Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1514
Copyright (C) HIX
2002-07-03
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re. Varosi kozlekedes (mind)  9 sor     (cikkei)
2 Elado ez+az Feliciahoz (mind)  9 sor     (cikkei)
3 Re: gazuzem ismet (mind)  9 sor     (cikkei)
4 Valasz:mindenfele*** HIX AUTO *** #1510 (mind)  37 sor     (cikkei)
5 Valasz: octavia, buvar*** HIX AUTO *** #1511 (mind)  24 sor     (cikkei)
6 HELP (mind)  11 sor     (cikkei)
7 Suzuki (mind)  19 sor     (cikkei)
8 Kisautok - Punto (mind)  24 sor     (cikkei)
9 Frigyes Mester forgalma OFF (mind)  14 sor     (cikkei)
10 alufelni (mind)  14 sor     (cikkei)
11 gyutacs (mind)  16 sor     (cikkei)
12 behozhato autok listaja (mind)  22 sor     (cikkei)
13 Re: szabalytalankodas (mind)  25 sor     (cikkei)
14 Behozhato autok listaja (mind)  12 sor     (cikkei)
15 Felmeres... (mind)  9 sor     (cikkei)
16 Fogadas (mind)  31 sor     (cikkei)
17 Varosi kozlekedes (mind)  30 sor     (cikkei)
18 Re: Varosi kozlekedes (mind)  63 sor     (cikkei)
19 VW Passat borapolas (mind)  14 sor     (cikkei)

+ - Re. Varosi kozlekedes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Frigyes,

>En pl. a Varbol midenfele szopacs modra dugo vesz korul.

Mert kell neked ilyen rossz helyen lakni...
:-)

Udv,
pJ
+ - Elado ez+az Feliciahoz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mivel megvalok Porlikemtol, igy foloslegesse valt nehany dolog.
- tetocsomagtarto Feliciara - iranyar: 8000,-
- 4 db komplett teligumi garnitura. (DEBICA 165/70 R13, 13-as acelfelni - a fel
ni 4/100-as Honda)
  ara: 45.000,- Ft
- 4 db hasznalt, de serulesmentes Skoda Felicia acelfelni - ara: 5000,-Ft/darab

Udv:
	Cocas
+ - Re: gazuzem ismet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia,

Javaslom, hogy olvasd el az Index Olcsó autózás: gáz, földgáz, biodízel... cím&
#369; topic-ját (http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9012037&uq=1366)
A címével ellentétben szinte kizárólag gázos autózásról szól.

Imre

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 195.56.119.154)
+ - Valasz:mindenfele*** HIX AUTO *** #1510 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado :  [Non-Profit Organization]
> Temakor: mindenfele ( 193 sor )
> Idopont: Fri Jun 28 18:23:28 CEST 2002 AUTO #1510
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> Felado :  [Hungary]
>padkat, es elkepeszto, az eltereleses szakaszokon, tehat ahol centizni
>kell, van olyan, hogy az aszfaltcsiktol 10-20 centire mar 30-40 centi mely
>a godor, es erre semmi tabla nem figyelmeztet, sem itt, sem mashol. Nem
>egeszen egy nap alatt 5 halott, ebreszto mar, a kurva eletbe!!!!
Ha jol sejtem kinn van a 60-as tabla pesttol a balcsiig :-(
(igaz, hogy az ut nagy reszen a 90 is megengedheto lenne)

Az mas kerdes, hogy pl. nemetorszagban ezt ugy csinaljak, hogy csak azt
a
reszt szukitik, ahol valoban dolgoznak (az m7-en az egyik vegetol a masikig
kb 50 embert lattam osszesen ebbol is kb 2! dolgozott).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

A legeslegeslegdurvabb: a balesetek hatasara a 75-os km kornyeken egy kb. 8
km-es szakaszon megszuntettek az atterelest es a Bp fele menoket
visszaengedtek a regi oldalra. EZEN A 8 KM-ES SZAKASZON EGYETLEN KAPAVAGAST
NEM CSINALTAK AZ ATTERELES EDDIGI 3 HONAPJA ALATT!

Ez az en szememben gyilkossagi kiserlet. Eszmeletlen. 3 honapig a semmiert
kellett centizni a hetvegi balatoni forgalomnak belebaszas tenyallasa
miatt. Most ugy van megoldva, ahogy eddig is kellett volna, hogy egy hid
miatt kb. 500 meteren attereles van, elotte es utana semmi. Ezek a branerek
emberek szazezreinek az eletet kockaztattak nemtorodomsegbol.

Nagyon ruhellem oket. A kozlekedesbiztonsag nalam alap, ez iszonyuan durva.
Rohadjanak meg. Aki egy kicsit is foglalkozna kozlekedespszichologiaval, az
azonnal belathatna, hogy egy (raadasul egy tipikus es kritikus
uduloforgalommal terhelt) 80 km hosszu autopalyan nem lehet 50 km-en 60-as
korlatozast bevezetni, mert nincs ember, aki betartja.

Akos
+ - Valasz: octavia, buvar*** HIX AUTO *** #1511 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado :  [International]
> Temakor: octavia, buvar ( 25 sor )
> Idopont: Sat Jun 29 12:53:50 CEST 2002 AUTO #1511
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

: Felado :  [Hungary]
: Kerdezem a kedves listatarsakat, akiknek van tapasztalatuk Skoda
Octaviaval, ho
: gy ha valasztaniuk kellene a kovetkezo valtozatok kozottt:
: Octavia kombi 2.0 Elegance,
: Octavia kombi 1.8 Turbo Elegance,
: Octavia kombi 1.8 Turbo 4X4 Elegance

Nincs tapasztalatom vele, de a 4x4 barmilyen autoban oriasi buli!
Kanyarstabilitasban is, de telen is olyan sebezhetetlensegi erzetet
nyujt, hogy csak na.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Viszont ez nagyon veszelyes, mert ugyan ketszer annyi kerek gyorsit, de
ugyanannyi fekez.

udv,
Akos
+ - HELP (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


A napokban eladasra kerul varhatoan a sajat kocsim.
Viszont szuksegem lenne egy adas-veteli szerzodesre, ami
lehetoleg mindenre kiter. 
Van valakinek ilyen a gepen? Kuldjetek egyet please!!!

Koszi:
Zsolesz
BA3 2101 + matrica
+ - Suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!


A kozeljovoben szeretnek autot venni. Valoszinuleg a Suzuki
gyar bevetelet gyarapitom.
Sajnos uj autora nincsen lehetosegem, igy hasznaltat vennek.
Erdemes 94-95-ös evjaratban gondolkodni, vagy inkabb sporoljak tovabb
es minel fiatalabbat nezzek.
Ugy tudom, hogy 7 evig nagyon fasza kis auto, csak utanna
mindent cserelni kell benne. Az meg nem 2 filler....
Vagy annak az arabol inkabb egy hibatlan keletit vegyek.  Pl.: Samara?
Igaz az allapot fugg a km-tol, ki hasznalta stb... , de most tenyleg csak
altalanossagban erdekelne.  Azzal nem szeretnek mar tul gyakran szervizbe
rohangalni....

Koszi a valaszokat elore is...

Udv.:
Zsolesz
+ - Kisautok - Punto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

!Buenos Dias!

Egy kedves ismerosom is eppen kocsit nez. Neki a Punto nagyon bejonne, de
van egy aprocska (?) gond.
Jelenleg egy 3 eves VW Polo-ja van, aminek a cascoja kb. 5000 Ft havonta.
Bemegy a csaj a biztositohoz, es aszongya neki a maca, hogy a Puntora kb.
9000+ Ft lenne a casco. A magyarazat az volt, hogy lopjak. A kerdes az, hogy
tenyleg ennyire veszes a helyzet?
Egyedul az SPQR-nel kapott olyan ajanlatot, hogy olcsobban kihozzak neki a
cascot. Ez hogyan lehetseges? Gondolom, hogy az SPQR leszerzodott valami
biztositoval (azt hiszem Axa-Colonia), es a nagy szamu biztositas-kotes
miatt jobb arakat kapnak. Letezik ilyesmi? Es mi van, ha mondjuk nehany
honap, vagy egy ev mulva azt mondjak, hogy "bocs, de mostmar fizess rendesen
cascot", es felteszik havi 10000-re? Erdekesseg, hogy az uj Astra-ra sem
ajanlottak ilyen magas dijjat. Azt mar nem is mondom, hogy csak ugy lette
volna hajlandok cascot kotni a Puntora, hogy beszereltet +1 immobilizert.
Varom az otleteket, tanacsokat, magyarazatokat.

Adios,
Chucky

Robitz Axel
Fordito
06/20.46.46.211
+ - Frigyes Mester forgalma OFF (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

!Buenos Dias!

Frigyes Mester nem értem, miert panaszkodsz! Te fennt lax a Várban. Onnan
kivaloan lehet startolni. En sikloernyoztem, es bar most nincs cuccom, tudok
Neked kerni kolcson egyet. Azt reggel kiterited a Hess Andras(?) terre,
aztan uccu neki! Csak leszallaskor kell figyelni a magasfesz. vezetekekre.
:o)))) Gyonyoru lehet reggel tszallni a csucsforgalom, meg a Duna felett.
Es akkor meg nem is emlitettem a sarkanyt (nem a Susut) :o))) Mondjuk azt
nem tudod gyorsan osszecsomagolni, mielott a rendorok, esetleg a legugy
odaer...:o)


Adios,
Chucky
+ - alufelni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ha mar felni, volna egy kerdesem. Sosem ertettem hogy mi indokolja a
>rendes es a konnyufem felnik kozti jelentos arkulonbseget, illetve hogy
>a kulonbseg ellenere miert olyan kaposak az utobbiak. Mert jobban neznek
>ki? Valamilyen modon csokkentik a fogyaszast (hogyan?), nagyobb az
>elettartamuk? Vagy valami mas?

Talalt, sullyedt... Utcai auton alapvetoen az esztetikum motival,
alufelnibol egyszeruen szebbet lehet csinalni, mint lemezbol. Mellesleg a jo
alufelni konnyebb, erosebb, es jobb szellozest ad a fekeknek, mint az
aceltarcsa, igy a versenysportban is megvan a maga haszna. Dragabb, mert
divatcikk. Dragabb, mert a gyartastechnologiaja bonyolultabb. Dragabb, mert
az alapanyaga dragabb. Fogyasztas, elettartam nem jatszik szerepet, sot egy
acelfelni elvileg jobban viseli az egyengetest, mint a konnyufemontveny.
Fogash
+ - gyutacs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>jol sejtem, ugye, hogy a tuninggyertya es a platinagyertya az ket kulonbozo
>fogalom? (Az elozo tulaj az utobbit rakta a gepbe, azzal, hogy ez nagyobb
>elettartamu.)

Igen, kulonbozo. A plantinagyertyakat olyan autokba szokas epiteni, ahol a
gyertyacsere egesz delelottos mulatsag. Komolyan: ahol nincs nagyfesz.
gyujtokabel, hanem minden gyertya felett van egy gyujtotrafo, ott
alkalmaznak ilyeneket. Peldaul az Alfamban :) 100ekm-nel kell cserelni. Es
kulonos modon 7300nal sem a szikra veszik el, hanem leszabalyoz. Pedig jol
ki van talalva. A twinspark (ikergyujtas) ugy van megoldva, hogy minden
henger felett egy trafo van, kozvetlenul a gyertyara epitve. A masodik (kis)
gyertya pedig a szemkozti henger trafojarol kapja a szikrat, kanocon
keresztul. Igy aztan 1-4 es 2-3 hengerek vannak osszekotve, es minden
FHP-nel szikazik, vagyis a kipufogoba is belegyujt, nem csak a surites
vegen. Talan ettol (is) van olyan hatborzongatoan szep hangja?
Fogash
+ - behozhato autok listaja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Autot szeretnek behozni kulfoldrol es hallottam, hogy van
>a neten vhol egy lista amelyben a behozhato autok motorkodjai
>vannak.
>Volt is mar ilyen a kezemben, de ott nem volt meg minden tipus,
>es csak nyomtatva volt.

www.kff.hu a kozkekedesi fofelugyelet listaja. Ezen vannak rajta azok a
tipusok, amiket be lehet hozni. Ha nincs a listan, nem hozhatod be.

Rossz hir, hogy asszem "tegnaptol eletbe lepett az Euro3, vagyis Mo-on csak
olyan uj autot lehet forgalomba helyezni, ami teljesiteni tudja az Euro3
gaznormakat. (kicsit ugyan csodalkozom, mert igy hasalas alapjan is sok Eu2
tipus megy meg ezerrel...). Egyedi engedellyel hasznalt Eu2 autokat jovo ev
vegeig lehet forgalomba allitani" Eddig a hir, de igy onmagaban szamomra
kicsit sok ellentmondast tartalmaz. Ha jol sejtem, pl. az Alfam motorja is
"csak" Eu2, igy matol fogva vagy nem, vagy csak nagyon egyedi engedellyel
hozhatok be pl 98-as evjaratu, keveset futott, nemetorszagbol szarmazo pl.
146-os Alfa Romeot?! Gyalazat. Ha igy van, megint tullotunk a celon, es nem
a szar 30eves fostalicskakat akarjuk kiirtani, hanem az elfogadhato aru es
allapotu autokat rekesztjuk ki az orszagbol. Fasza...

Fogash
+ - Re: szabalytalankodas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Akos, szia HA,

>Na ezert kerdeztem a multkor, hogy hogyan lehet mo-on 
>kibujni a buntetes alol (amire vki azt valaszolta, hogy 
>miert csak mo-on akarok szabalytalankodni)
En voltam. Nem azt kerdezted, hogyan lehet elkerulni a
meltanytalan buntetest, hanem (lasd fentebb), hogyan
lehet "kibujni alola". A hokom kivan azoktol a "vagany csavo"
-ktol (felreertesek elkerulese vegett: most nem rolad
beszelek, azota tisztaztuk), akik qrva nagy menok, amig
nincs retorzio, aztan ha megis vallalni kene a kovetkezmenyeket,
kepesek elsirni magukat... (konkret eset). Tovabba: lehet, hogy
en vagyok nagyon korlatolt, de ugy gondolom, ha az ember
kulfoldon van, ott meg inkabb tartsa be a helyi szabalyokat,
mert elsosorban a sajat hazajanak es nem szemelyes johiret
veszelyezteti ilyenkor. Meg1x: "Akinek nem inge, ne vegye 
magara. De akinek inge, az vegre oltozkodjon mar fel." H.G.)




Piece:
nme1

>>Know your enemy<<
+ - Behozhato autok listaja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Autot szeretnek behozni kulfoldrol es hallottam, hogy van a neten 
>vhol egy lista amelyben a behozhato autok motorkodjai vannak.
Ha ram hallgatsz keresel egy neppert, aki behozza az altalad
kivalasztott kocsit. Nagyokat lehet szivni a VAM -nal, nem
eri meg a kb. 100.000 -et, amiert behozzak. Itt a link:
http://www.mtv.hu/links/autok.htm . Nem vagyok 100% -os, de
valoszinuleg innet szedtem. De a vam, vagy autoklub, vagy startlap
autos oldalairol biztos van link. Ha magad hozod be, akkor
valoszinuleg annyiba jon be, mint ha itthon venned. Le van ez
jatszva. Egy neppertol meg a legkamubb szamlakat is elfogadjak.
+ - Felmeres... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Amint Fogash irta kb. masfel hete, fantasztikus fogyasztaskulonbseget
>tud okozni egy mm gazpedalnyomas.
Errol lemaradtam, de En is tapasztaltam. Van, hogy hiaba nyomod a
pedalt jobban, az auto nem hajlando gyorsabban menni. Pedig csak
jobban huzza a bowden a benzincsapot :-). Biztos van ra valami
magyarazat, pedig elvileg ha jobban nyomom, jobban megy.
Egy masik levelben irtam nehany adatot, nem ismetelnem meg.
+ - Fogadas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Meg azok a franya japan gepek is megesznek csucsforgalomban vagy 12-t.
Vegyuk a ketto koze: 10,5 liter. Megyunk 100 km-ert varosban.
Decinkent 100 Ft. Ha alatta vagyunk, akkor a benzint is Te fizeted,
ha folotte En. Ja es tovabbra sem csucsforgalom, hanem sima varosi
kozlekedes. Mondjuk Kobanyarol Kulso Becsi ut vegeig ketszer.
Ez kb. 100 km, egy oratol, hogy legyen benne csucsforgalom is.
Hozzal kb. 3.500 Ft -ot.

Miert gondolod, hogy hazudok, amikor semmilyen valos erdekem nem
fuzodik hozza? El akarom adni a kocsit Neked? Masnak innen? Ha
nagyot akarok mondani, akkor is En szivok a benzinkutnal. Szerinted
160 -nal mennyit fogyaszt a kocsim? Az autozasom 3/4 -et ez teszi
ki: 160, vagy varos. Mostanaban nem tankoltam 9,5 literes fogyasztas
folott, de nem igazan nezem, inkabb erzes. 500k km alatt belem ivodott a
10 literese fogyasztas, es feltunik az ettol valo elteres. Minden bajom
volt, amikor egy kolcson Opellel 12 literes fogyasztast ertem el, pedig
nem is hajtottam, vagy ugyanez BMW -vel is megtortent. Igaz kevesebb
fogyasztasu kocsit meg nem kaptam kolcson, mert az ismeroseimet
nem igazan erdeklik az ilyen autok. Nalam nem sok kulonbseg van a varosi,
es az atlagfogyasztas kozott, a fenti ok miatt. Ez 13 eves tapasztalat,
es minden kocsimnal igy volt, mert En nem sebessegre nyomom a gazt,
hanem erzesre. Addig, amig ugy erzem, hogy kenyelmes a kocsinak. Ez
kb. a max fordulatszam 3/4 -et jelenti, es ekkor nagyjabol annyit fogyaszt,
mint varosban. Azt, hogy ez mire eleg? Wartburg 100, Mazda 160? Nem
foglalkoztat. Azert a 160 -nak jobban orulok :-). Szerintem a Porsche
listan is vitatkoztunk ilyesmirol, mar egy eve. Akkor ott kezdodott,
hogy az auto van-e ertem, vagy forditva. En azt mondtam, hogy az auto
egy eszkoz, amivel - jobb esetben - gyorsabban elerek A -bol B -be.
Semmivel sem tobb.
+ - Varosi kozlekedes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Ez mind igaz :-) De !!! Ugye nem mindegy, hogy hol is laksz valojaban.
>En pl. a Varbol midenfele szopacs modra dugo vesz korul.
Ezt irtam is, hogy peches helyen lakik, dolgozik. De a luxus
fekvesu lakasnak ara van :-).

>En is kedvelem pediglen a kis utcazasokat de a varbol valahogyan be kell
>keverednem valahogy Pest iranyaba ;-)
Budaban nem vagyok jo, de a legvaloszinubb, hogy sehogy :-(. Ezert
szeretem jobban a pesti kozlekedest, Budan a rakpart, esetleg a
Kolossy ter fele jarok, de a Moszkva ter fele, nem szivesen megyek.
Meg szerencse, hogy ritkan kell.

>Ui. Nem lattam a grafikonokon helysegjelzo tablat:)
Ezt is irtam, valassza ki-ki a maga felfogasanak megfelelot :-). En jobban
szeretem a valo eletbol a dolgokat, azt, hogy mit irnak az autogyarak,
csak tajekoztato jellegunek veszem. Nalam a VALOS varosi fogyasztas:
Wartburg DeLuxe (kb. 40LE) :-) 9.5L
Polski Fiat 1500 (kb. 70LE) 10L
Lada 1200 (kb. 60LE) 10L
Mitsubishi Tradia 1.6? (kb 60LE, turbo kiherelve) 10L
Toyota Celica GT 2.0 (kb. 100LE) 9.5L
Nissan Sunny GTi 1.8 (kb. 120LE) 9.5L
Honda Prelude 1.8 (kb.100LE) 10L
Mazda 323F 1.8 (137LE) 9L
Mint latszik nem igazan van osszefugges a motor meret, teljesitmeny,
valamint a fogyasztas kozott. Ennyi kocsit hajtottam legalabb 1 evig.
Ilyen sorrendben voltak, tehat az eleje lehet, hogy most tobb lenne
valamivel, de nem feltetlen.
+ - Re: Varosi kozlekedes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

This is a multi-part message in MIME format.

--Boundary_(ID_MPicObb+ywvj111br5mQuw)
Content-type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-transfer-encoding: QUOTED-PRINTABLE

Sziasztok

A haragb=F3l ki akarok maradni, =E9s az sem =E9rdekel, hogy ki merre =
j=E1r, de!

Ap=E1mnak egy '93-mas 2.0i Omeg=E1ja van =E9s kl=EDm=E1val haszn=E1lj=
a, 9,8 volt a legcs=FAny=E1bb fogyija v=E1rosban. (Tal=E1n m=E9g nem =
is ment vele vid=E9kre) Szerintem nagyon sok f=FCgg a l=E1bt=F3l is. =
(=C9n pl. ha az 1.6D Ascon=E1mat 6 literre megk=F6zel=EDtem (fentr=
=F5l! :) ) akkor m=E1r =F6r=FCl=F6k, ap=E1m ugyanezzel a kocsival v=
=EDgan elj=E1r 5.5-tel. Ugyanott!=20
T=E9ny hogy nekem a v=E1ros ritk=E1n jelenti a belv=E1rost, de el=
=F5fordul, ink=E1bb kint lav=EDrozgatok el, hogyha =E1t kell szelnem =
Bp.-t ( Cinkota --> Csepel stb.)
Bocs hogy bele mertem sz=F3lni.

G=E1bor=20

--Boundary_(ID_MPicObb+ywvj111br5mQuw)
Content-type: text/html; charset=iso-8859-2
Content-transfer-encoding: QUOTED-PRINTABLE

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; charset=3Diso-8=
859-2">
<META content=3D"MSHTML 6.00.2600.0" name=3DGENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Sziasztok</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>A haragb=F3l ki akarok maradni, =
=E9s az sem =E9rdekel,=20
hogy ki merre j=E1r, de!</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Ap=E1mnak egy '93-mas 2.0i Omeg=E1ja=
 van =E9s kl=EDm=E1val=20
haszn=E1lja, 9,8 volt a legcs=FAny=E1bb fogyija v=E1rosban. (Tal=E1n =
m=E9g nem is ment vele=20
vid=E9kre) Szerintem nagyon sok f=FCgg a l=E1bt=F3l is. (=C9n pl. ha =
az 1.6D Ascon=E1mat 6=20
literre megk=F6zel=EDtem (<STRONG>fentr=F5l!</STRONG> :) ) akkor m=
=E1r =F6r=FCl=F6k, ap=E1m=20
ugyanezzel a kocsival v=EDgan elj=E1r 5.5-tel. Ugyanott! </FONT></DIV=
>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>T=E9ny hogy nekem a v=E1ros ritk=
=E1n jelenti a belv=E1rost,=20
de el=F5fordul, ink=E1bb kint lav=EDrozgatok el, hogyha =E1t kell sze=
lnem Bp.-t (=20
Cinkota --> Csepel stb.)</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Bocs hogy bele mertem sz=F3lni.</FON=
T></DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=3DArial size=3D2>G=E1bor </FONT></DIV></BODY></HTML>

--Boundary_(ID_MPicObb+ywvj111br5mQuw)--
+ - VW Passat borapolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Adott a fenti, 2001-es evjaratu auto. A belso karpit szurke alcantara es
hasitott bor kombinacioja. A hasznalati utasitas szerint a markaszervizekben
hozzaferheto az az anyag, mellyel ezt apolni kell. Ugyanakkor ezt eobbiek
"tagajak". Melyik helyet tudjatok javasolni, ahol SZAKERTOkent kepesek a
kezelest AFA-s szamla elleneben elvegezni?

Mondanom sem kell; az alcantara es a hasitott bor eltero kezelest igenyel...
Csak bevalt helyet mondjatok.

Elore is koszi,

//Zsolt

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS