Sziasztok autozok.
> >A Focus-om ido"nként hoszabb, (minimum 8-10 óra) állás után
egyenetlen
> >és túl alacsony alapjáratot
> >produkál az indulás utáni néhány másodpercben.
Azert szukseges varni a reggeli inditaskor,amig a motor bizonyos
melegedett allapotot er-el.
> Lehet, hogy valami konstrukcios hiba.
"Tune-up"-ra van szukseged. Az a normalis modszer azon problemakat
orvosolni.Mikor volt a legutobbid? Koveted a keszito eloirt service-eit?
> Hogy kotekedjek ;-)))) !
> Janibacsi !!!
> Mit szolsz, hogy szart csinal a Ford :-)) ?
>
> Ez egy provokativ kerdes volt Janibacsi fele :-) Remelem, hogy
valaszaval
> az auto felpezsdul ;-))))
Rendben Frigyes,"kotekedhetunk'. S itt a pezsgos valaszom.
A kocsid jo-karbantartasa az elso, ami rendszeresen szukseges.Kovesd a
keszito javaslatait a rendszeres service-en.
Hetenkent nyisd a motor-haz-tetot,s vizsgalj mindent alatta,meg a
kerekek legnyomasait is.
De ha bajod mutatkozik, menj a kocsid 'authorized dealer'-ehez, nem
valami utcasarki 'grease-monkey'-hoz.
A dealer mechanikussa kepezve csak azon model javitasara,van a szukseges
eloirt felszerelesei. A mai kocsik minden innya-binnya PC controlled,
legtobb esetben csak a dealer 'dyagnostic' felszerelese allapithatja meg
a hibat,minden mas csak talalgatasok.
> >Ez egy elektromágnessel mu"ködtetett levego"szelep.
>
> Igen de ezt az elektomagnest mi is vezerli valojaban ?
> En speciel jeladora tippelnek. Miszerint egyes autotipusokban van
hideg
> es
> meleg erzekelo jelado ami szabalyozza az oxigen mennyiseget az adott
Lambda
> erteken.
Fiam Nissan "Z" sportkocsijaval volt ugyan ez a problema. a
"levego-erzekelo" nem csak a homersekletet, legnyomast, leg-nedvesseget,
leg-oxigentartalmat, stb.stb. erzekeli, amit a computer egy-tucat
kulombozo dolgok mukodteteset befolyasolja.
> Ez a szelep olyan lehet, mint az en karburatorom. 10 ora eltelte utan
a
> " pillangoszelep " uszkve nem nyit teljesen es ezert nem indul az
autod
> rendesen.
Bizonyara arulsz jominosegu 'carburator-injector-szelep' tisztitot amit
az uzemanyagban keverve rendszeresen hasznalnal. Az segit is am ! De ne
vard amig a problema jelentkezik!
Mifele kocsi az? Az elmult 1/4 evszazadban mar csak a 'fuel-injection
system"-ak vannak.
A 'szepego-radiator' esete. Ketsegtelenul a termostat nem mukodik.Nem
nyillik-ki amikor a motor le-all.A huto-viz nyomasa nem egyenledik a
motor-mukodese utan.
Boldog es biztonsagos autozastokat.
|
Hi Mindenkinek!
Van egy kérdésem,meg egy autom.Ami egy OPEL Kadettt 1,7D.
Szerettem volna,ha egy kicsit jobban néz ki a hátulja,ezért tettem rá egy
sportdobot hátra.A célomat elértem,de az alpjárati dörmögést terhelésen
felváltja egy üvöltés,ami engem nem igazán zavar,de a barátnőmet igen,meg
a
rádiót se hallani tőle.Le szeretném csendesiteni,de a középső dobot
szeretném szétvágni.Ha lenne valakinek ötlete a belső kialakitására ennek
a
dobnak,hogy milyenre csináljam,azt szivesen venném.ez egy egyszerű hengeres
dob,középütt átvezettett csővel.Ha kicserélném a belsejét mondjuk egy
üveggyapotos tömésre,és egy lyukacsos csőkanyarra,csendesebb lenne a hangja?
Ötleteiteket várom ide ill magánba is.
Előre is kösz!
Üdvözlettel!
Barna István
|