1. |
Pezsdules (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
re: Sportoshangu diesel Kadett (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
3. |
Frigyes Skodaja (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
4. |
re: Sportoshangu diesel Kadett (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
5. |
Szelvedojavitas (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
6. |
Ford alapjarati motor (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Pezsdules (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Remelem, hogy valaszaval
> az auto felpezsdul ;-))))
A pezsdules egisze alatt tett "jotanacsokat" azert senki ne vegye
komolyan, ezek a talalgatas kategoriat suroljak. Sajnalatosan mindossze
a valaszadok hozza nem erteset bizonyitjak, ebbol adodoan az adott
tanacsok is tevesek, felrevezotoek.
Udv, Triznyak
|
+ - | re: Sportoshangu diesel Kadett (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
Cserelj baratnot! :-P :-P
Vegso esetben tedd vissza a gyari dobot. A kozepso most is olyan, mint
amilyenre alakitani akarod. Legalabbis a gyari dob eseteben.
Udv, Triznyak
|
+ - | Frigyes Skodaja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Mifele kocsi az? Az elmult 1/4 evszazadban mar csak a 'fuel-injection
> system"-ak vannak.
Jo kis kocsi, aminek meg nem "minden innya-binnya PC controlled"
--
Meszaros Geza
|
+ - | re: Sportoshangu diesel Kadett (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
Szerintem ha egy hatso dobtol lett nagy a hangja,
akkor azzal a hatso dobbal kell valamit csinalnod,
hogy kisebb legyen a hang, nem a kozepsovel...
En a VECTRA A-mon (2 literes benzin-gazuzemu) a hatso
kilyukadt dobot csereltettem egy krom PARAGI dobra, erre
meg egy "DTM oval" csovegzodest raktak ami
szinten kromozott. Nem akartam hogy ekkora hangja legyen,
de a KPM (vagy most mar mi a neve) muszakin sem kotottek
bele hogy nagy a hangja (pedig arra sikeredett), bele van utve
a dobba az engedelyszam, ez eleg volt nekik...
Azt mondtam a kipufogosnak amikor csereltettem a dobot, hogy
ne legyen nagy hangja, de az alap gyarinal azert morgosabb legyen
a vegzodest meg egyutt valasztottuk ki. Miutan felraktak az egesz
cuccot, akkor derult ki mekkora a hangja, akkor mar nem szedettem
le. Ha egy sport(os) hatso dobba invesztal valaki, szerintem nemigen
fogja onmagatol levenni... En inkabb a zenet csavarom feljebb ha
zavar a kipufogo (de onmagaban nem zavar :-))))
Otlet: vegyel egy "erosebb" hangrendszert
a kipufogot meg ne bantsd :-)))
Udv!
GERI
|
+ - | Szelvedojavitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
ismer valaki komolyabb szelvedon kofelverodest javito muhelyt - azaz nem
utszeli barkacsolot, hanem rendes muhely - felszerelessel dolgozot, aki
tapasztalat alapjan ajanlhato.
Koszi Z
|
+ - | Ford alapjarati motor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A Focus-om ido"nként hoszabb, (minimum 8-10 óra) állás után egyenetlen
és túl alacsony alapjáratot
produkál az indulás utáni néhány másodpercben. Még a garanciaido" alatt
is volt ilyen probléma
és akkor többször cserélték az alapjárati motornak nevezett alkatrészt.
Ez egy elektromágnessel mu"ködtetett levego"szelep.
Az utolsó csere alkalmával sikerült olyan példányt kifogni, amelyik
hidegban mindíg tökéletesen mu"ködött
és kánikulai napokon rakoncátlankodott.
Ezzel kapcsolatban néhány kérdésem:
Milyen levego"t szabályoz ez az alkatrész? Vagyis mi a feladata?
Árthat-e a motornak vagy a katalizátornak ha sokáig nem cserélem ki?
Eredetit vegyek, vagy az utángyártott is megteszi?
Van valakinek tapasztalata?
Az alapjarati motor kb a regi motorokon az alapjarati keverekbeallitas
es
a
szivato feladatat veszi at. Gyakorlatilag a motorba juto levego mennyiseget
szabalyozza gazadas nelkul. Ugy mukodik, hogy egy leptetomotor allitja
a
pillangoszelepet a szamitogep altal eloirt ertekre. Eleg sok potencialis
problema lephet fel ezzel
- a motor hibas - ezt szoktak tisztitassal / cserevel javitani
- a szenzorok hibasak (homerseklet, legtomeg stb) - ekkor lehet hogy
bizonyos uzemallapotoknal hibas adatokat adnak
- vezetekek, csatlakozok rosszul erintkeznek, torottek - ez jo szenzornal
/
motornal is hibat produkal, mert a vezerles analog jelszinteken dolgozik
A legtobb markaszerviz csak kiolvassa a szamitogepet es a hibakodnak
megfelelo alkatreszt csereli, lehet hogy jobban jarnal egy lelkiismeretes
autovill szerelovel, aki hajlando vegigellenorizni a csatlakozok, vezetekek
allapotat is. Nalam hasonlo hibat egy Fiat Unoban egy kabeltores produkalt.
Frigyes + Jani parosnak sikerult ujabb melypontot elerni...
|
|