Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 579
Copyright (C) HIX
1999-11-29
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 khk, miazmas (mind)  18 sor     (cikkei)
2 Unixtrade (mind)  12 sor     (cikkei)
3 Re: Unixtrade, KHK (mind)  28 sor     (cikkei)
4 Kiborulas es egyebek.... (mind)  51 sor     (cikkei)
5 Elado toyota (mind)  20 sor     (cikkei)
6 195/70 R14 teligumi (mind)  12 sor     (cikkei)
7 ko:d, karb (mind)  25 sor     (cikkei)
8 re: szelvedomoso (mind)  22 sor     (cikkei)
9 Kodlampa, KHK (mind)  12 sor     (cikkei)
10 Mit jelent? (mind)  11 sor     (cikkei)
11 Szelvedomoso folyadek (mind)  12 sor     (cikkei)
12 Utangyartott lampabura (mind)  8 sor     (cikkei)
13 Magyarnemzetbol ollozva (mind)  103 sor     (cikkei)
14 Re: SzVSz a jo auto, vitaindito (mind)  39 sor     (cikkei)
15 CD lejatszo rezges (mind)  11 sor     (cikkei)
16 Alarm 100 problemak (mind)  30 sor     (cikkei)
17 Jeges lejto, Unixtrade, zako (mind)  44 sor     (cikkei)
18 szuzessegem elvesztese (mind)  22 sor     (cikkei)
19 =?windows-1250?Q?Jo_auto=3B_KHK=3B_Ed=3B_Tee=DFy=3B_FZ= (mind)  138 sor     (cikkei)
20 KHK (mind)  11 sor     (cikkei)
21 fek kerdes (mind)  15 sor     (cikkei)
22 Re: Alfa 1.6TS bejaratas??? (mind)  16 sor     (cikkei)
23 Re: Lada fesszabalyzo??? (mind)  6 sor     (cikkei)
24 Renault Megane (mind)  9 sor     (cikkei)
25 Ertekduplazas: SKODA -ra teli gumi (mind)  43 sor     (cikkei)
26 Kahaka (mind)  52 sor     (cikkei)
27 Ülés (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - khk, miazmas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali

Koszi en nem kivanok reszt venni a klubban es szeretnem fenntartani a jogot,
hogy nyugodtan lehulyezhessek barkit teljesen onhatalmulag aki szvsz az.


 [Hungary]

Szerintetek mi lehet? Olajfogyas nincs. Vagy lehet, hogy a kerekcsapagy
adta meg magat?

Szerintem ha van garazsod es talan meg lehuzod is akkor szedd szet es rogton
kiderul. Nem hinnem, hogy igy barki is meg birna mondani neked.

Legalabb jo no volt, megerte, hogy szetcseszodott az autod?

Udv
B.
+ - Unixtrade (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok,

Dorozsmai Karcsi irt a Unixtrade online shop-jarol meg a system
message-ekrol.
En is ezt kaptam. Igaz, Karcsihoz kepest koran fekvo vagyok, en 0:40-kor
probalkoztam...
A pontos cim : www.unixtrade.hu/shop/index.html
Mas uton is elerheto lenne a host-on belul, de akkor azt irja, hogy meg nem
mukodik, majd
csak oktober x-e utan... de hogy mennyivel utana... ;-)

Sziasztok : Attila
+ - Re: Unixtrade, KHK (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Az Unixtrade online aruhazzal kapcsolatban, en kb ket hete mar jartam,
arra, elso pillantasra korrektnek tunik, skodahoz is volt nagyjabol
minden alapalkatresz, es az arak is normalisnak tuntek.

A Hixautot en is ket napja nem kaptam meg, de a weben font van, onnet
olvasgatom :o(

A KHK klubbal kapcsoaltban: a kezdetektol olvasom a listat, es eleg
regota aktivan farasztalak benneteket :o)
En mindig normalis hangnemben szolok hozzatok, nem anyazok es egyebek,
habar belatom, neha erosebben beszolok, amikor valami olyasmit hallok,
amitol folall a szor a hatamon...  Habar ilyen erosebb hangnemre
osszesen ket alkalommal emlexem, a skoda vitara es a nemreg tortent
elozeses hercehurcara. Szoval en most nem fogok mindenfele klubba
belepni, mert szamomra egy tarsasag letezik, a HIX AUTO.  Es teljesen
felesleges megvaltoztatni a HIX AUTO FAQ-t, mert attol meg nem valtozik
semmi. Ha valaki nem erzi belulrol, hogy hogy kell viselkedni egy
levelezolistan (es ezel egyutt az eletben barhol), annak leirhatunk
barmit, ugysem ugy fog viselkedni.

Udv...Adam

PS: aki csakazertsem lep be a KHK klubba, mert analkul is teljesen
normalis listatars, es nincsen szuksege mindenfele cimkere, hogy tudja,
hogy viselkedjen.
+ - Kiborulas es egyebek.... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Listatársak!

Először is, úgy látom, hogy az ékezetek csak a subjectben nem használhatóak,
ha megengeditek, ezentúl használom a magyar ékezetes karaktereket is.

Másodjára:
Csak én látom, de megint kimaradt pár szám a hétvégén? Nagyon rosszul
esne....

És még:
Teeby írta a HIX.#567-ben:
> Igazabol mechanikailag ki lehet szamolni a kiborulas eseteit.
> Ha lesz idom utananezek, vannak rola iromanyaim.
> Es majd kiderul, mi is az oka.

Teeby, a főnőkömről nem tudsz ilyen leírást? Pénteken nagyon kiborított.....
:o)

mgeza@
Milyen volt a "brugoles"? Sajna főiskolából kifolyólag nem tudtam az
eseményen részt venni.....

KHK (és a magam részéről lezártam a témát):
Volt gyermekkoromban egy OTP-reklám a M.Kir.Cs.Áll. Televízióban: "...van
aki azért jön hozzánk, mert...."
Ha valaki _nem_ csatlakozik, mert eddig is kultúráltan szólt hozzá,
megértem, de én azért csatlakoztam _nyilvánosan_, mert hangot adtam abbéli
vágyamnak, hogy a listán újfent a régi barátságos hangnemet tartanám
helyesnek, nem az arcozást, az ész nélküli száguldást, anyázást, tolást stb.
(Ez a halálom.) Nem pedig azért, mert valaki (Oldboy) kitalált egy jópofi
dolgot.


Utolsó sorokban a hétfő reggeli agymenés: ESB-440 metálzöld Golf II, a hátsó
ablak jobb szélében, alul a HIX.Auto matrica! 
Idézet a sajtóban megjelent hírekből: "A hétvégi autótakarítás-átnézés
alkalmával ünnepélyes keretek között felragasztásra került BenkoGTD
listatársunk autójának hátsó ablakára a HIX.Auto matrica. Az ünnepélyen
részt (nem) vettek többek között Göncz Árpád köztársasági és Orbán Viktor
miniszterelnök. A megjelentek rövid főhajtással tisztelegtek a matrica
előtt, majd tovább folytatták a Szent Karburátor Napja alkalmából folytatott
ápolási és karbantartási műveletet."


Üdv mindenkinek!

   ___|___
 _/_______\_
 (Oo==o==oO)
 []=======[]    
  BenkoGTD
+ - Elado toyota (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Viktor,

Koszi a szamitastechnikai cikkek arlistajat, de ezekbol nem szenvedek hianyt.

Deejaytiszy,

Koszi az infot. Ugy nez ki elobb el kell adnom az autom es csak utana tudok uja
bbat venni.

Szoval, most komolyan, elado az autom. Eddig is mar rengeteg jobbnal jobb ajanl
at erkezett, de meg nem dontottem, igy varom a megjobb ajanlatokat. Nehany szo 
a kocsirol: toyota tercel, 1.5 benzines, '83 decemberi,5 ajtos,168 ekm,jo musza
ki allapot,sok extra.Iar: 370 eFt. 

Apropo!! Szerintetek januartol csokkenni fog a 4-5 eves hasznalt autok ara?

Udv.
    Istvan (si)
+ - 195/70 R14 teligumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Listatarsak!

Szuksegem lenne teligumira; ha valakinek van az alabbi meretekbol barati aron
elfekvo teligumija, akkor kerem eresszen meg egy levelet a cimemre (a kocsi,
amire kell Citroen CX):
Meret: 195/70 R14 vagy 185/70 R14 de a legjobb a metrikus meret (ebbol van plus
z
felnim) lenne TRX 390/190-es teli.
Az emilcim ellenere Budapesten leledzem :)

Elore is koszi
Zoli
+ - ko:d, karb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, autosok,

tudja-e valaki veletlenul, hogy a kodlampat hogyan kell felszereles utan
_jol_ beallitani?

Keddves oldboy es mindenki! Nem tudtok egy ceget, akik fenyszoro
szetszerelessel, foncsorozassal es az ezek utani osszeragasztassal
foglalkoznak?

Mas. Letezik egy konyv; kisalaku, vilagoskek szinu. Valami olyasmi a cime,
hogy
Gepjarmuvek karburatorai, vagy ilyesmi. Foleg nemet autok porlasztoirol
szol. Nincs meg ez valakinek?

Es/vagy erdekelne a Solex 35 PDSIT tip. karbirol minden, de legfokeppen egy
_robbantott rajz_. Cserebe (persze nem csak cserebe, hanem barkinek) tudok
kuldeni anyagot egyes japan es koreai kocsik karburatorarol.

Elore is koszi es egyetek sok csokit!

L.
      _Ivicz Laszlo            
    _| H - Budapest    Tel, SMS: +36 (20) 977 1097
  _|   Egyedi lepcso-, korlat- es galeriakeszites:
_|     http://www.angelfire.com/il/lepcso
+ - re: szelvedomoso (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 irta:
>>>>>>>>>>>>>>>>
Mas.
Kerdesem (talan Oldboy statisztikajaba is mehetne): Ki milyen modon oldja
meg a szelvedomosast mostanaban...
>>>>>>>>>>>>>>>>

Hat ha a statisztikahoz adhatok valami akkor en a kormany mellett levo
hosszukas kart szoktam magam fele huzni es aztan felfele a torles vegett.
:-)))

Bocsika, nem volt szandekos.


Udv,

W a l t e r
mailto:
Telefon:+36-30-99-05-837
(Klem Krisztian)
+ - Kodlampa, KHK (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csak egy adalek a hatso-kodlampa eszrevetelekhez: RB-44-73 ma del korul a
Margit Krt.-on folyamatosan bekapcsolt hatso kodlampaval autozott (elolrol
nem lattam, mert felfordult balra elottem). Szoval, akkor meg mit varjunk
toluk, azt, hogy kialljon bekapcsolt kodlampaval es megbuntesse a
kodlampazokat? Az, hogy gyorsan mennek, egy dolog, de a hatso kodlampat meg
egy Suzukis mamokanak - aki bekapcsol mindent, amin lampa-piktogram van -
sem akceptalom.

KHK: en sem igazan ertem, miert van erre szukseg. De legalabb a
Nagyak-cso:rte utan van mirol flameelni.

udv,A:
+ - Mit jelent? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A multkor az egyik radiomusorban az autogumikrol volt szo,
es megutotte a fulem egy szo'o:sszetetel: *peres (?) gumi*.

Aruljatok el, legyetek szivesek egy lamernek, hogy mit
jelent ez, mert dunsztom sincs rola. Korabban is hallottam
mar emlegetni, de mar akkor sem ertettem.

Koszonettel,
Lazar Peter
+ - Szelvedomoso folyadek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Legolcsobb szerintem: Kozel tomeny alkohol es viz 1:3 aranyu
kevereke + 1 kupak mosogato szer.
Az alkohol lehet denaturált szesz (96%), vagy Izopropil-alkohol
(100%) csak nagy tetelben
-10 liter.- kaphato, de olcso. Ki mihez fer hozza'.
Egyebkent is a bolti legtobbszor Izopropil-alkohol megbolonditva
keves Etilen-glikollal es szinezekkel.

Udv.
Horvath Laci
Pharmavit Rt. Veresegyhaz

+ - Utangyartott lampabura (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> T. autos listatarsak!
> 
> Ha valaki tud olyan helyet,ahol minta alapjan le tudjak onteni a hatso
> lampaburakat please irja meg maganba.Vagy esetleg veteran autosbolt cimet
> ha egyaltalan letezik ilyen,nagyon megkoszonnem.Egy regi(1952-es)Fordhoz
> kellene.
>      Szilard
>
+ - Magyarnemzetbol ollozva (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

(Munkatársunktól) A közlekedési miniszter utasítására vizsgálat indult a
tárcánál
   a téli közlekedéssel összefüggô szabályozás tapasztalatainak
áttekintésére. Az a
   cél, hogy az európai gyakorlat ismeretében valamilyen módon hazánkban
is
   szigorítsák a síkos-havas utakon való közlekedés műszaki feltételeit.
Az elmúlt
   napok és az év eleji nagy havazások nyomán kialakult közlekedési
káosz
   tapasztalatai ezzel egy idôben más fórumokon és szervezeteknél is
terítékre
   kerültek, de döntés még sehol sem született. Egyes szakértôk
lehetségesnek
   tartják: vagy a kresz, vagy más idevágó jogszabályok módosításával –
   meghatározott körülmények esetén – esetleg kötelezôvé lehetne tenni a

   biztonságos téli közlekedés alapját jelentô téli gumi
felszereltetését az autókra.
   A KHVM gépjármű-közlekedési fôosztályának vezetôje megerôsítette: a
múlt
   héten megkezdett vizsgálat során arra keresnek választ, mennyire
felkészültek az
   autósok a téli közlekedésre. Székely András szerint a végsô
következtetések
   levonása azonban még messze van, így még azt sem lehet tudni, mi
lehet a
   konkrét megoldás a téli balesetek elkerülésére. Szakértôk körében
egyébként már
   megfogalmazódott annak lehetôsége, hogy az esetleges országos
   téligumi-vásárlás elrendelése helyett – amely hozzávetôleg 50
milliárdos kiadást
   jelentene a gépjárműtulajdonosoknak – szerencsésebb lenne, ha inkább
csak
   egy-egy veszélyesebb útszakaszon és meghatározott idôjárási viszonyok

   teljesülésekor lenne kötelezô a téli gumi felszerelése. E
veszélyeztetett
   szakaszokat táblával jelölnék, így az autósok maguk dönthetnék el,
akarnak-e
   ezeken az utakon közlekedni.
   Az ORFK baleset-megelôzési osztálya vezetôjének az a tapasztalata,
hogy az
   elsô hóesés után általában csak egy-két napig van közlekedési káosz,
aztán
   normalizálódik a helyzet, mert az autósok zöme belátja: nem
biztonságosak az
   utak téli gumi nélkül. A mostani gumivásárlási roham is azt mutatja:
akik ma autót
   tartanak fenn, elismerik a téli guminak a közlekedésbiztonságban
betöltött
   szerepét. Óberling József rendôr alezredes, aki egyben az Országos
   Baleset-megelôzési Bizottság titkára, lapunknak elmondta: alig
változott az
   alaphelyzet az elmúlt években, bár már megfigyelhetô, mind többen
vásárolnak
   téli gumit. Ennek ellenére fontosnak tartaná, ha a kreszben, de még
inkább a
   közúti járművek forgalomban tartásának feltételeirôl szóló
KHVM-rendeletben
   végre elôírnák a téli gumi fontosságát a közlekedésben. Miután a
havas
   útviszonyok csak idôszakosan jellemzôek hazánkban, ezért az alezredes

   elképzelhetônek tartja, hogy a következô télre már kötelezô érvényű
jogszabály
   írja elô a téli gumi használatát. Véleménye szerint a példa nélküli
   intézkedéssorozat anyagi kihatásainak mérséklése miatt szükség lenne
a
   biztosítók és a gumigyártók, illetve -importôrök összefogására,
valamint hogy az
   állam meghatározott ideig adókedvezményekkel segítse a kedvezményes
   gumivásárlás megteremtését.
   A PM politikai államtitkára az idei tél tapasztalatai alapján
indokolhatónak tartja a
   téli közlekedésre vonatkozó esetleges szigorításokat. Varga Mihály
mégis jobban
   szeretné, ha a végleges döntéshozatal elôtt alaposan megvizsgálnák,
mekkora
   állami bevételt és mekkora bevételrôl való lemondást jelentene egy
ilyen széles
   körű közlekedésbiztonsági lépés. Mielôbb egyeztetnie kell egymással
az érintett
   hivataloknak és társadalmi szerveknek, hogy meghatározhassák a
szigorítás
   anyagi és technikai kereteit. Azt is megfontolandónak tartaná, ha a
   biztosítótársaságok a kötelezô gépjármű-felelôsségbiztosítás díjában
   kedvezményeket adnának azoknak, akik vállalják a téligumi-vásárlás
általában
   30–100 ezer forintos költségét.
   Kovács Kázmér, az autóklub jogásza azon az állásponton van: nem
indokolt az
   országos és általános közlekedésbiztonsági szigorítás. Ám mivel a
téli gumi nélküli
   közlekedés mégiscsak nagy kockázatokkal jár egy meghatározott naptári

   idôszakban, a kreszben ugyanolyan mértékben kellene büntetni
balesetveszélyes
   idôjárási körülmények esetén a téli felszerelés hiányát, mint ahogyan
a nyári gumi
   nem megfelelô profilmélységét szankcionálja a jog.

   (varjú)
+ - Re: SzVSz a jo auto, vitaindito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. Lista...

Mi is a jo auto c. vitainditohoz:
Megprobalok mindjart alapveto kategoriakat felallitani:
1. Anyagi helyzet.
2. Idojarasi korulmenyek.

1. Anyagi helyzet:
1.1. Sokat butykolom, megy ameddig megy,  a koltsegeket 
   nem igazan szeretjuk, de jo ha van a haznal valami ilyesmi eszkoz.
1.2. A mindennapjaimhoz tartozik ez a targy. Van sajat tulajdonomban
   1 esetleg 2, de idonkent elvetve, nehanapjan kiprobalom a
   szomszed, a ceg stb... effelere hasonlito eszkozet is.
1.3. Nem igazan tudok mit kezdeni a kerdessel, mert mindent az
    inasom (titkarom, csicskasom, stb..) intez, nekem csak 
    pontosan kell erkeznem.

2. Idojarasi korulmenyek:
2.1. Telen vagy leadom a rendszamot, vagy egyaltalan nem
    vezetek, mivel rossz (hegyes) videken lakom, nem bizok
    meg az autoban (magamban, az asszonyban, stb...).
2.2. Telen nyaron hasznalom, mindig igyekszem az idojarasi
    korulmenyeknek megfeleloen vezetni, legtobbszor sikerul.
2.3. Szamomra elfogadhatatlan teny hogy akar egy napot
    is kihagyjak barmifele idojarasi viszontagsagra hivatkozva
    a kedvenc jarganyom vezetese nelkul.

Egyebkent meg:
Nekem az a jo auto amiben jol erzem magam vezetes kozben.
- Jo fogni a kormanyt.
- Nem recseg a valto, es konnyen csusszan.
- 80 folott is van meg benne lendulet.
- Nem billeg az uton ide-oda.
- Jo ranezni, ha az ember kivulrol nezi vagy belulrol.
- Nem izzad bele az ember (segge) az ulesbe.
- Es legfokeppen nem zorog semmi.

Bye.
Laci.
+ - CD lejatszo rezges (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. Lista..
Roviden:
Gyakori panasz a CD lejatszokkal kapcsolatban hogy ugrik.
Altalaban rezeg az egesz alkalmatossag, meg rezonancia
is van boven. Kesz csoda hogy egyaltalan kepes valamire.
Legyen egy kis turelmetek par honapig, nemsokara jon a mozgo
alkatresz nelkuli MP3 (MPEG 2 Layer 3) lejatszo,
esetleg (esetenkent) ujratoltheto hanganyaggal. 

Bye.
Laci.
+ - Alarm 100 problemak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. Lista...

Van nekem egy atlagos tipusu riasztom, amivel a kiszereles utan
gondjaim adodtak, hogyan is lehetne tesztelni a helyes mukodeset.

Tipus: STIM - ALARM 100 Made in Canada

Van neki egy hat (6) erintkezovel biro csatlakozoja, amirol
nem tudom melyik mire szolgal, es ez a legnagyobb problemam.
Valamint egy kisebb masik csatlakozo, de az nem is volt szolgalatban.
Egy kulonallo harmadik vezetek, ami szerintem a visszajelzo
LED -hez megy.
Egy 20 cm -es drotdarab amire az van irva hogy nem
kell levagni, mert az az antenna.
Plusz egy test vezetek.

Az erdekes az volt a dologban (amirol nem is tudtam) hogy amikor
szetszedtem ugy tunt hogy egy mozgaserzekelore utalo mechanikai
megoldas (primitiv) is lakozik benne. Egy berezegtetheto lemezre
egy 3 -as csavar van rogzitve, majdnem nevetseges modon.
A kozeleben van egy gyanusnak itelheto altalam felismerhetetlen
alkatresz, ami talan a csavar altal keltett rezgest erzekelheti.
Raadasul, gumidugoval lezart min-max feliratu lyukat is talaltam
ami feltevesem szerint a rezges erzekenyseget lehetne hivatott beallitani.

Segitsegeteket a hat polusu csatlakozo labkiosztasat illetoen
elore is koszonom.

Bye.
Laci.
+ - Jeges lejto, Unixtrade, zako (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

FZ irta:
>Jott egy lejtos
>szakasz, a kornyeken semmi tereptargy, jart a szel. A lenyeg, hogy
>alaposan eljegesedett. 15-el ertunk a lejto kezdetehez, enyhe
>fekezessel probalkoztam. Erre buzditott a messzesegben latott arokba
>csuszott autok latvanya is. Csinalhattam barmit, az auto gyorsult! A
>fekezes tiszteletere meg kezdett at is csuszni a szembe savba.
A nagyon jeges, nagyon veszelyes, nagyon lejtokon en ha tehetetem ugy
ereszkedek le, hogy a tetejen majdnem vagy teljesen megallok, 1-esbe
teszem, elindulok, es amikor mozog a gep, rogton rateszem a labam a
fekre, es finoman nyomom, ha elkezd gyorsulni, picit jobban nyomom
(labba epitett ABS (:-)). Eddig meg mindegyikrol le tudtam jonni
minden komolyabb gond es csuszkalas nelkul.

Dorozsmai Karoly irta:
>A laprol nyilik OnLine aruhaz is. Csak bekukkantani szerettem
>volna, de ez az uzenet fogadott:[...]Ja, lehet, rossz
>idoben probalkoztam: vasarnap hajnali 4:45-kor :-)))
>[...]
>P.S.: Ket dolog lemaradt, de nem tul fontosak, ezert csak itt:
>Netscape 4.07HU a bongeszom ill. a reload sem hozott
>valtozast :-)
Nekem mukodott minden gond nelkul. Hetfo 18:30, Netscape 4.7 angol.

Egyebkent ma jottem ra, hogy jeges utviszonyok kozott mennyivel
biztonsagosabb kocsival kozlekedni, mint gyalog. Mivel egy kis idore
kenytelen vagyok lerakni a Trabit (osszejott 3-4 hiba rajta, ami
egyenkent sem jo, de igy egyutt aztan vegkepp nem az, szerelohoz meg
tobbet nem viszem, majd megcsinalom, ha raerek), mostanaban gyalog
kozelitem meg a buszmegallot. Ma este hazafele ballagtam, a
kozvilagitast a cigaretta parazsa biztositotta, es az ut kb. 2-3 cm
vastag jegpancel. Megtalaltam az egyik jegdudort a sok kozul. Szereny
100 kilommal olyan kecses es elegans zakot adtam elo, hogy a fold meg
mindig jajgat. A labam meg bizsereg. Kocsival ilyet meg nem csinaltam!
(:-)

    Sziasztok!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
*** Maximum mail size: 500 kB ***
Munkahelyem: http://free.netlap.hu/autokut99
+ - szuzessegem elvesztese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vasarnap hajnalban az M7-es elejen csurig tankolok.
Szamlakeszites, majd jon az uj "palizab".
Gyujtsunk Tarzan matricat, ragasszunk be valahanyat, majd kapunk
ezt-azt es ha osszegyulik, akkor kuldjuk be mert ...
Bla-bla-bla.... Mondja, csak mondja...

Rettentoen unom mar a bajos holgyet, de csak csacsog, veget 
nem eroen. Az eszem mar Fehervaron jar, ahol begyomoszolok 
majd egy hatalmas hamburgert - utban a balatoni telekszemle fele. 
A visszajarot besoprom es huppanok vissza a meleg autoba a jo 
zene melle. Szamla a tarcaba, penz a helyere. Hoppa ! A visszajaro 
ezresek megvannak, az apro is rendben, csak a  - kozbenso - negy 
darab szazas hizanyzik. 
Mehetnek vissza, de csak hulyet csinalnek magambol. 
Szo ami szo - megszivtam. A nagy eszem cserben hagyott.
Lyukat dumaltak a hasamba. Bosszusan elhajtok. 
Fehervaron meg sem allok.  A hamburger kimarad. 
Most a penzemnel vagyok. :-)
Ebedre visszaertem Budapestere.
A felesegem furcsan nez:  - Te nem is eszel, te zabalsz.
--
Meszaros Geza :-)
+ - =?windows-1250?Q?Jo_auto=3B_KHK=3B_Ed=3B_Tee=DFy=3B_FZ= (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haj!

___________________Jo auto_____________________
Nos, ez nem egyszeru!
1. NAgyon fontos a kulcsiny! Ezen felul, termeszetesen a belbecs.
Konnyu kezelhetoseg, korrektul beallithato ulesek es kormany,
(Nem mondom, hogy a kormanymagassag allitasarol nem mondanek
le pl. a Honda S2000 eseten :oD)
Kenyelem nagyon fontos, gondolok a hosszu utakra!
2. Biztonsagos uttartas, nyomatek, dinamizmus!

____________________KHK______________________
Megint kimaradtam!
Oldboy nem vett fel a KHK-ba, pedig az elsok kozott jeleztem a 
belepesi szandekomat.
>mar 5-en, a Lista ismert,
>aktiv es SzVSz tekintelyt kierdemelt tagjai:
Ugylatszik nem ferek bele. :o(
Persze ez csak vicc, gondolom veletlenul maradtam ki. :o)

_____________________Ed________________________
>> foleg amikor raneztem a gumiaira: nyari!!! Sebessege kb. 60-65 km/h.
>Mozgo jarmunel hogy a csudaba' tudtad megallapitani, hogy nyariak a gumik?
Igazad van ott nehez lett volna, csak kesobb, amikor elottunk allt
es a holancot csatolta fel lattam! Igy kesobb irva a tortenetet tudtam,
hogy nyariak voltak, csak arra nem gondoltam, hogy ezt akkor
eszreveteleztem-e.
Hat menetkozben tenyleg nehez lett volna megallapitani. :o)

_____________________Teeßy_____________________
>>A kormany maradjon veletek, udv
>Na-na, na-na.
>Tisztazzuk csak a kormany szo ertelmezeset! :-)
Na Tibikem Te is nyaralni voltal, amikor egyszer mar megmagyaraztam??? :o)
Ne aggodj mar mastol is megkaptam ezert a beosztasomat. :o)
Termeszetesen az auto kormanyara gondolok.
Azt sem bannam ha vegre egyszer az allam kormanya is velunk lenne,
EN SZERETEM A FOCIT (Heti-tetes torzsnezoknek) :oD
de hat lehetetlent nem kivanok, nem vagyok en ilyen moho amber, de 
akkor legalabb az auto kormanya legyen, mert nelkule eleg hulyen 
neznenk mar ki. :o)

____________________FZ_________________________
>Az elso meglepetes utan par masodperccel sikerult megfejteni.  :-)
>Azert a lenyeg, hogy inkabb utobb, mint elobb, de hazaertetek.
Koszonom az aggodalmadat. :o)

____________________S2000_______________________
>Tenyleg aki latta mondja mar el mit tudott meg, mert nekem
>nagyon gyengenek tunt a bemutatas. 
Oszinte leszek, semmi nem derult ki!!! Rohelyes volt, most igy vissza-
gondolva, de nem is azt figyeltem igazan, amit mond, hanem, amit latok.
:o) Gondolom VTI Te is!

______________Hetvegi szivacs______________________
Gondoltam en naiv.... van szombaton egy-ket oram, lecserelem 
az olajat es az uzemanyagszurot.
Pafff!
Megvettem a szokasos boltban a szuroket, nosza anyosekhoz, 
aknara fel!!! Bummm!
Olaj leenged, had follyon! Olajszuro leszed, masik fel. Nem megy!!!
Nem harap ra a menet! :o?
Megmerem a belso atmerot, negy milimeterrel kisebb az uj!?!?!?!
A barmok! Egy ora elmult, bolt bezart! ;o(((
Most mi a turot csinaljak????? Tegyem vissza a regit az uj olajjal?
Tok snassz! Na keressuk meg azt a jo kis Non-Stop autosboltot!!!
X. ker. Ferto u. Odaallitok szeles mosollyal, mondom mit akarok.
_NINCS_ Hat valoban nem egy szokasos dolgot kertem, nem olyan
suru az Isuzu motoros TD Opel.
_hol talalok_?? Mondja a srac, talan a Dozsa Gyorgy uti Non-Stop!
Irany oda, _NINCS_!
Mondom: hasonlo??? Szagertok ne figylejetek, gyorsan egy nyugtatot
bevenni! :o)
Persze a regit nem vittem el mintanak, csak a belso atmerot tudtam.
Azert nem artott volna ha mondjuk a tomites nagysagat, atmerojet is
tudom.
Na jo, talalomra elvittem az egyiket, ami Isuzuhoz valo volt. Hazaertem,
ranezesre latszott, hogy nem jo. :o(( Remek! Honom ala a regit, vissza
a Dozsa Gyorgyre. Na itt a regi, keressunk egy hasonlot.
Remek a Mazdakra valo oilszuro pont meret. Nosza idenekem!
Hazaerek, feltekerem, ramegy!!! :oDDD Diadaltanc!
Leereszto csavar visszateker, (csodalom, hogy eszembejutott, altalban
ezek azok a dolgok, amik csak kesobb jutnak el a lokott agyamig. :o|
Olaj beont, uzemanyagszuro kicserel, indit!
Dadogas, dadogas, dadogas. Nem gond, meg levegos egy kicsit a rendszer,
majd kinyomja. Gaz, leall. Ujraindit, alapjarat, dadogas, leall.
Ezt meg ugy 5X eljatszottam, semmi.
Lehet, hogy nagyon racsavartam az uzemanyagszurot es begyurte a tomitest??
Kijjebbenged, indit, nem jo. Probalkoztam egy ideig, mire rajottem, hogy
valszeg az sem jo mert nem eleg hosszu.
A cuccbol, ami a szurobe adagolja a naftat kilog a cso, ami a szuro 
kozepen fut vegig es szivja az uzemanyagot. Namost mivel a szuro rovid
volt, igy a cso teljesen az aljara kerult es nem tudott eleg anyagot fel-
szippantani. 
Na jo! Levesz, visszarak a regi, indit. Ket utemnyi dadogas es az alapjarat
a regi.
_Remek_ Ket dolgot vettem toluk, mindketto mashoz valo volt. :oO
Eddig nem csinaltak ilyet, remelem ezutan sem fognak, kulonben mennek
a feketelistara!
Amint lesz olyan napom, amikor meg hat elott kierek Kispestre, megyek
es a hajukra kenem!!
Nem tudom, mire szamithatok, mert ugye az uzemanyagszuro mar nincs
gyari allapotban, hiszen megusztattam egy kis gazolajban.

Mit lehet ilyenkor csinalni???

Az oilszuro nem gond, mert azon kivul, hogy amit a tomitesre kentem olajat
amit le is toroltem, nem hasznaltam semmi modon, igy az meg eladhato, ezert
becserelhetik nyugodtan. Legalabb legkozelebb nem kell vennem. :o)

Gondoltam, az iment leirt muvelet ugysem kerul tobbe fel oranal, lemosom 
szegeny verdarol a dzsuvat, meg a szigetelogumik telre valo felkesziteset is
eszkozlom (idoben :o)). 
Mivel a fel oras muvelet deli 12-tol 18 valameddig tartott, igy a mosas es a

gumiapolas eltolodott (mar megint). Hogy ennyit szivjak egy tokkelutott
miatt, hat ez kritikan aluli.

___________________Zeneajanlo rovat__________________
Higgadt vezetes: Dire Straits, Chris Rea, Sting, Eric Clapton, Al Di Meola
		John Mayall, Blues Brothers, Imagination, Commodores,
		Kool & The Gang
Relaxalo vezetes: Deep Forest, J. M. Jarre, Robert Miles
Tempos vezetes: Bonnie Tyler/Hero, Flash Dance, Tarantino filmzene val.
Imadom mindet, egyebkent reggel, aki nem utalja,  radio bumerang
(valaki vagy utalja, vagy nagyon szereti, en spec minden reggel kiesek a
kocsibol
a rohogestol.) Napkozben minden radio, zongorazok, ahogy lehet. :o)
Leginkabb Roxy, vagy Radio1, de a Roxy sem olyan jo mar, mint akkor, amikor
meg csak napi nehany orat ment.


A kormany legyen veletek, udv

	     .   .
--------o0O-----p-----O0o---------
  Ai.: Peace {:o) bye gyimi
mailto:
+ - KHK (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Autostatarsak, Kedves Oldboy !

Orommel veszem es teljes mertekben egyetertek Oldboy kezdemenyezesevel. Velemen
yem szerint jo lett volna 
mar korabban megalapitani a KHK klubot. Ezuton csatlakozom a KHK tagok soraihoz
 es remelem, hogy minel 
tobben teszitek ezt. Igy talan egy masik (lista)hangnem alakulhat ki, amelyet g
ondolom sokan szeretnenk.
Mindenkinek balesetmentes kozlekedest kivanok

Udvozlettel: Havel Jozsef
+ - fek kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Szerintetek miert van, hogy a fek elore jobban fog, mint hatra?
Ez komoly kerdes, nekem okoz neha gondot! kb. ugyanakkora tempoval
ha elore megyek, sokkal hamarabb all meg a jargany mint hatrafele.
Lehet hogy a fekek kopasa okozza, hogy megszokjak merre kell fogni?  :o)

Kulonosen akkor okoz ez nekem gondot, amikor meredek dombon meg
kell allni, es hajlamos visszagurulni akkor is, ha tapososm a feket.

Velemenyeknek is orulnek, nem baj ha nem konkretum.
amugy lada niva az emlegetett...

Koszonettel Dolnay Norbert
falconax.spedia.net      (niva pix)
+ - Re: Alfa 1.6TS bejaratas??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

VTI irta:

>Elenken emlexem meg mikor autot csereltunk a talalka utan egy rovid tesztutra.
>Azota kiprobaltam egy ugyan olyat mint a tied(1.6TS), de abban 4Xezer volt. Me
r
>foldekkel jobban ment!
>A tulaj szerint kb 30eKmnel veheto eszre, hogy kezdi szedni a labat a gep. Ugy
h
>ogy szvsz, lesz ez meg izmosabb is!!!

Ebben lehet valami!

Udv: Laci
(Alfa 145 1.6TS)
+ - Re: Lada fesszabalyzo??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
1. Koszi a szamos valaszt es aggodast. Megoldodott a dolog.
2. Jutanyos aron megvalnek Lada 1200-as javitasi konyvtol. (Minden apro
reszlet benne van.)
Udv!
Miki ba'
+ - Renault Megane (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HaliHo

2-3 eves Renault Megant szandekozom vasarolni, kerem
homalyositsatok fel mire kell odafigyelnem, esetleg ha valakinek van
elado irjon nekem.



koszi...
+ - Ertekduplazas: SKODA -ra teli gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi, All

	Problemam: Van egy fergeteges Skoda 105L amborghini tipusu szgk -m,
amin elol fantasztikus Barum markaju 165/70 -es gumik vannak, hatul pedig
kicsit nagyobb GOODYEAR. Mivel  a mult szerdai havazas miatt en is az arokra
merolegesen parkoltam /:-(( / , ugy erzem, hogy a teli gumi megvaltoztatna
az eletemet. 
 	Kerdesem: Hanyas gumit erdemes ra venni, figyelembe veve, hogy
min(n)el kisebb, annal olcsobb... Skodam van! :-))

	Ezzel kapcsolatban: A Barum szlovak? Es a Debica?

Mas 1: 	Nagyak irta, hogy volt a GBVC -n / Gerhard Ber....../ egy ketnapos
tanfolyamon. Lehet ezt egy napon is?- es mennyibe kerul?- ugy lehet hogy ott
adnak vmilyen AUTO! -t?

Mas 2:	KASI poenja parasodas temaban / 3 nappal ezelottrol -kicsit le
vagyok maradva > arok :-) / szeintem mindent u:t  :

	>Azert irtam, mert mindig latni, ahogy a kispolakosok ezerrel
torolgetik az
	ablakot belulrol...

	Nem! Ez azert van, mert mi kispolakosok, baromira kozvetlen,
	melegszivu csavok vagyunk. Egesz telen ugy kozlekedunk, hogy
	egyik kezunkben egy kendovel integetunk a szembejovoknek. :-)))

	Asszem, valami viruncs lappang bennem, mert mar napok ota
	ilyen pokoli hulye vagyok... :-)

	KASI


Valaszaitokat elore is KOSZONOM



Gunyhó Krisztián Balázs

	
^
	
Van elet a Skoda utan!   ....?
+ - Kahaka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Oldboy, Kedves KHK!

A felhivas teljesen korrekt es ertheto volt.
Valojaban a KHK tevekenysegevel es a tagjaival, valamint az altaluk
kepviselt eszmevel sincs semi problema.

Az altalunk kozolt ellenvelemeny alapja viszont, a csoport a csoprtban
gondolat.
A csoportosulas kituno otlet, amig mindenki belephet. Gondolom ez igy is
van.
De nem konkretizaltatok a bennmaradas felteteleit.

Gondolok arra pl., hogy a listan maganbeszelgetek valakivel, a hangnem
barati, de a KHK fulet valamelyest serti. Vajon akkor en elveszitem a
helyem a klubban?
Tovabba egy obszcen levelert ugyanugy kiesek, mint egy obszcen szoert?

Ertem es helyesnek is tartom az ilyeten moderalast, de ne felejtsuk el,
minden velemenyhez es ellenvelemenyhez tartozik egy erzes. Az erzesnek
pedig van egy intenzitasa.
Szoval azt senki nem kovetelheti meg tolem, hogy ami az en velemenyem
szerint helytelen, azzal pl. elnezo legyek. Vagy hogyan tudnank
kifejezni az ellenszenvet, vagy rokonszenvet. Nem lehet igen - nem
szavakkal kifejezni. Erzekeltetni is kell, hogy mennyire igen vagy nem.

Amint lesz egy KHK szabalyzat belepek en is. Persze, ha kelloen
lojalisnak es realisnak tartom a kovetelmenyrendszert.

De hogy oszinte legyek egyenlore a KHK csak log a levegoben, a
"kulturaltan szolunk hozza" altalanos es velemenyem szerint tartalmatlan
kijelentes kotelen.

Ugyanis kulturaltan is el lehet kuldeni valakit valahova. Kulturaltan is
hulyenek lehet nezni mast. Kulturalt elnyomas is letezik.
Viszont kulturalatlanul is lehet egyeterteni, es meghallgatni mas
velemenyet.
Kulonbenis, erdekcsoport szabalyok, hozzarendelesi rendszer nelkul nem
az.

Remelem megertitek az irasom.
Es a mielobbi tagsag remenyeben sok sikert.

Tibi
-- 
 
 Elado: - skoda 120L hengerfej kompletten
	- egyeb motoralkatreszek

 ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
 ¤                                         ¤
 ¤ Teeßy * mailto: ¤
 ¤                                         ¤
+ - Ülés (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves mindenki!

Ha valaki tud olyan szakit, aki gyári, de sérült (törött, kiült, stb.,
nem kárpit hibás, hanem szerkezetileg) autóülés szakszerű(!) javítását
el tudja végezni, akkor értesítsen.
Választ, javaslatot magánba várom.

Előre is kösz.
Zsolt
Szeged

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS