-hatso
tulnyulas.

>Milyen sebesseggel mentel az emlitett korforgalomban ?
Kulonbozo sebesseggel probaltam. Csinalja szinte mindig.

Triznyak irta:
>Ennyi infobol meg tippelni is nehez. Barmi lehet.
Sajnos ennyi amit tudok mondani. Azonosan tartott sebesseggel es
nem valtozo kormanyallasnal jon elo fokepp (de elojon akkor is ha
a sebesseg ill.  akormanyallas valtozik kicsit, de nem a valtozas
hozza elo)

>(Na jo, talan, nyitva maradt tanksapka nem csinal ilyet! :-P )
Na en ebben sem lennek biztos :-)
Ebben az autoan ugy ossze van minden drotozva, hogy nem csodalkoznek
azon sem. Pl. a radio kiirja hogy a tolatoradar bekapcsolt, ha
hatramenetbe kapcsolok, sot ha erez vmit, akkor leveszi a hangerot
majd visszahangosit ha mar nem akarok nekimenni.
Kivettem a radiot, erre kozolte hogy nezessem meg a legzsakot.
Es meg sok hasonlo.

Frigyes irta:
>Ha sebesseg hatasara megszunik es lassubb haladasnal ismet
>mukodesbe lep azt hogyan definialod kedves Triznyak ?
Frigyes, vmit felreertelmezel.
Mondok egy peldat: ha folyatod a hideg vizet es egyre jobban
feltekered a melegvizes csapot, akkor elvileg szep folyamatosan
lesz egyre melegebb a vizsugar. Ez a normalis viselkedes.
A gazfutesu atfolyo melegitonel, ahogy csavarod egyre feljebb,
egyszercsak belobban a gaz es akkor hirtelen megegeted a kezed.
Ha icipicit visszacsavarod, akkor meg kialszik a lang es megint
jeghideg a viz.
Na igy nem szabad viselkedni egy valtozo szervorasegitesnek!

>Ha azzal a lublikalt Volvoval megy abba a korforgalomba xx1/2 ed
>sebesseggel akkor eppen megszunoben levo szervohatast erzi.
Ha hirtelen szunik meg az mar regen rossz. Nagyon felelmetes erzes
foleg nagyobb sebessegnel.
Viszont tuti hogy nem a sebessegvaltozas okozza, mert tempomattal
is csinalja.
Na mindegy, majd beszamolok rola hogy mit talalt a szerelo.

A'kos

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS