Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 892
Copyright (C) HIX
2000-10-09
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Ujra itt van.... (mind)  15 sor     (cikkei)
2 Re: *** HIX AUTO *** #891 (mind)  21 sor     (cikkei)
3 Megfordulas (mind)  20 sor     (cikkei)
4 Toresteszt (mind)  10 sor     (cikkei)
5 Kormany (mind)  16 sor     (cikkei)
6 Norbito segitsegkeres (mind)  4 sor     (cikkei)
7 Elado Fiat (mind)  3 sor     (cikkei)
8 auto5 (mind)  11 sor     (cikkei)
9 Mack, valto attetel (mind)  26 sor     (cikkei)
10 auto5 on line (mind)  5 sor     (cikkei)
11 Gazauto (mind)  14 sor     (cikkei)
12 olajcsere (mind)  13 sor     (cikkei)
13 korforgalom (mind)  13 sor     (cikkei)
14 Re: (nincs targy) (mind)  55 sor     (cikkei)
15 Atszabtak a "gurulo narancsosladat" (mind)  48 sor     (cikkei)
16 Olaj (mind)  25 sor     (cikkei)
17 betonkocka (mind)  40 sor     (cikkei)
18 Re: Generator (mind)  11 sor     (cikkei)
19 Re: Titan Dipol (mind)  25 sor     (cikkei)
20 Audi 100 karosszeria (mind)  15 sor     (cikkei)
21 Autoeladasi tanacsok, akku, elado Peugeot (mind)  58 sor     (cikkei)
22 injector (mind)  6 sor     (cikkei)
23 Re: *** HIX AUTO *** #891 (mind)  24 sor     (cikkei)
24 Re:toresteszt ... (mind)  18 sor     (cikkei)
25 Araanlat Hajnal Attilanak. (mind)  57 sor     (cikkei)
26 Koszonet listatarsamnak (mind)  21 sor     (cikkei)
27 Renualt reklam, 6110 kihangosito (mind)  23 sor     (cikkei)

+ - Ujra itt van.... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

orommel tudatom minden kedves listatarsammal, hogy ujra 4 kereken
a Tipom, a valto es motor is atesett kis upgraden, a valtorol mar irtam,
a motorban pedig ki lett cserelve az osszes tomites, csavar, olajpumpa,
beallitva a szelepek, karburator, ... 
A ket upgrade egyutt 138 ezresbe kerult :(, de cserebe ugy megy a 
Tipo, mintha uj lenne :)    (1 kis tulzassal :)))))
Na meg mennyi hutovizet megsporolok majd :)))

Amit nagyon furcsallottam, hogy vad szaguldozasaim a hengerfejes
kocsival ugy latszik nem nagyon artottak meg, hmmm. 
Ha az egiek keze volt a dologban, akkor ezuttal is koszonom nekik.

Cs.
+ - Re: *** HIX AUTO *** #891 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
> >Lattam eleg sok torott suzukit is, es a leirt dolgokkal (ov, ules) nem
> >talalkoztam, ugyhogy szerintem ez csak egy kirivo eset lehetett.
> BMW kontra Suzuki, szombat TV2-Tenyek
>

Hi!

En direkt irtam a levelemben, hogy egy ilyen kis, kimondottan olcso
kategorianak keszult autot nem bmw-kkel kene osszehasonlitani. Nem tudom,
milyen bmw-vel utkozott, es az hany kilo volt, de szerintem minimum
masfelszer olyan nehez, mint a suzuki. Ilyen aranyu utkozeseknel szerintem
_barmelyik_ kisauto lehet barmilyen biztonsagos, ugyis szanaszet torik, ha
egye annyival nagyobb auto belemegy. Meg nezz meg egy ilyen bmw-s utkozest
trabant/kispolszki stb eseteben, amiknek a felvaltasara a suzukikat
szantak/szanjak, es meglatod, hogy azoknal azert meg ilyen helyzetben is
jobban szerepel.
Meg egyszer elmondanam: en sem tartom a suzukit sem csucstechnologianak, sem
csucsminosegnek, de arra, amire szantak (lasd feljebb) szerintem megfelel.

Bye: Balazs
+ - Megfordulas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

>>Az utakat azokhoz a hulyekhez kellene tervezni, akik autoznak
>>rajta...
>Lehetetlen!!!!!!!!!!!!

>Latjatok, meg akkor sem csinalnak meg sok lenyeges dolgot (M0), ha meghal
>egy evben 20-30 ember. Sokszor jarok arra, es minden masodik, harmadik
>alkalommal latok az autouton megfordulo autot :-(((
>Ha lenne soveny, ezt nem tudnak megcsinalni.

Egy par honappal ezelott pedig engem mar majdnem meggyoztek, hogy nem azert
van az autopalyan a soveny, hogy kedves autostarsainkat megkadalyozza a
megfordulasban, hanem hogy ne vakitson a szembejovo, vagy egyeb okok miatt,
merthogy nincs olyan autos, aki megfordulna autopalyan. Hat itt a
bizonyitek. Sok a hulye. Ha nincs fizikailag megakadalyozva, akkor azert is
megfordulnak.

Udv,
Vaddiszno
+ - Toresteszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

>Itt van meg a Fabia/Yaris/Punto/Clio tesztje is.
>Elegge egyertelmuen latszik belole, hogy az uj
>fejlesztesek 4 csillagot kaptak, a regiek meg 2-3-at.

Kedezem: ha ezeknek 4 csillagjuk van, akkor az uj nagymercinek mennyi? 180?

Udv,
Vaddiszno
+ - Kormany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kerdes: Ha 120-al mesz az autoddal akkor a kormany:

(Valasztasi lehetosegek:)
1. meg se rezzen,
2. ranezesre teljesen nyugodt, de a fogasan erezni egy kis rezgest,
3. ranezesre latszik, hogy szital.

Az auto fajtaja a tipuson belul:

(Valasztasi lehetosegek:)
1. Dizel
2. Benzines

Kivancsi vagyok, hogy az autok hogy birjak a hazai utakat.

Varga Gyorgy
+ - Norbito segitsegkeres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szereztem egy Blaupunkt Dresden RCR 128-as radiot, de nincs hozza
leirasom. Nem tudna valaki megdobni egyel, vagy esetleg egy cimmel, ahol
talalok ilyet?
    Koszi:                                Norbi
+ - Elado Fiat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali
Elado egy Fiat Marea Weekend 3 eves surgosen
tel 06/30/942-3512
+ - auto5 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Megindult az Origo Auto5 cimu autos ujsagja, melyet 
szerenysegem irasai is gyarapitanak. A kesobbiekben a hixen 
jelezni fogom ha ujabb irasom kerult fel, addigi is 
mindenki olvasgassa batran.

Neve egyenlore nincs, ezen a cimen talalhato:

http://195.228.254.3/cgi-bin/sys/auto5.cgi

Udv
Fogash
+ - Mack, valto attetel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>OK! Mar megyek is vadaszatra!!!! De en inkabb egy Scaniat, illetve MAC-et
>valasztok celpontnak! :-)))))))))

MAC= Macintosh, Mack= kamion!

>Mas. Lenne egy kerdesem. Sok tesztben olvasdtam mar, hogy az adott kocsi
>valtojanak az attetele 2,23444454 /most csak bepotyogtem a szamokat!/ Ez
>igazabol mit jelent? Mihez viszonyitva rovid, vagy hosszu az attetel?

Egyreszt: az 1-4 fokozatok altalaban lassito attetelek, vagyis a valto vegen
a kihajtas a motor fordulatszamanak 1/2,23444454 -ed reszet forogja. A 4.
szokott lenni az 1/1 attetel, az 5. pedig gyorsito, vagyis pl: 1/0,9.
Ilyenkor alacsonyabb motorfordulattal erjuk el a nekunk kivanatos
fordulatszamot.
Van meg egy vegattetel, ami a differencial attetele, ez 1/3,7 -1/4,1 aranyok
kozott mozog.
Rovid attetel: 1/1-es otodik + 1/4,1.es diffi. Ilyenkor a motor hamar
felporog, 100km/orahoz tartozik mondjuk 3700 f/min, vegsebesseg alacsony, de
a kocsi jol gyorsul.
Hosszu attetel: 1/0,8-as otodik + 1/3,7es diffi. A kocsi otodikben nehezen
gyorsul, mindenhez vissza kell valtani, viszont 100-nal csak 2700-at porog,
kevesebbet eszik, es ha kiporgi, magasabb a vegsebessege.
Udv
Fogash

AUTO5 -> http://195.228.254.3/cgi-bin/sys/auto5.cgi
+ - auto5 on line (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egyenlore munkapeldany, szolok, amikor beelesedik az oldal.
Udv
Fogaash


+ - Gazauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
 
Ezuton ertesitlek benneteket, hogy letrehoztam egy 
levlistat, ahol a gazautozasrol lehet ertekezni.
 
Minden erdeklodot szeretettel varok.
 
Feliratkozas:
cimzett: 
targy: subscribe
 
Udv mindenkinek,
 
Esther
+ - olajcsere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

>Szvsz egy nagy reklamfogas az egesz, hogy egy autoban 20 vagy 30e
>kmenkent  kell olajat cserelni.. 

Hat lehet csak azt nem irtak oda, hogy szintetikus (Mobil1) olajat kell
hasznalni azert, hogy 20-30 ezer km-t lehessen menni...
Ez a marketing (lasd meg a mobil telefonokkal valo szivasokat is).

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - korforgalom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hat nem tudom ti mire gondoltok. Vagyis hogyan ertelmezitek.
>De nalunk az osszes korforgalom ugy van megcsinalva, hogy aki be
>szeretne kapcsolodni a jatekba annak van egy haromszog alaku
>piroskeretes tablaja. Tehat elsobbsegadasi kotelezettsege van.

Hat igen, de ha nincsen tabla akkor marad a jobbkezszabaly es ekkor
mindig a bejovonek van elsobbsege!
Ha van tabla akkor a valasz egyertelmu nem?

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - Re: (nincs targy) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

A AUTO 0891-ban irta :
>>M0: A betonkockak szerintem meg rosszabbak mint ha nem lenne
>>semmi, mert ha barmi baj van - eleg egy defekt (pont ilyet
>>lattam mult het vegen, az 51-es ut leterojenel) nekicsapodik
>>az auto a betonfalnak, visszapattan, es kesz a tomeges
>>baleset. Ha lenne egy zold elvalaszto
>>sav, szepen belezuzna a zoldbe, es megalna valahogy.
>
>M7-en van zold elvalaszto, neha atmegy rajta 1-1 auto. SzVSz
>jobb a betonkocka. Kisebb a baleseti kockazat, ha
>visszapattansz a SAJAT utadra, mintha a szembejovovel
>talalkozol. Frontalis balesetnel a haladasi sebessegek
>osszeadonak, mig sajat savosnal  a sebessegkulonbsegek
>szamitanak a "torestesztben".

Tulajdonkeppen mindket elgondolas helyes. De nem a legjobb!
Szerintem valami olyan fal kellene, ami athatolhatatlan, mint a
betonkocka, de energiaelnyelo, mint a soveny.
Es az ilyenbe ha beleszalad az auto, akkor valahogy megfogja,
es nem engedi at a szembejovo savba, de nem is pattan vissza a
sajat savjaba. Hogy ezt hogy lehet megoldani, az jo kerdes.
Sajnos csak olyan megoldas johet szamba, ami a ket utpalya kozt
meglehetosen nagy helyet foglal el. Na persze ez csak anyagilag
sajnos...

Lehetne peldaul a Forma1-ben alkalmazott kavicsagyon is agyalni
egy kicsit.


>>1. szerpentines hegyi ut "rallyHAT"
>>2. Dunaferr latogatas
>>3. Gyor, AUDI gyar + gokartpalya
>>Adodik a kerdes, melyik mikor lesz? Egyaltalan melyik lesz,
>>ezek kozul????
>1. Soma tudja, ha tudja :-)))

En??? Egyelore meg a helyszin keresese van folyamatban! Amig az
nincs meg, addig felesleges is az idoponton gondolkodni!

>2. amikor akarjatok, "a gyar nem szalad el"

Hat eleg huzos lenne, ha egyszer csak laba kelne a gyarnak!
:-)))

>3. ha lesz aki vallalja a szervezest, Fogash nem fogja

Jo lenne ha valaki (mondjuk helybeli) elvallalna a dolgot!


Udv:
          ___/  Soma  \___/  OE4+HE114  \___
          Normál levelek: 
          Csatolt file-ok: 
+ - Atszabtak a "gurulo narancsosladat" (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

A mai Petofi Nepe autos rovataban talaltam a subject-beli cimu
hirt. Idezem szo szerint:

Veget ert a vilag egyik legsikeresebb autojanak a palyafutasa:
oktober 4-en 10 ora 30 perckor legordult a Rover birminghami
gyaranak szereloszalagjarol az utolso Mini.
Ahogy Angliaban nevezik, a "gurulo narancsoslada" 1959-ben
szuletett, s a negy evtized alatt 5.5 millio darabo adtak el
belole.

Ezzel egy idoben a BMW-csoport oxfordi gyaraban megkezdtek az uj
Mini karosszeriagyarto uzemenek osszeszereleset. A tervek szerint
a gyartas 2001 nyaran indul, evente 100 ezer kisauto eladasa
a cel.

Az uj Mini jocskan megnott elodjehez kepest, a 3.6 meteres
autocskat szinte minden letezo extraval ellattak. Az 1.6 literes
motor a Chryslertol szarmazik es harom teljesitmenyszinttel
rendelheto: az alap 90, az erosebb 115, mig a turbos valtozat 165
loeros. Az elol uloket negy legzsak vedi majd, de a hatul uloknek
is jutott egy-egy fuggonylegzsak. A futomuvet elektronikus
menetstabilizalo felugyeli.

Az angol nepautonak szamito eredeti Mini leszarmazottja a
luxustorpek osztalyaba lepett, igy valoszinuleg magas aranak
koszonhetoen a gazdagok jatekszere lesz.


Eddig a hir. Mit szoltok hozza? A Bogar (meg a Kacsa) utan a Minit
is elerte a vegzete? Van egy kep is, nem valami jo minosegu, de
azert elmegy. Tulajdonkeppen nem nez ki olyan rosszul a gep, talan
egy kicsit tobb koze van a klasszikus Minihez, mint az uj Bogarnak
a regihez...

Nekem csak egy kerdesem van. Ezeket a nepautonak szant, es e celra
nagyon bevalt autokat miert nem lehet a megujitas utan is
nepautokent kezelni? Jo, igaz, kell a gazdagoknak is jatekszer, de
gondolni kene a kispenzuekre is!

Minis listatarsaim! Balazs! Mi a velemenyetek?


Udv:
          ___/  Soma  \___/  OE4+HE114  \___
          Normál levelek: 
          Csatolt file-ok: 
+ - Olaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 08:31 PM 10/7/2000 -0500, you wrote:
>Az hogy egy motor barmilyen is, nem bir benne tobbet az olaj, mint 10000km
>elegge hianyos gepeszeti ismeretekre utal.

Ez igy is van, elegge hianyosak a gepeszeti ismereteim.
Mindenesetre tobb autonal visszamelolegesen is megnoveltek az 
olajcsereperiodus idot, es akarhogy filozom a dolgon nehezen elkepzelhetoek 
tartom a visszemenoleges olajcsereperiodus novelesi idot, hiszen semmit se 
modositottak az auto motorjan, pedig ilyet tobb autogyar is eljatszott.

>Emellett nem hiszem, hogy mero reklamfogasbol egy autogyar felvallalna 5 ev
>garanciat (lasd a Nissan Magyaroszagon) az autoira ha nem lenne biztos
>benne, hogy eleg a 20000 km-s olajcsereperiodus.

Oke, de 5 ev vagy 100e km, es azert az kicsit mas, szerintem a turbo 
dieseleken kivul minden jarmu kibirna hogy 20e-kent cserelunk benne jo 
minosegu olajat es igy elmegy 100e km-t, csak kerdes hogy 150e km-nel mi 
tortenik...


De ezert is kerdeztem a szakembereket errol.. de majd megvalaszoljak..



Ant
+ - betonkocka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Levente irta:
:  M7-en van zold elvalaszto, neha atmegy rajta 1-1 auto. SzVSz jobb a
: betonkocka. Kisebb a baleseti kockazat, ha visszapattansz a SAJAT
: utadra, mintha a szembejovovel talalkozol. Frontalis balesetnel a
: haladasi sebessegek osszeadonak, mig sajat savosnal  a
: sebessegkulonbsegek szamitanak a "torestesztben".

Nem tudom, mit ertetek "betonkocka" alatt, itt helyenkent szalagkorlat
helyett egy fejreallitott T keresztmetszetu betonszalag van (tudomisen, 3
meter hosszu elemekbol osszerakva), kb. 1 meter magas es 10 cm vastag, az
aljan a talp mondjuk 20 cm magassagig 45 fokos, szoval valami ilyesmi (nem
meretaranyos):
    _
   | |
   | |
   | |
   | |
  /   \
 /     \
|_______|

Errol a germanok kihoztak, hogy kb. 80-100 km/h-ig szuper, mert visszaloki
a kocsit. Efolotti sebessegeknel is visszaloki a kocsit, de a
hossztengelye korul fordit 180 fokot, vagyis a kocsi a tetejere esik.
Ezzel sokkal sulyosabb seruleseket szenvednek a bennulok, mintha
szalagkorlat fogna meg oket. A kamion meg ugyis attor mindenen.

Ha feloldalas autopalya-epitkezes van, es 2x2 sav halad ott, ahol eddig
1x2 sav + leallosav volt, akkor ugyanilyen elvalasztas van, de csak
kb. 50 cm magas, es muanyag. Na, ez csak 60-80 km/h-ig vedi a
szembeforgalmat [mondjuk ilyen helyeken kinn is van a 60-as, jobb esetben
80-as tabla], utana a kocsit megdobja. Igy aratott egy szovjet allampolgar
ugy 3 eve a Berlin-Hannover autopalyan, amikor 120 km/h-val 1 meter
magassagra dobta a korlat es a szembeforgalombol 2 autot magaval vitt az
arokba, 7 halott, a szovjet azt hiszem tulelte.

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Re: Generator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

	Orommel kozlom, hogy nem csak a japanok tudnak hoallo szigetelest
kesziteni. A mai villanymotorokban (BOSCH) 600 fokot bir a szigeteles. A
villanymotor tekercselok tudjak ezt. Dragabb is ez a huzal. Ugyhogy
nyugodtan vidd el olyan helyre ahol nem csak hobbi szinten tekercselgetnek.
Ha szerencsed van, jol megcsinaljak. Mert igaz az is, hogy tobbnyire ugy
dolgoznak, hogy a kuncsaft visszajojjon 2-3 ev mulva.

	Udv!
		Takacs Laszlo
+ - Re: Titan Dipol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hallottam a Titan-Diplorol sok jot, hogy lopos tesztekben mennyire jol
> szerepelt, de elmondana valaki, hogy pontosan hogyan is ved a rossz bacsik
> ellen?

Ez egy sebessegvaltozar, ami a sebessegvalto karjat rogziti egy adott
allapotban. A legujabb termekek mar ugy mukodnek, hogy a sebessegvaltohaz
keretet kiszerelik az autobol, es egy ugyanolyat raknak a helyebe, annyi
valtoztatassal, hogy az oldalan van egy lyuk, valamint a rogzitocsavarokat
nem lehet kiszedni utolag a helyerol.
A sebessegvaltot hatramenet allasba rakod, akkor tudod a sebessegvalto
melletti lyukba belecsusztatni a kb masfel centi vastag, 10 cm hosszu
rudat. A rug allitolag vaghatatlan, torhetetlen blabla anyagbol keszult,
igy nem lehet elfureszelni. A rud elso harmadaban van egy pocok, ha
becsusztatod, akkor az a helyere ugrik es nem lehet kihuzni.
A pocok csak akkor huzodik vissza, ha a rud vegen bedugod a kulcsot.
Allitolag nem lehet a zarat eltorni, mert nem olyan elven mukodik mint a
tobbi, igy a zartores mit sem er, furni meg azert nem lehet, mert
perselyek vannak benne, amik a furastol csak forognanak korbe.

Kerdeztem a fickot, hogy ettol fuggetlenul van-e tudomasa arrol, hogy
elloptak ilyen kocsit, mire kozolte, hogy igen, trelerrel. Az ellen meg
ugyis nehez vedekezni, bar teny hogy fokozottabb veszelynek vannak kiteve
az A6, A8 tulajdonosok bor ulessel.

* Flex
+ - Audi 100 karosszeria (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

E kertben all nalunk egy Audi 100 (1980 koruli "tepsi") karosszeria es
hihetetlen modon utban van!!!
Ha valakit erdekel, keressen meg a kovetkezo szamon: 20-938-0889

Eloszor szet akartuk vagni, de tok jo allapotban van es parezer
forintert barki viheti!


Harka Gábor

DAT Kft.
H-1036 Nagyszombat u. 1.
(+36-1) 453-7495
+ - Autoeladasi tanacsok, akku, elado Peugeot (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

A segitsegeteket szeretnem kerni autoealadas ugyeben. Kb. egy hettel ezelott
hasonlo kerest mar olvastam a HIX autoban, de nem lattam, hogy nyilvanosan
valaki meg is valaszolta volna azokat. Remelem most szerencsem lesz.

Tehat, eladosorba kerult az autom, mely meg nincs torzskonyvezve es
eredetvizsgalaton sem volt. Kerdeseim:

1. erdemes-e az eredetvizsgalatot elore elvegezni, vagy azt majd a leendo
vevovel kozosen csinaltassam meg (ha igen, kerlek, ajanljatok megbizhato
helyet, lehetoseg szerint Zuglo kozeleben - de az sem baj ha mashol van)

2. a torzskonyv ugyeben en mint elado erintett vagyok-e

3. az autot annak idejen hasznaltan, de hitelre vettem: a lizing cegtol
kezemben az igazolas, hogy a tulajdonjog-fenntartas kivezetheto a
forgalmibol, mert minden tartozasomat rendeztem felejuk; viszont az autot
ennek birtokaban nem irattam at (ha van koztetek valaki, akinek mar van
tapasztalata a XIV. ker. rkap.-gal es raadasul dolgozo ember, akkor o
biztosan tudja miert). Tudomasom szerint ilyenkor az uj tulajdonos az
igazolas, valamint a velem kotott adas-veteli szerzodes birtokaban 2 db
atirasi illetek megfizetese utan atirattathatja az autot a sajat nevere.
Ellenvelemeny?

4. Hol lehet leadni a hasznalt akkumulatort (terites elleneben vagy
anelkul)?

Vegul, de nem utolsosorban az elado auto jellemzoi:

- Peugeot 306 XN, 5 ajtos, szurkeskek-metal
- 1.4i katalizatoros
- km ora allas: 94.300
- Gy.ev: 1993.07. (az elso magyarorszagi peldanyok egyike)
- Forgalmi: 2001.08.-ig
- Zoldkartya: 2002.08-ig
- mindvegig garazsban tartva, nagyon szep, megkimelt kulso es belso allapot,
toresmentes (egy fenyszoro csere volt)
- tulajdonosok szama: 2 (en 1997.10. ota vagyok tulajdonos, mindossze 13.000
km-t hasznaltam, mert 2 evvel ezelott kaptam cegautot, de csaladi es
munkahelyi okok miatt egyszeruen nem volt lehetosegem eladni az sajat
automat /2 hetente azert jaratva volt kicsit/)
- vezetett szervizkonyv (vegig Peugeot Gablini-nal szervizelve)
- javitasokrol szamla (legutobb lengokar-, ill. hutocso-csere)
- Extrak: radios riaszto es kozponti zar, Blaupunkt radiomagno (regebbi
tipus), LED-es potfeklampa, Autolok sebvalto-kezifekzar (tudom, nem egy nagy
dolog), Ericsson GH337/388 autos kihangosito /beszerelve/
- Iranyar: 1.375.000
- Telefon: 06-20-333-5101

Meg egy-ket dolog: az autot nagyon szerettem es sokat apoltam (ez meg is
latszik rajta), tovabba nem gyilkolasztam (pont az elobbiek miatt). Nagy
lepesnek ereztem, amikor kis penzemet kuporgatva szert tehettem ra elso
autom, egy 13 eves Fiat Uno utan. Keresre tudok fotot kuldeni rola.

Valaszotokat varva udvozol Benneteket:

Keszler Zsolt
+ - injector (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Az auto (adott esetben suzuki) injectorabol ki lehet venni olyan
jelet, amibol szamithato az uzemanyag aramlasi sebessege?

Udv///Laci (off-hix)
+ - Re: *** HIX AUTO *** #891 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
>Bonzsur,
>
>
>mit szoltok a Rakoczi uti zsarukhoz a buszsavban (4x2 zsernyak)?
>
>Bosszanto, mert nem lehet toluk haladni... :-)
>
>
>udv, djtiszy
>
>
Azt, hogy remelem elveszik a jogsijat, es
jatszanak egyet a golyoival (esetleg mas tesztreszevel ertsd: jol megb...)
 annak, aki ott rodeozik, es
hulyenek, meg birkanak nezi azt aki megadja az elsobbseget a busznak.

Nagyon sokan erzik, hogyha nekik uj autojuk van, akkkor 
nem ervenyes reajuk a KRESZ. (Mar ha hallottak ilyenrol :)) )
10 eve naponta vezetek jo sokat Budapesten, de ami az utobbi egy evben
van, az kataszrofalis.


Udv :Horvath Akos
+ - Re:toresteszt ... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nemreg kerestem 206 torestesztet a neten, de nem
>volt. Hat jelentetem, most talaltam, bar par napja
>nem olvasom reszletesen a listat, igy lehet, hogy nem
>en vagyok az elso:
>http://www.euroncap.com/details.php3?id=peugeot_206_2000
>Persze ez is 4 csillagos lett, hasonloan a Puntohoz,
>hallod, Csaba ???? :-)
>Itt van meg a Fabia/Yaris/Punto/Clio tesztje is.
>Elegge egyertelmuen latszik belole, hogy az uj
>fejlesztesek 4 csillagot kaptak, a regiek meg 2-3-at.
>Udv,
>Nandi

A csillagok mogott meg lehet nezni a szazalekos kiertekelest is, igy azert
mar vannak elteresek.
A kicsik kozt a Yaris nyert ...

MiCKEY
+ - Araanlat Hajnal Attilanak. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok.

Elnezest a listatol, ugyanis hajnal Attila szervere atment szarverre :-))
>>>The following addresses had transient non->>fatal errors -----
><<<

>Engem pontosabban Nissan Almera 4 ajtoshoz valo erdekelne>(szin es ar).
Valoban van legterelom, de csak az 5 ajtos Almerahoz van. 1995 - os gyartasi
evtol. Valoban 4 ajtos a tied ? Holnap utanaerdeklodom hatha van 4 ajtoshoz
is + az ara. A szine olyan fustszinu.

>Szerinted a MILITEC-t nevu adalekot erdemes lenne beletenni >egy Mercedes
>180D-be,
Aki mar vett a listarol ezt a surlodascsokkento es kopascsokkento adalekot
mind meg van elegedve. Dieselesek is. Ugyanis csendesebb a jarasa,
kevesebbet fogyaszt. Ugyanis ajanlott egy
keveset Millitec et a gazolajhoz is adagolni az adagolo biztonsagosabb
uzemelese vegett.
>9 eves es kb. 250 000km van benne?
Hengerenkenti kompresszio merteke milyen ? mert ha netan kopott csak azt a
szintet tartja es nem kopik tovabb. Felujitott vagy jo kompresszio erteknel
viszont sokkal konnyebb jaras es dinamika jellemzi a hatasat.

>Mennyibe kerulne az >adalek?
Teljes ara 6250
listatarsi ara. 5750
Ugyanis nem tudom hogy te Un. regisztralt listatag lennel. Ha nem akkor is
kapnal egy kis engedmenyt, mint HiX autostars.

>Milyen a nyitvatartasod?

Rugalmas :-))) Ugyanis az autoalkatreszt itthon a lakasomom csinalom 0
raktarkeszlettel. Elektronikus Cd katalogusok segitsegevel. ezert tudok
keleti - nyugati osszes alkatreszekkel foglalkozni. Jottek hozzam mar estve
is :-) Viszont ha netan kell valamely alkatresz az arajanlatom utan ha
elfogadhato az elore kell szolni, hogy a nagykereskedesek valamelyikeben
beszerezhessem oket. :-))

>Elore is koszonom a turelmedet es varom valaszodat

Nagyon szivesen hisz ez termeszetes. viszont postaiutanvettel is tudom
kuldeni. De ha itt jarsz pesten neha - neha szivesen veszem a szemelyes
kontaktust :-)) Ez sokkal kozvetlenebb es baratibb, plane ha meg egy jo
dumcsi is van utana.

Udvozlettel: Frigyes

Bocs a litanias levelemert :-))))
..................................................

Ezuton elnezest kerek a listatol.

Skoda 120 L
 
+ - Koszonet listatarsamnak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok.

Nagyon koszonom listatarsamnak ( Szilva ) gyors segitseget. Az autom
javitasa ugyeben. Ajanlott ugyanis egy lakatost aki meg a biztositasi dolgot
is o intezi + fenyezo. Mindez harom nap alatt. Csutortokon mar kesz az autom
:-))))))))) Nagyon koszonom neked Szilva.

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - Renualt reklam, 6110 kihangosito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>
> Apro' popo':
> Hogy tetszik Nektek
> * Clio2 toresteszt plakat (babu)
> * Clio Tech'Run TV-radio reklam (csiga)
> * a Getuppa-cliorol nem is beszelek...
> ????:????????

Az elsot nem ismerem, az utolso ketto szerintem hibatlan. A csigas
reklam nagyon izleses, jo zene, jo vagasok, jo beallitasok. Ugyes
munka, szinte kedvet kap az ember egy Cliohoz.

Mas: mennyit er szerintetek egy 6110-eshez (es gondolom tobb mas
Nokia keszulekhez) valo autos kihangositoszett? Ilyen van az automban,
de mivel mar regota nincs ilyen telefonom, semmi szuksegem ra. Kiszerelve
meg nincs, tehat kiprobalhato, aztan realis aron megvalnek tole.

udv,
Zoli

	== Nasfay Zoltan -- mailto:  ==
== www.kimwilde.com -- www.relax.hu -- w3.swi.hu/saab900hu/ ==

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS