Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 894
Copyright (C) HIX
2000-10-11
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Autoeladasi tanacsok (mind)  57 sor     (cikkei)
2 180 csillagos Merdzso (mind)  44 sor     (cikkei)
3 Olajcsere periodus (mind)  16 sor     (cikkei)
4 Re> Norbi radioja (mind)  6 sor     (cikkei)
5 Nemzetkozi fuvar (mind)  22 sor     (cikkei)
6 autopalya (mind)  8 sor     (cikkei)
7 Elado (mind)  3 sor     (cikkei)
8 mini (mind)  15 sor     (cikkei)
9 Lada Samara (mind)  9 sor     (cikkei)
10 Re:Re:Generator (mind)  14 sor     (cikkei)
11 Honda Civic 1.5 LSi (mind)  34 sor     (cikkei)
12 Re: Dunaferr (mind)  11 sor     (cikkei)
13 Uj Mini Bogar (mind)  94 sor     (cikkei)
14 Re: Beag (mind)  8 sor     (cikkei)
15 Re: Tores (mind)  29 sor     (cikkei)
16 RE: Tytan Dipol (mind)  7 sor     (cikkei)
17 Re: Alfa & Honda (mind)  15 sor     (cikkei)
18 navigacios rendszer (mind)  11 sor     (cikkei)
19 re:mix (mind)  48 sor     (cikkei)
20 Futoszal ! (mind)  18 sor     (cikkei)
21 Yamaha Jog Nextzone elado (mind)  8 sor     (cikkei)
22 re: Suzuki vs. Punto (mind)  31 sor     (cikkei)
23 Mivel valasszuk el a savokat (Re: (Nincs targy)) (mind)  35 sor     (cikkei)
24 Elado Skoda S120L (mind)  12 sor     (cikkei)
25 Re:Gumi,itt,HAT-ring,kormany,trabi,HonvsAlf (mind)  134 sor     (cikkei)

+ - Autoeladasi tanacsok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

En multkorjaban a volt cegemtol vettem autot, amely lizinges volt.
A forgalmi szerint a tulajdonos a ceg, de tulajdonjog fenntartva lizing cel
altal benne
volt. Kozben persze lejart a lizing, elo is lett keresve az igazolo eredeti
papir, hogy
a bejegyzes torolheto a forgalmibol. Megvetel utan viszem eredetvizsgalatra, ot
t
kicsit csovaltak a fejuket, hogy hianyzik egy atiras, de aztan telefon
rendorsegre,
ott mondtak, hogy jol van az ugy. Eredetvizsgalat megvolt, rajta, hogy en vagyo
k
az uj tulaj.
Viszem rendorsegre, kozlik velem, hogy a ceg nem iratta at, igy en sem
irathatom.
Szerencsere van megoldas, ugyis adjak a csekket amit be kell fizetnem,
befizethetem
mindjart a masik atirast is kamatokkal megnovelve. Az en reszem kb. 16k volt, a
cege igy
20k. Vagy pedig hozzak egy igazolast, hogy be lett fizetve es nem lett csak
atirva.
Ceghez vissza, mondom nekik, azota minden ember uj a penzugyon, de valoszinuleg
nem lett befizetve. Mondom en, jo befizetem, utolag elszamolom ugyanis ez joval
gyorsabb, mintha valamelyik rajtaul egy hetet az atutalason. Vissza rendorseg,
ott el
is fogadjak atirjak, minden ok. Egy kivetel, hogy a befizetest igazolo csekket
bent
tartjak. Kerdem en, hogy fogom en ezt elszamolni. Mire nagy kegyesen benyomta'k
egy fenymasoloba, majd pecsetesen rairtak, hogy eredetivel azonos.
Oszt utana rovidesen ki is kuldtek a torzskonyvet.
Szoval a tanulsag, hogy minel elobb hajtsd be a penzt a cegtol, vagy pedig
fizetheted
azt az atirast is ugyanis a rendorseget nem erdekli ki fizeti be, csak be legye
n
fizetve.

Van-e valakinek tapasztalata 92-es Alfa 155-el? 2.0 TS motor van benn, 120000km
.
Csak megnezni tudtam, a motor szepen le van tisztitva, talan tulsagosan is
csillog ahhoz
kepest, hogy 120e van benne. Az uleseken viszont latszik a hasznalat. Kiprobaln
i
meg nem
tudtam, az erdekelne, hogy miket nezzek meg alaposabban a probautnal. Az ara
1.15millara lett meghirdetve, ez mennyire realis. Nincs benne semmi kulonleges
extra.

Laci


> -----------------------------------------------------------------
        Visit our Internet site at http://www.reuters.com

Any views expressed in this message are those of  the  individual
sender,  except  where  the sender specifically states them to be
the views of Reuters Ltd.
+ - 180 csillagos Merdzso (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Tessek:
>(Emlekezteto: Clio / Punto 76%-os vedelem, Matiz 56%)
>
>Mercedes C klasse (1997): 46%
>Mercedes E klasse (1998): 76%
>
>Ennel frissebb Merci teszt meg nem volt.
>Erre lehet gombot varrni.

Es te ezt elhiszed...?
Azt nekem senki nem fogja tudni megmagyarazni, hogy a Daewoo Matiz
biztonsagosabb, mint az C-klasse, es csak ennyivel marad le egy E-klasse
mogott. Ezek a szamok szart sem ernek igy magyukban. A Daewoo-ra csak ra
kell nezni. Szerintem egy eros rugastol szetesik. Egyik ismerosom azon rohog
meg ma is, hogy most vett egy CRX-et, meg a regit, csak valami 130 Le-s (nem
VTI), es csak azert vette, hogy hajtsa egy kicsit. Egyebkent allitolag
6000-tol mar eleg jol is megy. Szoval amin rohog az az, hogy egy ujjal be
tudja nyomni az
ajtolemezt. Szoval eleg egy eroseb szel, es mar lebeg a lemez a kocsin.
Aztan hiaba van benne 2 db 1 cm atmeroju ureges aluminium vagy muanyag cso a
demonstralas miatt, mert az sem er szart sem. De meg a fenti szamok
neadjisten megis megfelelnenek a valosagnak (amit tovabbra sem hiszek),
akkor is egy Clio / Punto mar reg az arokban feszit, mikor az E-klasse meg
reg az uton van. Tehat a biztonsag necsak abbol all, hogy akar 46 -tal az
ember a falnak megy, hanem abbol is hogy inkabb nem megy a falnak, vagy nem
pordul meg, nem ugrik a kocsija le az utrol, es meg sorolhatnam. Ilyen
osszehasonlitast miert nem tesz fel senki a halora. Pl. hogy a Renault
Megane 80-nal kanyarban egy huplinal leugrat az utrol, be az arokba. A 10
eves Toyota Celica meg siman beveszi. 0:1. Mindenki tisztaban van azzal,
hogy melyek azok az autok, amelyek csak arra lettek kitalalva, hogy varosban
50-nel menjunk veluk, oriasi odafigyelessel, mert egy esetleges rafutasos
balesetet kiveve (amire agyon van legzsakozva a kocsi) mast nem lehet vele
tulelni. 50 kmh felett az auto elveszti tapadasat, stabilitasat, fekereje
nem elegendo a megallasra, bizonytalanna valik, a gumimeret sem teszi
lehetove az 50 feletti sebessegnel torteno manoverest. Meg talan a 60 OK. De
aztan ennyi.
Felolem aztan mondhatja barki, hogy a Daewoo Matiz 100-szor jobb, mint a
Nagymerci, akkor is tudni fogom, mi az amit meg lehet venni, es mi az amit
nem. Aki azt megveszi az lepjen be a Matiz klubba...megerdemli...

Udv,
Vaddiszno
+ - Olajcsere periodus (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Agoston,
>A LADA-m gyari eloiras szerint 10 000 km-enkent kell olajat cserelnem. 96
>ota hasznalom a METABOND C2 adalekot es azota 20 000 km-enkent cserelek,
>minden gond nelkul. MEGALENE uzemanyagadalekkal egyutt hasznalva
>tobbszorosen meghozta az arat. Hamarosan aktualis a kovetkezo, es akkor
>kiprobalom a korszerubb METABOND C-t. Tapasztalataimrol majd beszamolok.

Szerintem ne az olajon sporolj. Az a motor lelke. Csereld nyugodtan
10000-kmenkent, akkor tuti nem lesz semmi baj. Ez a Metabond lehet, hogy
valamit segit, de hogy nem duplazza meg a szervizperiodust, az tuti, ugyhogy
szerintem magad alatt vagod a fat. Illetve a kocsid motorja alatt. Jobb
kocsikba nem is lehet semmi ilyet rakni, ugyanis a gyar tiltja. Szoval errol
ennyit.

Udv,
Vaddiszno
+ - Re> Norbi radioja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha jol tudom, a BEAG a Budapesti Elektro-Akkusztikai Gyar roviditese.
Tehat messze nem keletnemet, max keletmagyar. Nekem is van toluk egy jo
kis Qualiton 2x50-es erositom.
Vagy rosszul tudnam?

Norbi
+ - Nemzetkozi fuvar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ki tudna segiteni, nemzetkozi fuvarozassal kapcsolatban?
Amire kivancsi vagyok:
Kell-e 1,6t zart kiskocsit TIR-eztetni, vagy kell-e ra kilepo?
A sofornek kell-e TIR-vizsga
A vallalkozasnak belfoldi arufuvarozoi vizsgaja van, kell-e nemzetkozi
arufuvarozoi szakvizsga?

Konkretan: Talan havonta 1x, kellene 1 fuvart Nemetorszagba vinni,
ugy,hogy az arut (dobozos,osszesen tan 1-2 q ) itt a cegnel levamoljak.
Allitolag szemely-savban lehet vele a hataron kidongetni.

Sajna nem tom az ide vonatkozo szabalyokat. Valaki segitsen!!
HELP!!
Ha meg van vmi fontos, azt is irjatok meg. Nem keves, a kerdes ugye?? :-))
Ha lehet maganba!!
Elore is kossz!

   Üdv: Faragó János
mailto:
       Ékezet jöhet
+ - autopalya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Autopalya-epites dijai:
Fuzesabonyig 677millio HUF / km
a most elkezdett szakaszon 1,15mrd (=1150millio) HUF /km

Ugy tunik, Fuzesabony utan alpesi autopalyat kell epiteni. Esetleg 2x4 savos
lesz...    :(


+ - Elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado 1977-es Ford Taunus 1.6L felujitott kasznival, felujitott motorral
plussz alkatreszekkel, 1 eves szep festessel 180000Ft-ert.
erd: 
+ - mini (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

>Ezzel egy idoben a BMW-csoport oxfordi gyaraban megkezdtek az uj
>Mini karosszeriagyarto uzemenek osszeszereleset. A tervek szerint
>a gyartas 2001 nyaran indul, evente 100 ezer kisauto eladasa
>a cel.

A parizsi autokiallitason ott volt az uj mini.
Szuper, azt hiszem ez lesz a 206 utan a trend.
Ha jol lattam a motor hatul van, a belseje elott meg le a kalappal.

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - Lada Samara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Fajo szivvel, de megvalnek 10 eves Samaramtol
aki tud segitsen, reszleteket mailben
szivesen elkuldom!

Koszi mindenki!

20/9827657
+ - Re:Re:Generator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Takacs Laszlo irta Austriabol, hogy 600 fokot bir a szigeteles, ez nekem
kicsit soknak tunik. Ugyanis a szigeteles nem csak a zomancbol all,
hanem a tekercselest rogzito, a menetek kozti teret kitolto
impregnalolakkbol, bandazsanyagokbol is. A hoallosag vegeredmeny. Ma
Mo-n sorozatban max. H-osztalyban tekercselnek, ami 180 fokot bir
tartosan. Osztrak (Loher) csomotort mar lattam 320 fokra minositve, de
ez igen draga vegyipari gepekhez keszult. A 600 fok nagyon sok, a
lagyforraszok 2-300 fok kozt olvadnak, a kemenyforraszok 600 korul
-mivel kotnek ossze a tekercseket?-
Azert a generator miatt ne csuggedj, mert kizart, hogy a szokasos B-F
hoosztaly (130-155 fok) ne lenne eleg. Az autot vizzel hutik, az olaj
homerseklete sem lehet sokkal 100 fok folott. Azert erdekelne, hogy
hogyan kerul a generator az olajba.
              Udv:Szantoi
+ - Honda Civic 1.5 LSi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Azon oknal fogva fordulok a Tisztelt Tarsasaghoz, hogy boldog tulajdonosa
lettem a cegunk egy "leselejtezett" Honda Civic-jének. A dragarol azonban
nem sokat tudok (parameterek, stb.), igy szivesen veszek minden tanacsot,
ajanlast. Ezen tul pedig - sajnos mindjart - szuksegem lenne egy helyre
vagy egy emberre is, aki az auto ismert hibait kijavitana es meg tudna
mondani, hogy mi az, ami esetleg meg javitasra szorul.

Elore is koszonettel,

     Bence

Ui: Adam (VTI), ha van idod, Rad kulonoskeppen szamitok, mint hozzaertore.
;-)



______________________________________________________________________
This document should only be read by those persons whom it is addressed and
is not intended to be relied upon by any person without subsequent written
confirmation of its contents. Accordingly, our company disclaim all
responsibility and accept no liability (including in negligence) for the
consequences for any person acting, or refraining from acting, on such
information prior to the receipt by those persons of subsequent written
confirmation.

If you have received this E-mail message in error, please notify us
immediately by telephone. Please also destroy and delete the message from
your computer.

Any form of reproduction, dissemination, copying, disclosure, modification,
distribution and/or publication of this E-mail message is strictly
prohibited.
+ - Re: Dunaferr (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A AUTO 0893-ban irta :
>>Hat eleg huzos lenne, ha egyszer csak laba kelne a gyarnak!
>>:-)))
>Na, csak vard ki a veget! Elobb-utobb odaerunk...
>:-)))

Es viszunk mindent, ami mozdithato? :-)))

Soma
+ - Uj Mini Bogar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Egy kicsit osszemixeltem Marci es Laci irasat e temaban.
>-Soma elgondolkoztato kerdese, hogy a regi jol bevalt
>nepautokat miert kell ma atszabva a gazdagok
>jatekszereve tenni ?


Marci irta az uj Bogarrol:

>Anno elfogadhato nepauto, ma aranyaron mert kalap szar.

Na, Marci, azert egy kicsit finomabban! :-)

>Az, mivel a maga nemeben azon kivul, hogy
>ALLITOLAG jol nez ki mas ertekelheto pozitivuma nincs!

Nezzuk az esztetikat. Egyertelmuen a ma divatos lekerekitesekkel
meg lathatatlan konturokkal talaljuk magunk szemben. A maga
nemeben, onallo autokent nem is lenne olyan csunya. Megvan az a
felbecsulhetetlen elonye, hogy egyeni a formaja! Es ez manapsag
nagy kincsnek szamit, sajnos :-(((

Csakhat van egy kis gond. Ez az auto a vilag egyik legnepszerubb,
nagy multtal rendelkezo autojanak ugymond folytatasa. Eddig
rendben is volna...
Csakhogy en egy kicsit maskeppen kepzelem a hagyomanyok
tovabbvitelet.
De semmikeppen sem igy.
Szinte vedjegykent ertekelhetjuk a hatul elhelyezett 4 hengeres
boxermotort, a maga semmivel sem osszetevesztheto hangjaval. Mit
kaptunk helyette? Orrmotort.
Nezzuk meg a szelvedot. Az eredeti Bogarban a kormanyt felul
fogva, kinyujtott ujjal elerjuk az uveget. Igaz, ez nem tul
biztonsagos, de az, hogy az uj Bogarban meg nyujtozkodva se erjuk
el a szelvedo aljat, egy kicsit mar tulzas. Dehat, a legellenallas
oltaran sokmindent felaldoztunk mar...

Megelozendo a kerdest: igen, ultem mindket autoban, a regi Bogarat
vezettem is. Meg kell mondjam, iszonyuan feelinges a kocsi!
Megkockaztatom, hogy a Trabi is elbujhat mogotte!
Ehhez kepest milyen feelinget ad az uj Bogar? Semmit. Bent ulve a
viragon kivul a vilagon semmi nem idezi a mult emleket...

>Tudod Soma, ha ezeket a kotvanyokat latjuk

Milyen kotvenyeket latunk? Tan bankban vagyunk? ;-))))

>hanyatt kellene esnunk a gyonyortol.
>Igen. Ez volna az illendo. Nem tudtad ???
>Jajj, te kis muveletlen :)))))))))))))))

O, mik ki nem derulnek! Legkozelebb majd odafigyelek! :-)))))

>A verlazito csak az, hogy ezeket meg is veszik.

Szerintem nem verlazito. Hiszen sokan vannak, akiknek tetszenek
ezek a jarganyok. Inkabb az a verlazito, ahogy megcsufoljak az
"osok szellemet"...

>Nemhiaba. Oregapaink mar anno megmondtak:
>"Kisfiam amig loszar van, addig vereb is akad!"

Bizony, a regi oregek sok okossagot tudtak, lehetne tanulni toluk!

>Rovid voltam ? :)))

Nem a meret a lenyeg! ;-))))))


>Az uj bogar akkor sem lehetne nepauto, ha olcsobb lenne, mert
>a stilusjegyek megorzese erdekeben sokat felaldoztak az azonos
>kulmeretekkel rendelkezo Golf elonyos tulajdonsagaibol.

Ezt most nem egeszen ertem.

>Gazdag emberek masodik ("hobbi") autoja pedig lehet akar draga
is.

Tulajdonkeppen ma milyen autot gyartanak az egyszeru pornepnek???
Olyanra gondolok, ami kicsi, olcso, es azert valamelyennyire
esztetikus is...


Tudjatok, mi jutott az eszembe mar megint? Vajon a Trabant es a
Wartburg orokre a multe, es egy szep emlek marad? Vagy varhato
elelmes emberek olyba tuno tenykedese, hogy a Bogarhoz es a
Minihez hasonlo koncepcioban megbecstelenitsek e neveket?


Udv:
          ___/  Soma  \___/  OE4+HE114  \___
          Normál levelek: 
          Csatolt file-ok: 
+ - Re: Beag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

> Huuu, az keletnemet, regebben Beag nevre hallgatott...     :)))
Igen keletnemet. Nagyon kelet a keletnemetnel is keletebb. :-)
BEAG, ugy mint
Budapesti ElektroAkusztikai Gyar

Udv. Tibi
+ - Re: Tores (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

Mickey irta:
>Kedves VD, nem tunt fel, hogy kategoriankent zajlik a dolog ?
>Es ha a nagymerci 180 akkor a T72-es 1800 ???



Pont az a buli, hogy NEM kategtoriankent zajlik!! Hiszen ha nagyobb
autoban ulsz, akkor kevesbe faj? Es kevesbe piros az abran a probababu
teste?

A kategoriak csupan a konvencionalitas miatt vannak. Ha A auto 50%-os
vedelmet nyujt, akkor rosszabb, mint a 70%-os B auto. TOKMINDEGY,
melyik a nagyobb.



Apropo':
Franciaorszagban most osztol szeria :
TWINGOban 2 legzsak + ABS (es a Clio Williams fektarcsai)
CLIOban 4 legzsak + ABS


A nagyobb kategoriaknal ez mar nem ilyan nagy szo (bar tavaly meg az volt!).
Persze a koreai ketrecek kategorian kivuliek... (hu, de szep alliteracio!)


udv, deejaytiszy
+ - RE: Tytan Dipol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A Tytan Dipol beszerelomuhely elerhetosege:

Kvantron Muszaki Tanacsado Kft.
1147 Bp, Czobor u. 112/b
223-25-43

* Flex
+ - Re: Alfa & Honda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Szerintem a hangsuly itt nem a tudasbeli kulonbsegeken volt, hanem azon, hogy
a az alfa tusagosan szeret a szervizben alldogallni.

Nekem igaz regi, leharcolt 33-as Alfam volt diesel letere rengeteget
fogyasztott (huvely-dugattyu garnitura cserevel indult megvetelkor!) Es ideje
felet a szervizben toltotte, olyan apro problemakkal, mint hengerfej
javitas/csere, sorozatos feltengely toresek, stb...
Miutan egy ev alatt elegem lett abbol, hogy nem merem elhagyni vele a varost
(nem is lehetett), eladtam.

(Az Accordhoz meg nem kellett hozzanyulni, pedig ez is mar lassan 7 eves)

jts
+ - navigacios rendszer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Navigacios rendszert keresek, de olyat ami ferjen be egy normal magno
helyere
(lattam valahol olyat amelyik gombnyomasra kinyomja a kepernyojet).

Hol lehet talalni ilyeneket es persze milyet erdemes venni.

Elore is kosz a valaszokat (maganba). 

Pepe
+ - re:mix (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,
Marci "levelébol" idezem:
>iranyvonal. Jo pelda erre a Foswagen bogara. Anno elfogadhato nepauto,
Nagyon sajnalom az olyen embereket akik NEM TUDNAK INTELLIGENSEN egy 
forum elott velemenyt nyilvanitani...
Szerintem helyenvalobb lenne a tenyek kozlese, amelybol mindenki 
kiszurné maganak azt az informaciot ami szamara jelent valamit.
Pl. nekem ami rolad informacioforras; leveledbol idezek:
>pofanvilagitani, herkentyut, barom allatja, kalap szar, suttyaja, 
>kotvanyokat
No comment.

Nézzünk némi konkrétumokat a VW <-> Opel temakorben.
1.
http://www.euroncap.com/results.htm
Itt a VW minden kategoriaban nyert az Opel (Vauxhall ??)-al szemben, ha 
utazok vedelmeben egyenlo, akkor a gyalogosokkal szemben humanusabb.
Kérdés: Itt melyik auto az MPV-knél az Opel Zafira? Talán az Opel Sintra?
Mi ez, valami vicc ?! :))
2.
Koztudott hogy az USA-ban nem ismert ez a nev. Kerdes miért? A Mercedes, 
Audi, BMW, VW miert ismert? Nem hiszem, hogy a hibaik miatt...
3. 
A hasonló kategorias Golf 3 és Astra ugyanolyan evjaratnak miért nem 
ugyanolyan az ara? A Golf altalában dragabb, talan azert mert rosszabb?

A masik level:
>(Emlekezteto: Clio / Punto 76%-os vedelem, Matiz 56%)
>Mercedes C klasse (1997): 46%
>Mercedes E klasse (1998): 76%
Azt senki sem gondolhatja komolyan, hogy itt az xy kisautó hasonló 
parameterekkel bir mint 1 tonnaval nehezebb és 10 legzsakkal többel biro 
tarsa.

Mickey levelebol:
>Egyebkent santit a dolog, mert egy kis fizika : nagyobb a tomeg mondjuk
>2-3x akkor nagyobb a mozgasi energia 2-3x, es ezt kell megallitani a
>karosszeriaval utkozeskor... Remelem innen tovabb tudod vinni a
>gondolatmenetet.
Igen, ez addig igaz, amig a tesztpalyan az autoban ulo dummy-k 20 tonnás 
betonfalnak utkoznek. Amikor a kisauto kontra nagyauto kovetkezik be, 
már nem egyenloek az eroviszonyok.
risa


--------------------------------------
FREE ANONYMOUS EMAIL!  Sign up now.
http://www.subdimension.com/freemail
+ - Futoszal ! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:>>Nem okozhat problemat, ha a futoszalakra belulrol ragasztom
:>>fel a HIX matricat ?...

mrc1:
:>Ragaszthatod nyugodtan, legfeljebb osszehozlak egy kedves 
:>ismerosommel, aki tud valami futoszaljavito herkentyut.......
:>Ugye, Frigyes ? :)))))

Oooo, mar elkestel... :-)  Azt hiszem en voltam az elsok kozott,
akik Frigyes mestertol rendeltem itt a listan futoszal-javito
lottyot. Az Omegaban sikerult mind a ketto sztrajkolo szalat 
mukodove tennem, tehat ajanlom mindenkinek !!!


Szep napokat: Antal Attila
http://www.externet.hu/aas
+ - Yamaha Jog Nextzone elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Yamaha Jog Nextzone
50 cm3, 1994-es evjarat
Lila metal szinu ,tarcsfek, potfeklampa
Uj gumik , uj gyertya , uj akkumulator
iranyar >>130.000
Jaszberenyben talalhato.
Erdeklodni a fenti mailen vagy
tel 06-57-401-281
+ - re: Suzuki vs. Punto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Arpi toprengeseire reaglava:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Toprengesem az autom korul odaig fajult, hogy lehet, hogy egy uj
Van lesz a vege. Hogy miert Van az hosszu tortenet.
A kerdes, hogy Fiat Punto Van (1.1) vagy Suzuki Van. (1.3). Mindketto Van
 .-))Arban nem egetvero a kulonbseg, hanem egy kisfogyasztasu, kis
szervizigenyu autot szeretnek. A Fiatrol szolo vezermuszij horrorok mennyire
igazak erre a tipusra? Nagyon nem szeretnek alaszaladni valaminek.
Nagyon ugy nez ki szakitanom kell hosszu skodas multammal. :-((
Ott nem talaltam szemelyauto szeru, de megis teherautot.
Szivesen olvasnek a fentiekrol mindenfele pro es kontra ervet.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Nekem Puntom van , bar nem Van :-))
Velemenyem szerint, ha Vant akarsz venni, akkor pakolni is szeretnel bele,
marpedig ez a Suzukiban igencsak korlatozott. A kategoriajaban a Puntonak a
legnagyobb a belso tere, ugyes megoldasokkal ertek el, emllesleg jo nagy a
belmagassag, ami pakolasi szempontbol szinten orom.
Ami a megbizhatosagot illeti, a szervizben ahova jarok jar egy csomo 1.1-es
punto es nemelyik tul van a 180 ezrediken is, de semmiolyen horrorrol nam
szamolt be a szerelo. Szerinte nagyon megbizhato  es meg a rendesen
meghajszolt kulcsos autoknak, amiknek nincs gazdaja, sincs kulonosebb bajuk,
persze a kotelezoen kopo alkatreszektol eltekintve. 
En valoszinuleg elfogult vagyok, de nem alaptalanul.
A Suzukirol csak a meret ugyeben van infom a tobbit hagyom az ebben
illetkesebbekre.

udv, 
Walter
+ - Mivel valasszuk el a savokat (Re: (Nincs targy)) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
A(Z) AUTO 0892-ban irta Somogyi Istvan >:

>Tulajdonkeppen mindket elgondolas helyes. De nem a legjobb!
>Szerintem valami olyan fal kellene, ami athatolhatatlan, mint a
>betonkocka, de energiaelnyelo, mint a soveny.
>Es az ilyenbe ha beleszalad az auto, akkor valahogy megfogja,
>es nem engedi at a szembejovo savba, de nem is pattan vissza a
>sajat savjaba. Hogy ezt hogy lehet megoldani, az jo kerdes.
>Sajnos csak olyan megoldas johet szamba, ami a ket utpalya kozt
>meglehetosen nagy helyet foglal el.

Nem draga, es nem helyigenyes az ilyen megoldas.
Nemreg a kiralyi egyesen (Mtv1) lattam egy osszehasonlitast:
a "klasszikus" betonkeritest hasonlitottak ossze a rugozott felfogatasu
drotkotellel, pont az M0-as kapcsan. Egyertelmuen a drotkotel gyozott,
ugyanis:

- olcsobb,
- kisebb helyigenyu,
- az autoban kisebb kart tesz,
- hatekonyabb, mint a betontomb.

A tesztben, ha jol emlekszem, akkor 100 km/h sebesseggel vezettek neki az
autot a drotnak, mire az a rugozas miatt megnyult, es lelassitotta a
az autot, anelkul, hogy a savba visszalokte, vagy komolyabban osszetorte
volna.

IMHO Az hogy az illetekesek megis a betontombok mellett szavaztak, csak annak
koszonheto,  hogy sajnos egyikuknek sincs erdekeltsege a drotkotel bizniszben.


Mara ennyi, Ch voltam, mint mindig, udv mindenkinek.

HixEditor 1.14b
+ - Elado Skoda S120L (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Meg mindig elado egy (ha jol emlekszem 86-os)
Skoda S120L. Igen keveset hasznalt, kb 60.000km
van benne, es az utobbi evekben nehany szaz km-t
ment evente. Muszakilag nagyon jo allapotban van,
es a karosszeria is rozsdamentes. Erdeklodni a
06-70-215-9860 as mobilon lehet.

Tisztelettel,

kgy
+ - Re:Gumi,itt,HAT-ring,kormany,trabi,HonvsAlf (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Elnezest kerek, hogy igy omlesztve irok, de a kiallitas 
megszervezese emesztette minden folos idomet. Egyetlen 
olyan ember sem jott oda, aki tudta volna a jelszot (HIX) 
es be akart volna ulni az NSX-be. Pedig lehetett volna...
> -------------------------------------------
Gumi:
>Persze ha emberkedni akarsz, vegyel nevesebb
>es peresebb gumit.
Juteszembe, hogy egy nemet(?) ujsagban (Rally&Racing?) 
megjelent meresi eredmenyeket es 12 fele vizsgalati modon 
tesztelt nagysebessegu, peres gumik vizes(!)tesztjen 9 gumi 
tipust teszteltek. Amire emlexem
1.Pirelli uj gumija vmi Rosso nevu
2.Bridgestone S02 tipusu (regi de ezek szerint meg jo)
3.Falken (!!!) FK451 es Yokohama holtverseny
...
8.Michelin Pilot SX
A Falken ahhoz kepest, hogy a ZE502 egy eleg szar vizes 
gumi volt (probaltam) most rendesen kitett magaert. 
Ar/ertek aranyban abszolut listavezeto.
___________________________________________
Itt:
>>Itt a szomszedos BMW szalonban 2000Ft elleneben atiratak 
ket kollegam autojat
>>is. Mashol nincs ilyen?
>Ez az "Itt" hol van?
Budaors, Rack Auto kft. Kozvetlen az M7 lehatjonal.
Tel.:06-23-414-002.
________________________________________
Rally HAT
>A gond csak azzal van, hogyan zarjuk, zaratjuk le a 
szakaszt ??
>Ezzel kapcsolatban otletek ??
Ez nem fog menni:( Egy regi repter jobb lenne mar anyagilag 
is.
>Erdekel meg valakit a dolog
>Soman es rajtam kivul ?
Hogyne!!!

>Mit tudni a Raba ringrol? Ki ismeros arrafele? Mennyiert 
lehetne egy
>delutanra kivenni? Vagy akar kereshetnenk gyakorlopalyakat 
is.
A HungaroRing 1,2 minden nelkul, a Pannonia meg meg annal 
is dragabb, de ez ket utobbi hetkoznapi (nem hetvegi)ar. De 
azon ledobbenek, hogy az a gokart palya ingyen volna. Arrol 
beszelsz Fogash, ami a Raba stadion kozeleben van? Mert 
akkor jobb helyszint keresve sem fogunk talalni!!! Igaz 
hogy kicsit keskenynek tunt, dehat istenem ez van! 
Mozduljunk mar ra konyorgom!!! Az tenyleg jo szerintem!
________________________________________

Kormany:
>Eszembe jutott, hogy megoldhato-e valahogyan a klipszes 
vagy patentos,
>esetleg valami bajonettzaras megoldas, a kormanykerek 
rogzitesere.
>Mertugye az amatorok kormannyal lopjak a kocsit. De ha 
estere kiveszem,
>(egy kattintas az egesz) akkor eleg nehez ugyuk van.
A Momo nevu gagyi:) cegnek van ilyen kormanya tobb is. Az 
arakat nem reszleteznem, de asszem a snowfoxnak van 
bemutatoba is itthon. Azt megnezve lophatnal otleteket, 
csakugye kpm,vizsga...
_______________________________________

Trabi ( 8 sor )
>> Fura meg, hogy eroteljes fekezeskor neha le akar 
allogatni, ezert
>> meg kell osztani a fek/gazfroccs modot a folyamatos 
uzemhez.
>ez a Fiatokbol is ismert AntiFireSystem :)
DEHOGY! Ez a Stop&Go automatika:)) Ezek szerint ezt sem a 
japanok dobjak eloszor piacra:)

__________________________VTI___________________________
>Mivan EGON-eknal? Beakadt a tu? :o))
Szerinted hova kuldtem oket:))
Nem tehetek rola. Bocsi mindenkitol!
------------------------------------
Re: Tunning, de hogyan ? ( 60 sor )
Tamas: 
www.atc.hu
Talan meg fent van rola a cikk.
Pont azert tettek egy Civic-be (1,6), hogy a kozel 200Le 
melle jo nyomatekot csinaljanak. Elertek amit akartak 
(200Nm), de milyen aron:
Ket 70Ah-s akkumulator a csomagtartoban,
nagyobb generator,
kb 15 padlogazas gyorsitast birt igy a ket aksi.
Az ar olyan 5 es 7 kilo kozott lehetet ahogy emlexem.
Az auto rugalmassagi ertekei nagysagrendekkel jobbak lettek.
A dolgot az tette ertelmetlenne, hogy FULL elektromos 
megoldast kerestek. Sokkal egyszerubb es gazdasagosabb a 
fotengelyrol meghajtani egy kompresszort, ahogy Antforce is 
mondta. Egy amerikai haverom most jott haza es naluk az a 
modi, hogy akit erdekel az elettartam az 0,5-0,6bar-nal 
marad, mert ezt a Hondak meg siman kibirjak. Igaz, hogy ott 
elsosorban a gigaturbonitro-szettek mennek, de azok a drag-
racing miatt.
---------------------------------
>Szoval egy kispok sulyaval nem lehet
>nagyobb autot epiteni, csak ha femvazra valami muanyag
>fedot huzunk. Pontosabban lehet, de a biztonsagrol le kell,
>hogy mondjunk.

Bizony, a vaz szilardsaga a donto. Lehet a "kopeny" akar 
nejlonbol, ha bukocsovek kozt ulsz, nincs problema.
-----------------------------------
>Mellesleg erdekelne az is, hogy ki es hol gyart
>"dekoracios" rendszamtablakat...(Aluminiumbol nyomott
>tablat).
Pl: Plakett kft, Sasadi ut jobb oldalt az egyik sarkon 
kitablazva, ha mesz folfele.
------------------------------------
>UI2: Imadom a porgetest, de 7600 mar sok az izlesemnek
>6000 meg elmegy...
De lehet, hogy csak azert mert nem rugta meg az autot a 
vtec amit vezettel. Ha megrugja, 8ezerig csak az eufoliat 
erzed:)
Legalabbis en igy vagyok vele. Ant-bol is ez beszelhet:)))
Es konyorgom ne hasonlitgassatok mar a ket kedvenc automat, 
mert abbol mindig csak a lehurrogas van!

Es vegul meg egy hir. Vettem egy VTi-t:))))))))))))))))))
uolyan mint ami volt, csak fekete, fiatalabb, kvazi gyari 
(160Le) es NEM KELL RA HIX-MATRICA!!! Merthogy most hoztak 
svajcbol:)))!
A hetvegen mar az enyem lesz teljes egeszeben!

Sziasztok!
VTI

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS