Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1014
Copyright (C) HIX
2001-02-10
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 MP3 Player autoban (mind)  11 sor     (cikkei)
2 OPEL VECTRA visszapillanto tukor! (mind)  7 sor     (cikkei)
3 kodlampa kapcsolok (mind)  16 sor     (cikkei)
4 Csodaszer (mind)  15 sor     (cikkei)
5 Szia HA! (mind)  39 sor     (cikkei)
6 Re: 'koreai konzervdoboz' (mind)  15 sor     (cikkei)
7 Re: fogyasztascsokkento szuro (mind)  47 sor     (cikkei)
8 Bp-i kozlekedes (mind)  37 sor     (cikkei)
9 BMW es a fekek (mind)  24 sor     (cikkei)
10 Re: tavolletben megtort auto (mind)  38 sor     (cikkei)
11 Renault Clio 3.0 V6 Renault Sport (mind)  73 sor     (cikkei)
12 magyar Kresz-modositas kerdesek (mind)  26 sor     (cikkei)
13 Ez + az (mind)  20 sor     (cikkei)
14 leendo auto (mind)  40 sor     (cikkei)
15 RE: gyerekules (mind)  5 sor     (cikkei)
16 RE: Fek (mind)  18 sor     (cikkei)
17 Nagyon OT (mind)  27 sor     (cikkei)

+ - MP3 Player autoban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
A masik listan ajanlotta valaki ezt az oldalt megtekintesre es 
gondolom, hogy itt is erdekelhet valakit ez a házilagosan, am megis 
profi modon beepitett szamitogep a Nissanban.
Tehat a cim: http://24.7.157.64/Home.html
Udv
Barnabas
-- 
Dr. Jenes Barnabas tud. fmts.		2101 Godollo, P. f. 411
Mg-i Biotechnologiai Kutatokozp.        Tel: 28-430-600; Fax:28-430-482
Egysziku Sejtbiologia Csoport 		E-mail: 
+ - OPEL VECTRA visszapillanto tukor! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Keresek balos tukrot simat nem motorost akinek van elado ne 
kimeljen.(1991-es)

Udv.
Gabor
+ - kodlampa kapcsolok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

>> Esetleg a bekotese olyan, hogy leallitas, ujrainditas utan csak akkor
>> vilagit, ha ujra bekapcsolod.

>Vagy a legegyszerubb modon a VW stilusnal szokas, miszerint
>a vilagitaskapcsolo 0-ba kapcsolasa mechanikusan visszahuzva
>kikapcsolja a kodlampakat. Bekapcsolni ujra a gomb kihuzasaval
>lehet. Igy nem marad rajta oktobertol marciusig...

A Renaultoknal is igy van, csak nem a bal labadnal, hanem a bal oldali
bajuszkapcsolon. Ha lekapcsolod a lampat, az elforditja a kodlama es
kodzarofeny kapcsolojat is.

Udv,
Tibor
+ - Csodaszer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>. Nem hiszem (ha tenyleg ez volt, es nem valami komoly dolog),
>> hogy ez orult nagy talalmany lenne.

>Egy liter viz felhasznalasaval megsporolt minimum
>10 liter benzint. Tenyleg nem nagy dolog.

Okes, helyesbitek. Nem nagy dolog az ELV, mert semmit nem "talalt fel",
ha tenyleg ezen alapult a dolog. De mondom, semmi jonak nem lennek
elrontoja, nem szeretek "agyonadozni" a kutaknal.
Fenntartasaim csak a teveben publikalt csodakkal vannak (volt 1-2 eve
egy tv2-os hir, hogy egy magyar krapek kezeben nem hat a gravitacio...)
:-)
Üdv,

Biomernok
+ - Szia HA! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Felni:
>Kicsit mas: peres gumik vannak rajta, ezeknel mire kell 
vigyazni?
>Megvetelkor es hasznalatkor is erdekel.
Ne legyen kidudorodva az oldalfala (szalszakadas) 
egyenletes kopas a feluleteken, padkanyomok, szakadas, 
serulesek, javitasi nyomok stb...
Ha megvan akkor mar csak kerulgesd a szakadekokat...:-)
Meg persze a meret is fontos.
Juteszembe: Ti nem teszitek vissza a nyarit? Az en telijeim 
forszirozott uzemmodban mar kezdenek elviselhetetlenul 
nyikorogni es csuszkalni, ezert gondolkodoba estem...
> -------------------------------------------------------
Biztosito:

>A kocsit masik megyebe vittek, es ha jol tevedek, a 
sulyado a helyi
>onkormanyzat altal kivetett sarc.
>Masodszor:
>Az XM-re kotott uj biztositaskor B9-rol A0-ra modositottak 
a besorolast,
A sulyado ev elejen rendezesre kerul. Ha 01.01-en a Te 
tulajdonod akkor Te fizetsz egesz evre, de a masik nem...
A Bx-es bonusodrol kerjel igazololapot es vezetesd ra az XM-
ere. Ugy tudom ezt lehet ha mar eladtad...
> --------------------------------------------------------

 >Szuzi-nem buzi! Ha ennyit nyel, az rossz jel! :) ( 21 
sor )
Te meg nemismered Ant vezetesi stilusat!
En tole tudhattam meg: 
- egy Suzi tud fogyasztani 9 litert,
- Egy Suzi fekbetet kepes 3000Km alatt elkopni, (vagy ez 
aVolnar Jani volt?:)
- Egy Integra tud 16 litert fogyasztani 100-on
Esatobbi... :-)
> ---------------------------------------------------
Sziasztok!
VTI
+ - Re: 'koreai konzervdoboz' (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

  Azert a Daewo korul voltak problemak nemreg. Nem muszakiak, hanem
szervezesiek. Ha en autot vennek, akkor most nem vennek ilyet, mert
nem biznek benne, hogy a gyar 5 ev mulva is letezni fog, hogy teljesitse
a jogilag eloirt 10 eves alkatreszutanpotlasi kotelesseget. Tudom,
magyarazkodjak a boldog Singer varrogep tulajdonosoknak akik
hasonlo meggondolasbol nem Toyota varrogepet vettek :-(
  Szubjektiv velemenyem az, hogy a Trabant is auto, a Ferrari is az
meg a Lada is az. Minden ember mas, masok az igenyei, preferenciai,
anyagi lehetosegei. Ha O ugy dontott, hogy neki egy bizonyos auto
a megfelelo, akkor nincs erkolcsi jogom lehulyezni erte, mert
nem *nekem* vett autot, hanem maganak.

Gyula
+ - Re: fogyasztascsokkento szuro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

Teeby irta:
>Egy kerdes a temaval kapcsolatban.
>Szabad megvaltoztatni a porlaszto hosszat?
>Vagyis a kozbetet, amiben a halo van barhogyan barmilyen mertekben
>beepitheto?
>Lehetne akar egymatol adott tavolsagban tobb retegben is felepiteni?
Sajat velemeny, annak idejen volt fonokommel beszelgettunk pont errol
a temarol:
Elvileg regebben, az autozas hoskorszakaban szinte mindegyik
karburator ala beepitettek egy ilyen bronz(rez/acel)halot, hogy a
karburator tokeletlen porlasztasan javitsanak, ugyanis az aramlo
levegoben hurcolt uzemanyag- es vizcseppek ennek a halonak utkozve
tovabb finomodtak. Mivel a legtobb autoban a pillangoszelep nagyon
kozel van a karbi aljahoz, teljes nyitaskor tul is er rajta, ezert ezt
a ha'lo't felgomb formajura preselve tettek be. Beepiteskor vigyazni
kell arra, hogy az a kozbetet, amibe a halot beleaplikaltad, ne legyen
tul vastag. Elvileg minel kozelebb teszed a karburatort a motorhoz (es
minel kevesebb iranyvaltassal), annal jobb a hatasfoka, mivel nem
csapodik ki az uzemanyag a szivorendszer falara, es nincs ideje a
levegoben porlasztott uzemanyagreszecskeknek is 'egymasratalalniuk',
es egyre nagyobb cseppe valniuk. A tobb halo alkalmazasat sem tartom
jo otletnek, mert a tul sok akadallyal a porlasztast mar nem tudod egy
bizonyos merteken tul javitani, viszont annal nagyobb eselyed van
arra, hogy a keverek aramlasa egyre turbulensebb legyen, plusz meg
fojtaskent is szamottevo lehet. Volt fonokom tapasztalata a haloval
(Lada 1200): rugalmasabb lett a motor alacsonyabb
fordulatszamtartomanyban is, kis mertekben csokkent a fogyasztasa. Meg
valamit mondott a gyujtassal es a gyujtogyertyakkal kapcsolatban is,
talan nagyobb elogyujtast lehetett adni neki, de erre mar nem eskuszom
meg.

>2T motoron vajh szintugy mukodne? Nem okozna gondot a kicsapodo
>motorolaj?
>(habar majd a benzin leoldja /parasztosan :)))/)
Nem vagyok benne biztos, hogy tulzottan ki akarna csapodni az olaj a
benzinbol, mert miert akarna?

>Asszem a hetvegen apam Favoritja lesz a kiserlefi alany.
Es a papa mit szol hozza? (:-)

    Sziasztok!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
*** Maximum mail size: 500 kB ***
+ - Bp-i kozlekedes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

Ma hosszabb kihagyas utan volt szerencsem megint megmerulni Bp.
kozlekedeseben Kelenfold-Vaci ut vege-Cinkota-Kelenfold utvonalon, es
egesz jo tapasztalataim voltak (lehet, hogy szerencsem volt). Egesz
uton csak ket kisebb esetem volt, amitol felkaptam a vizet. Az egyik
egy Daewoo Matizos szoke csaj volt, akit a Kerepesi uton kiengedtem
magam ele, mert beszorult egy IFA moge, es ugy latszott nem tetszik
neki a klima. Az egy dolog, hogy nem koszonte meg, de par 100
meterrel, amikor en szorultam be egy utlezarashoz, es indexelve
vadasztam be magam a masik savba, olyan szepen a gazra lepett, hogy ne
ferjek be, hogy 'orom' volt nezni, pedig kis gazelvetellel
elengedhetett volna, es nem kellett volna beallnom a torlaszhoz. Pedig
meg csak nem is a sajat Trabimmal voltam, hanem a ceges Skodaval,
tehat azt se mondhatna, hogy zavarja a fust. A masik egy dobozos Merci
kisteher volt, aki az ut jobb oldalan parkolt, majd kitette az
indexet, es kib@...ta a kocsi orrat elem a savomba ugy, hogy kb. fel
metert logott be, ugyanis elotte(m) allt a sor. Egy valamit utalok, ha
valaki igy bedobalja magat ugy, hogy a masikat megzavarja. Ha kiteszi
az indexet, es lassan araszol, valoszinuleg beengedem, mint ahogy egy
Kamazt is beengedtem magam ele, amikor nem hagyta elottem senki
kikanyarodni, pedig a szembejovo savban mar vagy 20 kocsit tartott
fel, pedig a Kamaznak aztan volt bukeja, igaz ilyen teren igen
alacsony az ingerkuszobom. Szoval Mercis baratunkat nem engedtem ki,
mert heveny felindulasbol inkabb bevadasztam magam arra a szuk helyre,
ami kozte meg a mellettem allo kozott volt, es feltapadtam az elottem
allo lokharitojara. Igy utolag tudom, hogy hulyeseg volt, de akkor egy
kisse idegbeteg voltam. E ket esetet leszamitva viszont egesz
normalisnak lattam mindenkit. Akinek segitettem, megkoszonte, es nekem
is segitett valaki, amikor szuksegem volt ra. Ezek szerint lehet ezt
igy is.(?)

    Sziasztok!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
*** Maximum mail size: 500 kB ***
+ - BMW es a fekek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szep napot!

>kepzelni a hatast.) Szoval a sportos vezetesi stilust keretik
abbahagyni, ha
>a megfelelo jelen esetben kulon is megemlitett fekekkel, vagy mas
alapveto
>szerkezetekkel nem vagyunk felszerelve, mert aztan egyszer csak majd
az en
>kocsim hataban kotunk ki, amitol en nagyon ideges leszek.

Na ez a lenyeg, a level tobbi resze a dinnyesrekeszekrol az csak
szuveren puder.
Ezzel viszont tokeletesen egyetertek.
Versenyezni versenygeppel kell, traktorral meg szantani-betakaritani.


Teeby
---------------------------------
|  |
---------------------------------
| ICQ:                        |
|        104846853      |
|        93821242        |
---------------------------------
+ - Re: tavolletben megtort auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Nos, remelem nem tanacsolok tul nagy okorseget, de en a kovetkezoket
>javaslom. Termeszetesen fel is jelentheted az illetot, de ettol a karod
>meg nem terul meg. Arra csak a polgari per lehet megoldas. Az Orionos
>sofor kart okozott, ezert a polgari jog szabalyai szerint felel az
>altalad bizonyitott karokert. Te csak a tulajdonost tudod perelni, mert
>nem ismered a sofort es senki sem kivanhatja, hogy te nyomozz, a tulaj -
>ha nem o vezette a kocsit - intezze el a soforrel. A bizonitas viszont
>eleg maceras, foleg ha megcsinaltattad a kocsit es nincs rola tortott
>allapotban fotod. A polgari per koltsegeit neked elolegezned kell, de
>meghatarozott mertekig meg az "elozetes tudakozodas" koltsegeit is
>kovetelheted. Ha kered errol maganban bovebben irhatok neked, de az T.
>listat nem szeretnem untatni.
>Az fontos, hogy mindenek elott probald elerni valahogy a tulajt es
>felszolitani, ismerje el a karokozast es FIZESSEN. Talan el lehet
>intezni a dolgot egy betetlappal is es a biztosito fizeti a karodat.

Egy kollegammal par hete torten meg, hogy a parkoloban osszetortek a
kocsijat, mig o tavol volt. Az elkoveto persze elhuzott, de szerencsere a
biztonsagi orok felirtak a rendszamat.

Az eljaras a kovetkezo keppen zajlott:
1., Kollegam felhivta a MABISZ-t.
2., A MABISZ-nak lefaxolta, hogy xxx-000 frsz-u szgk. ekkor es ekkor, itt es
itt kart okozott neki, ezert keri, hogy a biztositojat szolitsak fel az
okozott kar megteritesere.
3., MABISZ rendszam alapjan megnezi, hogy kinel van a kotelezo bizt.
megkotve. Biztositot tajekoztatja a karrol. (Reszedre nem ad ki
informaciokat, csupan megnevezi a biztositot.)
4a., Az okozo biztositoja felszolitja az okozot, hogy ismerje el a kart.
5a., Az okozo elismeri a balesetet, a biztosito rovid idon belul fizet
neked.
5b., Az okozo nem ismeri el a balesetet, feljelentes, tanuk, pereskedes stb.
4b., Ha az okozo nincs biztositva, akkor a MABISZ fizet, de sajnos sokara,
es o pereskedik.

Udv:
+ - Renault Clio 3.0 V6 Renault Sport (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Nagyak kerdezte:
>Beneztem a www.renault.hu-ra, ott lattam, hogy marcius-
>tol rendelheto 3.0 V6-os Clio. A honlapon csak a felszereltsegi
>lista talalhato, meg hogy 230 lovas. Deejaytiszi
>irja mar rola valami "technische daten"-t, bitte!

Voila:
** 6 seb valto
** tengelytav 38 mm-rel hosszabb
** nyomtav szelesebb elol (+11 cm!!) es hatul (+14 cm!!), mint a Clio
RS 2.0-ban
** Michelin  Pilot 205/50 ZR17 es 235/45 ZR 17
** atlagfogyasztas 12 liter (hehehe: ezzel menni kell, tehat 15-17
liter...)
** 0-100 kmh: 6,4 sec
** full extra felszereltseg.


Szoval:
az autot limitalt szeriaban keszitik (5000 db) Svedorszagban. Ez eppen
eleg 2 ok arra, hogy miert kerul 10 millerbe. Az uvegeken, uleseken,
lampakon meg a muszerfalon kivul gyakorlatilag semmi nem eredeti az
auton. Tom Walkinshaw Racing csinalta (tervezte) az autot, es tolta
fel a 194 lovat 230-ra (eredetileg 250 lett volna a Lotus altal, de
tul rovid volt az ido). GY.K.: a TWR az F1 Arrows csapat tulajdonosa,
es mellesleg az AstonMartin DB7-eseket epiti.

Szoval ugye a hatso ulesen ul a motor. A suly 75%-a van a hatso
tengelyen (YEAH, Skoda feeling), emiatt nem tul LAMER-biztos a
jargany... :-) Termeszetesen ilyenek, hogy kiporgesgatlo meg
menetstabilizator szoba sem johetett...


Decemberben a ket unnep kozott volt a magyarok szamara proba (LagunaII
es ClioV6) egy Parizs melletti repteren. Baumgartner Zsolti ment ki,
az o tapasztalatait tolmacsolom:
** hihetetlen tulkormanyzott (csoda?)
** 3-ban gazadasra kepes kitorni az auto feneke egy rossz
kormanymozdulatnal (!!!!!) (A magyarok kozul aki nem 80-nal ment, az
mind megpordult vele.... :-))
** eros gyorsitaskor sugarhajtomuvet erzel a hatadban (a filing: Boing
737-es (vagy kisebb repgep) uresen ha full-gazzal szall fel - ez az
erzes!)
** fuldugo 4000-es ford felett ajanlott (pedig jo a szigeteles) a
CD-radio felesleges. A motorzajt kell itt kajalni!
** a motor mogotti mini csomagterben a Cora-s zacsko megolvadt...
viszont telen igy meleg marad a tea!
** csomagtere (elol - mint a Skodaban, de nem oldalt nyilik...) 67
literes. Mindegy, eleg a fogkefenek, meg az AmEx kartyanak...
** csodalatos felfuggesztes (egy nemet ujsag szerint hozza kepest az
Audi S3 egy kozepkori szeker kenyelmet nyujtja)


1 szo mint 100:
tipikus eleterzes auto, egyebkent sok mindenre nem jo... A sokkal
polgaribb 172 lovas Clio is meghintaztatja az agyadat a koponyadban
gyorsitaskor meg lassitaskor... es pont feleenniybe kerul...



>A legnagyobb bajuk, hogy irrealis az aruk: 10 millio-
>ert mindenkeppen BMW-t vennek! Mindkettoert a 7-7.2 millat tar-
>tanam realisnak.

A Honda S2000 is valami 10M-be kerul - az sem jo tul sok mindenre...
dehat ez nem is errol szol, ugye.



udv, deejaytiszy
+ - magyar Kresz-modositas kerdesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

: Az autópálya-sebességhatárok emelését illeti, a helyettes államtitkár
: elmondta: a forgalomban részt vevő járművek korszerűsödése miatt a
: szélső sávban közlekedő személygépkocsik jellemző sebessége 100-110
: kilométerre növekedett. Emiatt a belső sávokban előző autóknak legalább
: 130 kilométeres sebességre kell gyorsulniuk, s ezt a szabálynak lehetővé
: kell tennie.

Aha, szoval ha majd mindenkinek BMW-je lesz, akkor teljesen megszunik a
sebesseghatar, mint Nemetorszagban? ;-) Egyebkent nekem olyasmit
tanitottak, hogy az autopalyan azert jo elozni, mert nincs szembeforgalom,
tehat nem kell 20-30 km/h-s sebessegkulonbseg, hanem eleg a fele is...

: Újdonság, hogy a taxiállomás jelzőtábla alatt kiegészítő táblákat
: helyeznek el, ezek a várakozóhelyet szabálytalanul igénybe vevő
: járműveket figyelmezteti a kerékbilincs alkalmazásának lehetőségére.

Ha jol emlekszem, akkor kb. 2 eve a fovarosi onkormanyzat pert veszitett,
az alkotmanybirosag kimondta, hogy a kerekbilincs hasznalata
alkotmanyellenes, amire Demszky azt mondta, hogy nem erdekes, akkor is
hasznalni fogjuk, mert massal nem lehet nevelni a nepet. Jol emlekszem?


Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Ez + az (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
1.
> es ket kocsi tulajdonlasa eseten automatikusan A0-ba kerul
> a kedves eltarto - mondotta a kedves holgy
De ha a BX-et eladtad, kerheted a bonus-besorolas "atrakasat" az
XM-re.

2.
Mennyit megy az auto padlogazon, Suzi 1.3 GLS (7.000 RPM eseten)
for VTI:
1.: ~55  2.:~107  3.: ~150  4.: ~187  5.: ? ( 4.500 fole az
istennek sem ment a mutato )
A fenti adatok az ora szerinti mutatott erteket jelentik.

3.
Mar csak kb. 8-at kell aludni... ( legalabbis nagyon remelem,
mert akire vonatkozott, nem jelzett vissza :-((( )

Udv, Bazsi.

+ - leendo auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nemreg lattam, hogy mas is friss jogsival probal autot venni, nem tul dragan. N
ekem is hasonlo a "problemam".
A jogsim ugyan lassan mar 1 eves, de azota nem volt autom, nem is vezettem, de 
most mar szeretnek autot venni, es par honapja mar rendszeres Trader+KAE vasarl
o vagyok, illetve 1-1.5 honapja egy ismerosommel jarjuk a kereskedeseket is.
En max 7-800ezret szannek az autora, de megjobb lenne ha 700 alatt maradna (es 
hitelre vennem).
Nemregen talaltunk egy Civicet 640-ert, 88-as 1.5, korabban valamennyire volt m
ar serult, kerdes hogy mennyire. A kocsi motorikusan+valtora ugy tunik, hogy jo
 allapotu, elso lampakat kell majd muszakira (1.5 ev) cserelni, mert repedtek,t
ehat parasodnak, meg az bal ajtaja log valamennyire, amugy a fenyezese szep a k
orahoz viszonyitva, megha nem is eredeti.
Napfenyteto,elektromos dolgok nincsenek, sem magno.
Ez meg manualis szivatoval szerelt.
Probautra nem vittuk el meg, de ha minden igaz meg megvan. A kereskedo nem ment
 abba bele, hogy a nemtul messze levo Autoklub allomasra elvigyuk az autot atne
zetni az en koltsegemen.
Ami visszatart az az, hogy talan valami durva hibaja van, ami csak kesobb fog k
ijonni (allitolag beszamitott auto, azert ilyen olcso) masreszt arban nekem meg
felelne tokeletesen es tetszik is. Kicsit meg az alacsony -tipikus Honda- ulese
k aggasztanak, hogy kevesbe erzem majd talan az autot, tapasztalatlansagom miat
t, persze ez lehet hogy hulyeseg, es ugyis megszokom par nap alatt.
Kikernem a Ti velemenyeteket is az ugyben, mert ha talalnek olyan emberket aki 
vallalkozna ra, hogy elvinne probautra a kocsit (nem ingyen kernem!) es meg tud
 allapitani alapveto hibakat, atnezni a kocsit, tudja mire kell figyelni, stb. 
Szoval ha valaki segitene nekem, akkor azt hiszem belemennek a vasarlasba, visz
ont magamtol nem merem megvenni, mert felek attol, hogy nem fogom eszrevenni a 
bajait, es belemegyek egy hujesegbe.

Na nem ragozom tovabb, szoval ha lenne koztetek valaki, akit megkerhetnek erre 
a dologra , ellenszolgaltatas fejeben, annak nagyon megkoszonnem.
(leendo valaszokat akar maganba, akar listara is johet)
Elore is koszi.

Udv,Ipsi

_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG
+ - RE: gyerekules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado : KOVACS-F. Peter :
>Csak arulja el valaki, hogy a "harom gyerekules", hogy fer el egy
>autoban...
Hat szvsz a BX-be talan befer (ketto mar van benne, sacc/kb elferne +1)
--Udv:szm
+ - RE: Fek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>...szabalyos varosi kozlekedesre ugyan tokeletesen alkalmasak, mert meg a
>legszarabb fekek is nagy valoszinuseggel meg tudnak allni 40-50-rol akar
10x
>is egymas utan. De a sportos vezetes, mint tudjuk nem ebben merul ki. Es
>ebben sajnos a Porsche kivetelevel minden ismertebb auto benne van.
>Legnagyobb sajnalatomra az M5-os is. A Hungaroringen fel kor alatt vege a
>feknek, ha versenytempoban mesz vele. is
>Meg az uj M5-re sem raktak eleg nagy feket, amire a vasarlok
>nagyon panaszkodnak
Kivetelesen egyetertek. UI. lattam egy 944Turbo tarcsait mar sotetben
parazslani, es fek meg mindig volt rajta rendesen. Ez az (egyik)
vizvalaszto,
ami "sportauto" es "sportos auto" kozott van.
Aki nem hiszi, csinalja meg: 3x gyors egymasutan 150-rol 80-ra fekezni.
4diknel sok auton mar erezhetoen "elmelegedett" a fek.
Kedves Vaddiszno, meg tudod ezt csinalni ugy 1perc korul?
--Udv:szm
+ - Nagyon OT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó!

> Annak ismereteben, hogy ebbol a penzbol akar 15-20 Akadaly, Dinnyeslada
> (nem la'da, hanem lada), vagy 1 db par eves nyugati auto kijon, nem
> ertem ezek tulajait (foleg az utolso kategoriara gondolok) miert verik
> magukat a kocsijukra, mikor azok arabol egy normalis feket sem lehet
> venni.
  Hmmm... Nagyon kedvelem ezt a hozzaallast.
  Mire kell egyeseknek 100-500e Ft osszegert hangtechnikai cucc, amikor
ennyibe kerul 20cm egykristaly interconnect kabel?
  Mire kell egyeseknek 5-10M Ft osszegert haz, amikor ennyibe kerul egy
luxus furdoszoba?
  Mire kell egyeseknek 200-500e Ft osszegert szamitogep, amikor ennyibe
kerul egy kozepes teljesitmenyu mainframe egyetlen diskje?

  Vaddiszno, Te hogy mersz zenet hallgatni, hazamenni, vagy szamitogepet
hasznalni? Amikor a HiFi-d, hazad es a szamitogeped (az adott szakma
maximalistai szerint elerhetohoz kepest) egy romhalmaz?
  Miert az autojarol iteled meg a tobbi embert? Es miert varod el, hogy
Teged az autod alapjan iteljenek meg? Mert latszolag csak az autodra
koltesz.
  Miert faj neked az, ha valakinek _mas_ dolog fontos az eleteben?
-- 
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 /+36303687792
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 7.0 -=- http://andromeda.pmmf.hu
Utolsó szavak:
Don't worry - your wife won't know.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS