Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 829
Copyright (C) HIX
2000-08-07
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re mit valasszak??? (mind)  15 sor     (cikkei)
2 Re: Mit valasszak (mind)  30 sor     (cikkei)
3 autocsere (mind)  48 sor     (cikkei)
4 utazo, sik, elony, szeperzek (mind)  80 sor     (cikkei)
5 Sebesseg (mind)  26 sor     (cikkei)
6 Re: Csak ugy telnek a napok... :-))))))))))) (mind)  40 sor     (cikkei)
7 Re: Re. Traktor (mind)  74 sor     (cikkei)
8 Re: *** HIX AUTO *** #826 (mind)  20 sor     (cikkei)
9 karos? (mind)  13 sor     (cikkei)
10 400 kHUF mire eleg? (mind)  44 sor     (cikkei)
11 Lengescsillapitok (mind)  19 sor     (cikkei)
12 Gondok (mind)  9 sor     (cikkei)
13 Matrica (mind)  9 sor     (cikkei)
14 P206 (mind)  14 sor     (cikkei)
15 Meg mindig P206 (mind)  9 sor     (cikkei)
16 Hunyadi (mind)  18 sor     (cikkei)
17 Autoosszehasonlitas (mind)  17 sor     (cikkei)
18 BMW 750h (mind)  25 sor     (cikkei)
19 Hunyadi H-100 lampabura (mind)  28 sor     (cikkei)
20 autos infok Europaban (mind)  11 sor     (cikkei)
21 Szivatasok (mind)  17 sor     (cikkei)
22 Gyimi Vicce (mind)  19 sor     (cikkei)
23 Re: H- 100 lampabura (mind)  10 sor     (cikkei)
24 Re: Gonci Csaba allati nagy tevedese (mind)  8 sor     (cikkei)
25 60%os tullepes (mind)  12 sor     (cikkei)
26 #825 (mind)  8 sor     (cikkei)
27 Autosok - lengescsillapito (mind)  22 sor     (cikkei)
28 Eromu latogatas (mind)  32 sor     (cikkei)
29 RE: utazas ( sved-, nemet-, csehorszag) (mind)  68 sor     (cikkei)
30 Re.: Traktor, Csepel Danuvia (mind)  12 sor     (cikkei)
31 Re: Tanulmany + Olompotlo (mind)  25 sor     (cikkei)
32 Re: *** HIX AUTO *** #821 (mind)  8 sor     (cikkei)
33 Shell (mind)  11 sor     (cikkei)
34 Fejtoro (mind)  7 sor     (cikkei)
35 viselkedes az utakon (mind)  28 sor     (cikkei)
36 CD-s radio javitas....!?!?!? (mind)  22 sor     (cikkei)
37 Amerikai talalkozo (mind)  24 sor     (cikkei)
38 hutoviz elfolyas (mind)  23 sor     (cikkei)
39 motor ellenorzes (mind)  13 sor     (cikkei)
40 nedv (mind)  20 sor     (cikkei)

+ - Re mit valasszak??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

Szerintem Renault 5-ost vegyel.
Ha  a regebbi kasznis akkor 1.3-as motorral.
Lehetoleg a kagylosabb ulesekkel.
Csaladban volt ilyen.
Kenyelmes volt, ha kellett szaguldott ha nem
akkor keveset evett -pontos adatra mar nem emlekszem.

En is leadok egy szavazatot Paksra.


F.Tibi


+ - Re: Mit valasszak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Simon Templar > írta:

> De ha javasolhatok valamit!
> Ha megkerdezed a listan, akkor mondd el, hogy mi celra kell az auto, es
> hol lenne hasznalva, valamint, hogy ebbol kifolyolag milyen elvarasoknak
> kellene megfelelnie. (koltsegek, megbizhatosag stb...)
> 
> Amugy 400K-ert mar lehet csipegetni. Viszont ha olyan autot akarsz
> amiben hely is van, es megy is, es strapabiro, akkor a regi Audi 80-ast
> ajanlanam. Alkatresz aranylag olcso, ha jo akkor nagyon megbizhato,
> kenyelmes es strapabiro.

Szoval tomoren:

Megbizhato jarmu, amivel napi 60 km elovarosi kozlekedes megoldhato.
 Ez azt jelenti, hogy A varos egyik vegebol megyek a masikba, de nem megyek a H
ungarianal
beljebb a varosba. Elony a minnel kissebb fogyi, mert nem komalom a havi 30kFT 
benzinszamlat.
Jo lenne, ha azewrt menne is a joszag.

Jelenleg meg megy a skodri, de ez mar a tartalek motor es nem tom meddig huzza 
meg a
banasmodom mellett.

Bye

Fresi BaCSi
+ - autocsere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Egyre nyilvanvalobb, hogy a kozeljovoben le kell cserelni
a Skodamat.
Okok: 1/szethajtott motor 2/annyira leamortizalodott hogy
a Botos szerviz erofeszitesei ellenere esik szejjel minden
benne 3/mar olyan sokat eszik hogy kicsit luxos lenne
mindennap 40 kilometert menni vele munkaba 4/ kezd rohadni,
de egyszerre mindenhol.

Az uj kocsi szempontjai:
-legyen 400 ezer Ft korul, vagy adjak oda reszletre ennyi
induloresszel.
-EGYEN NAGYON KEVESET (5-6 liter/100 km, varosban is max. 7)
ha dizel az kulon jo
-ennek ellenere legyen benne annyi loero, hogy ne kelljen
padlogazt nyomnom 2-esben ha fel akarok menni a Kapy uton
Pasaret felol (Budaiak tudjak mire gondolok... eleg hosszu
es qurva meredek) vagy ellenkezo iranybol mondjuk a Kiscelli
lejton folfele min. 40-el birjon menni.
-ne essen szet a futomu egy kis foldutas szakasz utan
-jol turje, ha dinamikusan vezetem, magyaran kemenyen hajtom
-ne rohadjon ki alolam egy ev mulva, ne artson a fenyezesenek
ha leszarjak a madarak vagy raesik a jegeso.
-legyen hozza olcso az alkatresz.
-alkalmas legyen csaladszallitasra (hatul 2 gyerekules)
-nem baj, ha qurvanagy csomagtartoja van

Eddig szoba kerult tipusok es hatranyaik:
-Skoda Favorit:
nem tudom, mennyire birja a terepet (300 m foldut a hazig),
es idojarasra mennyire kenyes, hajtast mennyire turi.
Azt mondjak, halas joszag, de kicsit kenyes. A csomagtarto
se tul nagy, ha a ket hatso ules eleve foglalt.
-Lada Szamara:
minden szempontbol jo, csak hat ketajtos, es azt mondjak,
ki lehet fogni belole nagyon rossz peldanyokat.
-Lada Niva:
draga (amugy a terepjarok nagyon tetszenek) es sokat tud enni.

Szoba johetnek hasznalt nyugatiak is, ha lehet kapni reszletre,
de itt vegkepp nincsenek otleteim, milyen tipust lenne erdemesw
kiprobalni.

Otleteket, javaslatokat varok!

koszi,
udv: VAti
+ - utazo, sik, elony, szeperzek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!!

> > > ...az utazom csak 140 korul van. Ha valahova nagyon nem sietek, es  
> > > veletlenul betartom a sebesseget sokkal veszelyesebb vagyok.
> > Ezt nem ertem.. Miert is?
> Pedig sajnos igy van. Komolyan. Minden autonak meg van a maga 
> utazosebessege, amire "szeret" beallni sztradan, orszaguton, varosban, 
> szakadekban:), stb.... Ott kenyelmes, kellemes vezetni, nem zajos, 
> nyugodtan (nem hektikusan es nem lustan), normalisan reagal a 
> gazpedalra es normalis modon lehet vele lassitani egy _normalis_ 
> kozlekedesi szituacioban. Abban a pillanatban hogy lassabban mesz,
> a kocsi zajosabb lehet, erzekenyebben reagal a gazra, azaz ingadozik 
> a sebesseged attol fuggoen hogy egy millimeterrel jobban nyomod-e a 
> gazt vagy sem, stb, stb. Tehat feszultebb figyelemre kenyszerit az auto, 
> ami idegesebbe teszi a sofort. A Focus 1.6-nak ez a sebesseg ~150 km/h, 
Engem inkabb az idegesit, ha allandoan es tul nagyot fekeznem kell a 
a lassabban halado'k miatt. Akik viszont ennel a temponal sokan vannak.
Ezert nekem nem a 150 a kenyelmes, nem-idegesito sebesseg, hanem 
orszaguton 90-100, autopalyan 130.

> > >Haaat... A sullyesztes ezen kivul meg szamit a kerekcsapagyak 
> > >miatt is, mert ezeket a terhelesre elvileg ugy tervezik, hogy a kerek 
> > >es a csapagy kozepsikja egybeessen... Ha a ket sik tavolsaga tul 
> > >nagy, a csapagy elettartama radikalisan lecsokken. Ezert 
> > >szabalytalan a kiforditott felni.
> > Es melyik csapaggyal essen egybe? Rengeteg auto fut ma is (pl. Lada),
> > amiben ket kupgorgos csapagy van egymassal szembeforditva. 
> > Egymastol jo messze. Itt hol van az altalad keresett kozepsik? 
> Kirajzolva a csapagyakat, a ket csapagy ferde hatasvonala metszi a
> szimmetriatengelyt, ott van a terhelesi pont. Ha megnezed a felnit, kb
> ide fog a kerek futofeluletenek kozepe esni(tamadaspont). OK?!
Koszi Levente. Ha a ket csapagyfel egyforma, akkor a sik kozottuk 
feluton van. 

> Amugy a gyorsabb tonkremenes a kozlekedest kozvetlenul nem 
> veszelyezteti, nem ugy, mint a megvaltozott futomugeometria es 
> kormanyzasi tulajdonsagok. 
Ha a tonkremenes me'g nem tortent meg teljesen, akkor nem 
veszelyezteti.  Ha viszont mar tonkrement, az valoszinuleg uzem 
kozben derul ki:  beall v. leesik a kerek...
Ezert en nem szivesen te'rne'k el a gyari v. gyari meretu (de legalabbis 
gyari sullyesztesu) felnitol... Valahogy nincs kedvem ezer km-enkent 
csapagylogast ellenorizni...

> Oszinten szolva nagyon irigyelem azokat az embereket,
> akiknek az abszolut fontos top speed ugyanakkora elony
> egy kocsinal, mint a 6 literes fogyasztas.
Eppen ez az irigyles az egyik osszetevoje annak a presztizstobbletnek,
amivel a gyors autok rendelkeznek...
(Egy masik osszetevo pl. maga a sportosabb vezetes elmenye, ill. 
annak lehetosege...)

> >Aki 206-ot vesz, onbizalmat vesz. ...
> Ugy vettem eszre, ha valaki onbizalmat akar vasarolni, akkor a
> bivalyeros, nagy darab nyugati auto a valasztas (Merc, Bomvos,
> terepjarok,stb).
> A 206-os a maga szerenyebb teljesitmenyevel erre nem alkalmas
> (persze nem a 2000 ccm-es 206 GT-re gondolok...).Aki 206-ost 
> vesz, annak biztosan jol fejlett a szeperzeke.
Az auto tenyleg szep... De a jol fejlett szeperzek nem zarja ki a 
bizonyitasi kenyszert...  ;-)    Bizonyitani egyreszt maganak, 
masreszt a tobbi kozlekedonek: "millllyyen maaaarha joooo, hogy 
206-ost vettem, es nem mondjuk hasznalt BMW-t, hiszen ez nem 
csak szeep, hanem milllyyyen jooool is megy..."
Es ez nem csak a 206-tulajdonosoknal fordulhat elo (akinek nem inge, 
ne vegye magara...), hanem mas dizajn-tipusoknal is, nem mondok 
peldat... Soot, egyeb tipusoknal is...

> ...negysavos koruton a kulso savban ... Egy idosebb ur biciklizett
> _velem_szemben_!!! ... Hat mit mondjak erre?
Szabalytalan es veszelyes.
Furcsa, de orszaguton biciklizve viszont mar en is ereztem ugy, 
hogy nagyobb boztonsagban kerekezhetnek, ha en is szembe 
mennek a forgalommal, mert igy latnam, ha valaki el "akar" utni, 
es talan lenne idom az arokba menni, mielott el is ut...

Udvozlettel

Andras
Audi 90 - '86
+ - Sebesseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> Egyebkent USA autopalyan
> varoson kivul 55 merfold a megengedett sebesseg. 60 nal meg nem buntetnek,
> affelett mar lelo a rendor legyen neked 8000 ccm - es jarmuved. Erdekes
ott
> betartjak a szabalyokat.

Ez kb. 20 evvel ezelott volt igaz, ma allamtol fuggoen 65-75 merfold/h
(105-120 km/h) az autopalyakon a  megengedett sebesseg, kb. 10-el lehet
tullepni, utana buntetnek a rendorok.

Doneko

  Ebben teljesen igaza van a Doneko-nak....
  De a nagy baj nem abban van hogy megbuntetnek,hanem pontozo szisztema van,
10 pontnal megy a jogsi, es ami ugyan olyan  kedvezotlen,hogy a rendorseg  
ill. a 
birosag ertesiti a jarmu irodat,ok meg atszolnak azonnal a biztositonak. 
Roviddel utanna
ma'r jon is toluk a felszolitas hogy 20-30 szazalekkal felemelik a 
biztositasodat
 36 honapra,es ne adj istenm,hogy egy rovid idon belul megint leteper a zsaru,
vehetsz biciklit....

 Joco
+ - Re: Csak ugy telnek a napok... :-))))))))))) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Levente!

A AUTO 0828-ban irta :
[...]
>- Megeri IGY Dujv.ba fodraszhoz jonni????
>- Haveri alapon, ingyen nyir a fodraszcsaj.
>- Jo a vagas olcso, __de__ az ut odaig..... :-)))

Ha speciel a vagas pont (vagy nagyjabol) annyiba kerulne mint
maga az ut, akkor mar a vezetes elmenye miatt is lemenne'k! :-)


>A jargany egy VW bogar hajtomuvebol + ulesekbol + elso
>kerekbol all.

Epp az iment irtam a Bogar nepszerusegerol, aztan tessek, ime
egy megerosites :-)))

>Szterintem, ha ilyennel mesz a Rakoczi uton, akkor __nagyon__
>megneznek a csajok, ha ez a szempontod(lasd A80RS2).

Az ho't ziher! :-)

>  Jovore is lesz Mezofalvan motorostalakozo, erdemes elmenni. A
>legoregebb motor cimet 1 Danuvia (1975) nyerte. Olvasod Soma?

Hogyne olvasnam! :-)
Mar be is tajoltam magam a terkepen! :-)))

De azon csodaxom, hogy 75-os volt a legoregebb. Ennel sokkal
regebbi mocikat is latni neha meg akar kozuton is!


Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Johet ekezet!  ****

Ez a level a HixEditor 1.14-gyel keszult
2000.08.07.-n 20:41:07-kor.
+ - Re: Re. Traktor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok, hello Frigyes!

A AUTO 0828-ban irta :
>>Fateromnak van egy kozepes (MTZ-nel kisebb) meretu traktora.
>>HATZ gyartmanyu, 1957-es evjaratu (!).
>>663 kobcentis egyhengeres (szerintem ketutemu) 12 LE-s
>>dizelmotor hajtja.
>>4 elore, 1 hatrameneti fokozat, difizar, hatso kihajtas.
>
>Ez viszont nem semmi :-o Annyi idos a traktor amennyi
>en vagyok :-O)

De jobban is nez ki! ;-))))))))))csak poen!!!)))))))))))))

>Sot meg gondolom uzemkepes is.

Termeszetesen :-)

Sot, annyira uzemkepes, hogy akar ki is lehet majd probalni!
Gondolataimban mar tervezgetek egy talalkozot jovo nyaron
Solton, ahol tobbek kozt ez a traktor is reszt fog
venni. Nameg az a bizonyos '72-es Wartburg... :-)


>Hat igen regen meg tudtak tartos fogysztasi cikket gyartani.

Ez azert egy viszonylag kulonleges kategoria, mivelhogy
munkagep.

>Kivancsi lennek akar az en Skodam, vagy VD BMW 5 - je 43 ev
>utan milyen lenne ?

Megfelelo gondoskodassal szerintem mindket auto megerheti ezt a
szep kort. Az mas kerdes, hogy a 43 eves BMW-n ha valami
elromlik (pl. elektronika), akkor ki fogja megjavitani?
VD, neked mi a velemenyed?
Az biztos, hogy akarmelyik kocsit nezzuk, 43 evesen mar
igencsak magas lesz a penzbeni erteke is!

>Szvsz olyan porche mod ( porse marad belole ).

Sajna a legtobb autonak ez a sorsa :-(((

>Viszont meg most is sok auto fut az abboli idobol ugymint CV2,
>VW Bogar, Trabant , stb ezek a tipusok szinte nem oregszenek.

Nemreg kozelrol is baratkozhattam egy 38 eves Bogarral. Hu, az
nem volt semmi! Felelmetes megoldasokat talaltam benne. A
kedvencem az ablakmoso. Kis tartaly a kocsi orraban, rajta egy
szelep. Ezen keresztul pumpaval felfujni, mintegy tulnyomast
hozni letre. A muszerfalon van egy gomb, ami egy szelepet
mozgat. Amig tart a tulnyomas a tartalyban, addig ezen gomb
megnyomasara spriccol a viz az ablakra. Mivel a tartaly a
potkerek ben/mogott van, igy egy kis csovel akar arra is
rakotheto, igy nem kell olyan surun pumpalni a tartalyt :-)

Az is nagyon tetszett, ahogy ket kozepkoru uriember
(mostohafaterom & szomszed) nekiallt beszelgetni az autot
nezegetve a regi idokrol. Es mondtak hogy kinek milyen volt,
evjarat szerint soroltak, hogy ebben meg igy volt, de 19xx-tol
mar modositottak rajta, meg ilyenek. Tok jo nosztalgia
hangulat alakult ki.Hiaba no, a Bogar nem veletlenul
a vilag talan legnepszerubb autoja.

Igaz hogy fapados, de ilyen feelingje nemigen van mas kocsinak!


Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Johet ekezet!  ****

Ez a level a HixEditor 1.14-gyel keszult
2000.08.07.-n 20:16:46-kor.
+ - Re: *** HIX AUTO *** #826 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sok csokit!

> A garancia csak akkor ervenyes, ha a valamelyik szerviz szerelte be a
> lengescsillapitokat es a garanciajegyen revenyesitve van. Azaz le van
> pocsetelve.

Szerviz, vagy _szerelo_? (Aposom nem szerviz, hanem micsoda...? :-) )

Keddves Frigyes Mester? Nincs veletlenul nalad elfekvoben egy ledes
fordulatszam mero? Vagy fordulatszammero? Amelyik nem mutatoval, hanem led
sorral jelez? Es ha igen, mennyi az annyi? (Tulkepp csak az elektronika
kellene belole). Vagy valaki masnak? Valaki masnak ford.mero elektronika (4u4h
mocihoz)?

Aldo:

Diesel motort (adagolot) hogy lehet stroboszkoppal beallitani?

s.cs.
LLAT
+ - karos? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sok csokit, Autosok,

nem tudtok 1 karosszeriast, aki haver es akit lehetne zaklatni szakmai
kerdesekkel? El6aroztam, hogy magam fogom megkarosszeriazni a verdat, csak van
meg egy-ket feher folt.

s.cs.
L.

*** IVICZ Laszlo                            
*** Egyedi lepcso-, korlat-, kapu-, stb. keszitese
*** Tel, SMS: +36 (20) 977 1097
*** ICQ: 83426480
+ - 400 kHUF mire eleg? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

Frescho keres gepet ilyen arban
>>>
Ennek az ideje az osszel lesz esedekes.
Szerintetek mit lehet kb. 400 korul venni? En 11-12 eves
R5, Citroen AX Daihatsu Charade es Uno kozul valogatnek, de
hatha tudtok valami olyan autot ami:

Nem rohad, mint a Ladak
Nem zabal, mint egy regi BMW (orszaguton max 5-6l)
2 embernek elegge tagas elol
Turi, ha neha meghajtom, mint Zinger a varrogepet
>>>


Alapveto: +50-100 eFt pluszbol csodakat lehet kihozni, nem erdemes
sporolni IMHO.

R5: nem rossz. a karbis 1.1-es motorok orok eletuek. Kicsit rohadnak,
neha beazik, de ki lehet fogni 8-10 ev koruli oregurak altal hajtott
verziokat, azokkal semmi gond. Alkatresz van dogivel.

CitromAX: Zsenialis motrok, de zorog mindenhol. Meg rohad is.
Alkatresz akad.

Dajaccu: hu, en felek ezektol.

Uno: nem ajanlom az elso szeriat, a keskenylampas (89-?) oriasit javult
(korroziovedelem, stb.) Szinten nagyon takarekos 1.0-s motor.

Esetleg erdemes megprobalni egy Pandat is, az uj, FIRE motorral.
Az piszok jol megy es abbol kapsz 7-8 eveset is, megiscsak kevesebb
telet elt meg.


Alapveto velemenyem:
NEM MARKA alapjan erdemes ekkora osszegnel valogatni,
HANEM ALLAPOT alapjan. Vedd meg a legszebbet, legjobbat,
legkevesebb kilometerrel, legolcsobban.
Lehet, hogy almodom? :-))


udv, deejaytiszy
+ - Lengescsillapitok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
 irta:
>Sajna kezd egyertelmu lenni szamomra, hogy a Konin es a Bilsteinen kivul
>mas ceg nem kepes lengescsillapitot gyartani...   :o(

Tokeletesen egyetertek. A Konin es a Bilsteinen kivul tudomasom szerint nem
gyart mas hasznalhato gatlot. Egyik ismerosom pillanatnyi elmezavaraban
Monroet vett a kocsijaba BMW E34. Kb 1 honap alatt kifingott, pedig a Koni
nem lett volna sokkal dagabb. De rabeszeltek. Olcso husnak hig a leve. Nem
ertem hogy
hirdethetik a TV-ben, hogy ilyen jo, meg olyan jo. Mikor egy rakas sz@r.
Azert az M5-ben levot meg ide sorolnam, mert semmi baja. Allitolag meg
eredeti van benne. Szep is lenne, ha tonremenne, mert ugy 150E korul van
darabja. Elektromosan allithato kemenysegu, hatul hidraulikus
szintszabalyzoval. Szoval tuti. Amint mar mondtam, meg nem lattam jobbat,
pedig volt mar nekem a legdragabb Koni is.

Udv,
Vaddiszno
+ - Gondok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Csaba!

Szerintem itt az ideje uj auto utan nezni! A fent felsorolt hibakat
nezegetve szerintem ennek a kocsinak mar jol ki lehet a bele. En a helyedben
vennek egy M5-ost 980 ezerert. Azzal meg ha halal szar allapotban van, akkor
sincs ennyi problema.

Hajts,
Vaddiszno
+ - Matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Cocas!
 irta:
>Ugye "azon" az M5-on nincs "hixauto"-s matrica?
>Cocas

Azon az M5-oson semmilyen matrica nincs, ertsd: se turbo, se 16V, se buvar,
se hal, se nyul, se hix auto. Meg ///M5-se! Ez nem attol megy!
Az ero velem van!!!
Vaddiszno
+ - P206 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Tamas!
 irta:
>A 206-os a maga szerenyebb teljesitmenyevel erre nem alkalmas(persze
>nem a 2000 ccm-es 206 GT-re gondolok...).Aki 206-ost vesz, annak
>biztosan jol fejlett a szeperzeke.

Biztonsagerzeke viszont egy deka sincs. Az egyik, hogy nincs utkozozona,
mert a labad szinte a lokharito mogott van, a masik, hogy egy teszt szerint
a P206-os ajtajat a lopo sajat szerszamaival hamarabb nyitja ki, mint a
tulaj a sajat kulcsaval. A szeperzekkel maseban lehet gyonyorkodni, miutan a
tiedet jol elvittek.

Udv,
Vaddiszno
+ - Meg mindig P206 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:
>Akkor meg majd azert nem tudsz aludni.... Hagyd az ilyen allatokat,
>had rohanjanak! Annal hamarabb erik utol a halalt.

Nem a halal eri utol az embert? Szerintem igen. Tehat jo gyorsan kell menni,
minel kesobb erjen utol.  Vegulis ha az ember utole'rne' a halalt, akkor mit
csinalna vele? Ennek igy semmi ertelme.

Vaddiszno
+ - Hunyadi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!
 irta:
>Kerlek Benneteket aki a fent nevezett markaju (H-100 )kisbusz anyag
>beszerzésében jaratos irjon nekem.
>Bal hatso tolato lampabura megrepedt,es egy 20Ft nagysagu darab kitort
>belole.Nem tudom elhinni ,hogy 14000Ft -ert komplett lampatestet kell
vennem
>,mert a boltban ugyanis ezt mondtak.

Szerintem ne lepodj meg! Nem tudtad, hogy mikor megveszed besetalsz a
csapdaba? Mivel le van csokkentve a gyartasi ktg, hogy a kocsit jo olcson
tudjak adni, igy mindent csak komplett lehet megvenni, mert igy olcsobb
nekik gyartani. Nesze neked. De mindegyiknel igy van. Csak amibol sokat
adnak el, ott tobb a torott, es valoszinuleg tobb bontott alkatresz is
elerheto.

Udv,
Vaddiszno
+ - Autoosszehasonlitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Teeby!
>Ez az 1:1 hatalmas allati baromi... na nem sorolom, szoval teves
>elmelet.
>Miert is? Mert nem egy kategoriajuak. Mit hasonlitunk akkor ossze
>rajtuk? Mekkora belul az illatosito? Vagy mit toltenek az ablakmosoba?

Kerlek, az osszehasonlitas alapja a vetelar, mint mar elmondtam, azaz az uj
Punto ara: 3.05 MFt. Tehat pl. ha valaki akar venni egy uj autot, es pont
ennyi penze van ra, akkor szerintem csinalhat, es csinal is ilyen fajta
osszehasonlitast azaz uj Puntot vegyen, vagy 10-11 eves M5-ost. A Punto 6
litert eszik ha all, az M5 meg 16-ot ha 200-zal magy folyamatosan.  A
"Melyiket vegyem?" efektus. Szoval szerintem ilyen van! Bar mikor en
megvettem az M5-ost, akkor Punto vasarlasa fel sem merult.
Nem is ertem miert?

Udv,
Vaddiszno
+ - BMW 750h (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!
A legutobbi Sport Autoban olvastam:
A BMW kifejlesztett egy benzin - hidrogen vegyes hajtasu motort, amit 2001.
oszetol forgalmaznak 750h jelzessel. A 750-es BMW-t egy kapcsolo
segitsegevel lehet majd a benzin es a viz uzemmod kozott kapcsolgatni. A
benzinnel 326 LE-s motor hidrogen uzemmodra allitva 204 LE-s lesz, gyorsulas
0-100 9.6 mp-re no, vegseb. 225 kmh-ra csokken. A hatso ules mogott
elhelyezett 140 literes viz(!!!)tank 350 km megtetelere elegendo. (Haromszor
annyi vizet iszik, mint benzint eszik. De hat KI NEM SZARJA LE?) A kizarolag
hidrogennel hajtott autok gyartasat a BMW csak azert nem kezdi meg meg, mert
nem all rendelkezesre a megfelelo infrastuktura, azaz nincs olyan "benzin"
kut, ahol vizet lehet tankolni. (Szerintem egyhamar sajnos nem is lesz.)
Kiveve otthon a kerti csap, melynek veget a viztankba illesztve tok ingyen
teletankolhatjuk a kocsinkat.

Az adatok eleg meggyozoek. Tavabba a BMW igeri, hogy hamarosan
hidrogenhajtassal is ugyanolyan hatekony motorokat fog tudni gyartani, mint
a mostani benzinesek illetve dieselek. Remelem igazuk lesz, mert akkor
egybol veszek egy water powered M5-ost, es ki se szallokk belole, hanem
korbeutazom a vilagot, INGYEN!

Rohadt MOL megdoglik rulez!

Udv,
Vaddiszno
+ - Hunyadi H-100 lampabura (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!
 irta:

>El kell hogy keseritselek, utangyartottban sem bura, sem komplett nem
>kaphato. Az autosboltos kollega valszeg igazat mondott. Ugyanis a Japcsik
>ugy 2 - 3 havonta egyzon tipusnal varialjak a lampakat ezalltal
>utangyartottban nem letezik, vagy mindig eredetit kell venni ugy hogy
>megmondod a buran talalhato szamot. A szam utan pedig Japanbol meg kell
hogy
>rendeljek a cuccost.

Ez a mereg, nem a cian!!!
Vegyunk Hunyadit! Aztan meg szopjuk az alkatresszel. Hat tenyleg megeri
ezeket a fosokat megvenni. Legalabb ingyen adtak? Akkor lehet, hogy
bevallalnek egyet, es majd probalom nem osszetorni. En ugyan nem szoktam
utangyartottat venni a BMW-hez, de van olyan auto, amihez tokeletesen
megfelel. Fele ar, uaz a minoseg. Pl. ha a gyari beszallito altal gyartott
cuccot nem a markakepviselettol veszed meg, hanem kozvetlenul a gyartotol,
vagy ezek forgalmazojatol, akkor jol jarsz, mert uaz a minoseg, fele ar,
csak nincs rajt az emblema. Nem tudom Hunyadieknak ki szallit be, de ezek
szerint nem europai gyarto. Egyik ismeros ceg is igy jart. Vett egy csomo
Szaud-Arabiai Mitsubishi Pajerot, mert jo olcso volt, most meg nem tudjak
hozza beszerezni az alkatreszt, mert csak Japanbol elerheto. A szallitas +
lebonyolitas jo draga, bonyolult es hosszadalmas. Hat megerte? Ennyire azert
nem volt olcsobb!

Udv,
Vaddiszno
+ - autos infok Europaban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

talatam egy jo honlapot, a www.utazasinfo.hu -t.
Talahatok autos informaciok is, pl:
- uzemenyag arak Europaban,
- autopalyadijak Europaban,
- osztrak autopalyamatrica elarusito benzikutak,
- autokolcsonzok Mo-on.

Udv,
Tibor
+ - Szivatasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szegeny tulajdonosanak pedig majd megall a szive. (Legutobb ezt egy
Audi A6-ossal jatszottam el, amelyik elakadasjelzovel allt egy bolt elott,
kegyetlenul lelassitva a forgalmat. A csattantasom utan a bolt elott
beszelgeto 2 mazsas, kopasz macho csak annyit tudott hebegni, hogy: "He'!
He'! He'! Mi'csinata', kocsog, bazze'?" :) Megvartam, amig egy kicsit
kozelebb er, aztan en is elhuztam. A tukorbol lattam, hogy nezegette a
kocsija hatuljat... :)
Persze vigyazzatok, nehogy mar meg legyen nyomva a kocsi, mert meg ratok
fogjak...


Meg vigyazzatok, hogy a ketmazsas kopasz macho, utol ne erjen...esetleg a
rendszamodat se nagyon tudjak felirni..mert eleg nehez lesz nekik
megmagyarazni,
hogy csak vicc volt:)

K.G.
+ - Gyimi Vicce (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tudomasom szerint nem a Matricat hanem a Ruhat eszi az embert. :)))
Van is errol egy osi vicc:
Megy egy ember az erdoben. Egyszer csak ele ugrik egy ruhat:
- Allj, most megeszlek...
- Ugyan, te nem ehetsz meg engem...
- Miert?
- Mert nem a ruhat - eszi az embert!

Elnezest azoktol akik ismertek, vagy akiket nem erdekelt!

Udv
Teeby
-- 

	  /****************************************************\
	:] Az erkölcs a közösség elôítéleteinek az összessége.  [:
	  \****************************************************/
+ - Re: H- 100 lampabura (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On 4 Aug 2000 01:00:52 GMT,  wrote:

>Ugyanis a Japcsik
>ugy 2 - 3 havonta egyzon tipusnal varialjak a lampakat ezalltal

Halkan jegyzem meg, kedves kollegak, hogy a Hyundai H-100 a legutobbi
idokig Del-koreaban keszult es nem Japanban... ;-)))

Udv:  Zak

+ - Re: Gonci Csaba allati nagy tevedese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On 3 Aug 2000 01:02:10 GMT,  wrote:

>De a Puntoval meg nem lehet 270-nel menni. 1-1.

Az en batyamnak meg nagyobb a futyije, bibibiiiii....

Udv:  Zak

+ - 60%os tullepes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

2 hettel ezelott a 11es uton Szentendre fele menet az utolso budapesti lampa
elott levo Shell kut kihajtojanal
elkaptak, 50 helyett 80nal mentem. Meg is allitottak, alkudni nem lehetett,
feljelentes. Mire es mikor szamithatok szerintetek? Tudtok esetleg valami
'trukkot / jo dumat' amivel erdemes probalkozni?

Koszonom elore is,

HNR
Honda Civic 1,5LSi
+ - #825 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

Ezuton is koszi mindenkinek aki elkuldte, kaptam vagy 8-10 peldanyt :)
Es megerkezett "normal" modon is valamikor szombat delutan... hehe...

Udv|MfG,

GABRIEL, Akos
+ - Autosok - lengescsillapito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi autosok,

Ugy nez ki, kipurcanott a ket elso lengescsillapito az automban
(Opel Omega 2.5TD Caravan) mert jocskan bolint az auto fekezeskor.
Nezegettem milyet tegyek bele. 
Monroe normal olajos : 34e (Bardi Auto)
Koni Sport gazos  (a SARGA :) ): 27e (Koni vezerkepviselet)

A Monroe-rol sok rosszat hallottam mar (HIX Auto), Konirol meg sok jot
(BMW E30 Forum az indexen)

Mondjuk nekem nem letszukseglet a sport halalkemeny rugozas, sot, 
inkabb legyen kenyelmes nagyautos. De az nem tetszik hogy bolint az
auto fekezeskor...

Ki milyet ajanl? Meg a Bilsteinrol hallottam, de nincs rola kulonosebb
informaciom. Tenyleg, a gyari milyen? Hol lehet kapni esetleg?
(Konihoz meg Monroehoz ugye van cimem, aki mast tud, irja meg, koszi :)

Udv,

Akos
+ - Eromu latogatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Holgyeim es Uraim!

Az eromu latogatas feltelei az alabbiak szerint valtoztak:
Az uzemi terulet latogatasa csak het kozben lehetseges, akkor is csak
delelott.
Ezért az altalam javasolt nap, a pentek. Ebbol is a szeptember 15.
Ekkor viszont 1/2 10 -re itt kell lenni, mert egy másik csoporthoz kell
csatlakozni, nehogy mi kessunk.
Nem tudom hanyan lennenk, de en 10-15 fore saccoltam, ennyi fore nem
nagyon akarnak lefoglalni egy csoportnyi idot.

Szóval, ha megfelel a szept.15. péntek, 9,30, akkor aki szeretne
bejonni, az pentek delelott 10 oraig kuldje el nekem a nevet, szem. ig.
szamat, szul idejet(ev, ho, nap) ide:

A masik lehetoseg szept. 8, de itt meg nem biztos, hogy be tudnanak
teruletre vinni minket.
Hetvegen csak a TLK latogatas lehetseges, idegenvezetes nelkul.

Szoval azt surgosen el kell donteni, hogy a tarsasag milyen melysegig
kivancsi az eromure. Es az idopontot ennek fuggvenyeben megvalasztani.
Szept elejen kezdodnek az iskolak is es ilyenkor par nap alatt
ugrassszeruen no a bejelentkezesek szama es csokken az idopontoke.

Aztan ha kifogunk valami jo meleg napot, johet utana Dombori is,
furdessel. Ha valaki nem akar odaig elmenni, akkor Pakson is van egy
strand.

Na asszem ennyi.

Udv mindenkinek.
Nagy Tamas, Paks
+ - RE: utazas ( sved-, nemet-, csehorszag) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csaakooo!
>=======================================================
>Felado : Rakonczai Zoltan
>E-mail :  [Hungary]
>Temakor: utazas ( sved-, nemet-, csehorszag) ( 28 sor )
>Idopont: Fri Aug 4 04:33:22 EDT 2000 AUTO #826
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>Hali!
>
>Jovo honap elejen tervezek egy hosszabb utat megtenni a kovetkezo utvonalon:
>
>…Tovabba minden orszagra vonatkozik: ( Sved-, Nemet-, Csehorszag es
>Szlovakia)
…>Elore is koszonom a segitseget.
>
>raki

Csehorszagban es Szlovakiaban is nagyjabol hasonlo a helyzet.
Csehorszag 120/90/50 km/h
Szlovakia 130/90/60 km/h
Brunnbol (Brno) Szlovakia fele jovet mindig mernek a varos utan cca 15km, felul
jaro alatt egy kocsibol. Neha azt koveto 30km belul is mernek meg eccer a bizto
nsag kedveert. 
A ket hatar kozt van nehany km szakasz ami regen sztrada volt ma sebkorlatozas 
60km/h es mernek!!
Szlovakiaban Pozsony kornyeken egy feher VR6 golf III szokta kiprovokalni a gyo
rshajtast, beall moged es tol le az utrol, ha nyakaskodsz es folveszed a keszty
ut amint atlepted a megengedett sebesseget mar tartjak is a markukat.
Pozsonyra a fenykepes lampak nem jellemzoek, bar van beloluk.
Pozsony – Komarom szakaszon ha olyanjuk van nagyon surun, ha gyengebb napja van
 a Yardnak kevesbe surun mernek. Jellemzoen Pozsony utanni falukban a ki es bev
ezeto utakon mindenki 110-el turbozik amikor mar reg a 60-as tabla ervenyes – i
tt erdemes figyelni. Pozsony utan ugy 30km Szarvanal (Rohovce) az ut bal oladal
an egy keresztezodesben bent ul Kovacs21 a bokorban, mer es jelent. Ez az egyik
 biztos meropont a masik Dunaszerdahely utan a 3. Falu Alistal (Dolny Stal), AJ
ANLOTT tablatol tablaig betartani a megengedett sebesseget, szinte biztos, hogy
 belefutsz egy ellenorzesbe/meresbe. 
A helyiek sokkal gyorsabban kozlekednek (igaz Csaba?), mint az eloirt, erdemes 
fel szemmel figyelni oket, megiscsak jobban kiismerik magukat.

>Mennyiert buntetnek a rendorok?
200 (pl. ov nem hasznalata), 300, 500, 1000 korona altalaban

>Kell-e valami extra dolog, amire felkeszuljek ( hullazsak, porolto egyeb
>nyalanksagok)?
Semmi extra nem igenyeltetik, haromszog, egeszsegugyi lada, vontatokotel kell a
 tobbi nem.
Nemzetkozi biztositas jol johet, nemzetkozi jogositvany nem szuksegeltetik.

>Kell-e autopalyamatrica?
Cseho. Szlo. KELL!!! - van heti ervenyessegu, ha jol tudom 200korona az eves 50
0korona, buntetnek ha nincs, megeshet, hogy maga a hataror fog megbuntetni (min
t emlitettem az autopalya keresztulhuz a ket hataron).

>Mire vigyazzak?
Leginkabb Kovacs21-re a bokorban, ez lesz a leggyakoribb elmenyed.
Egy sajatossag a Pozsony – Komarom utvonal nem autopalya, de mindenki ugy kozle
kedik, ELFOGADOTT ezen az utvonalon, hogy a ketsavos uton harman (negyen) menne
k, megy a kamion vele szemkozt kozlekedik valaki 110el es elkezdik a kamiont el
ozni mikozben tudja, hogy pont akkor er oda a szemkozt kozlekedo. Mashol anyazn
anak, itt toleraljak.

Kellemes es buntetesmentes utazast!
Palika

U.I. a 95os olommentes 31,00SKK volt csutortokon a Benzinol (ez nem a MOL!!!) k
utnal
+ - Re.: Traktor, Csepel Danuvia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem Mindenkinek!

Hat igen. Edesapamek padlasan 20 (25?) evet allt egy Csepel Danuvia. Meg a
vaz sem volt rozsdas, igaz a kromozasok vakrozsdasak lettek. Karbitisztitas
utan 2-ik rugasra beindult!! Igaz, hogy nem lehetett hallani benne a
szelepek halk zajat, meg a bitek sercegeset az injektor processzoraban, de
... akkor ez meg nem volt szokas, megis megjarta keresztbe-kasul az orszagot
es soha sem kellett betolni. Mint malhas szamar is kivaloan bevalt.
Mellesleg azzal a cseptankkal nagyon szepen mutathatott anno.

Udv.:
Tibor KELLER
+ - Re: Tanulmany + Olompotlo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> ...
> Erre no comment. :-( Talan annyit: a balkanon kicsit kulturaltabb lehet.
> :-(( /Na jo, ez csak egy szomoru vicc volt!/

Mostanaban ertem vissza Torokorszagbol. Volt benne egy kis Balkan is, de
foleg Azsia. Nagyon meglepodtem az ottani kozlekedesi szokasokon. (Nem
vezettem, csak gyalogoskent elveztem a helyzetet.) Nyomulnak, kanyarodnak
ossze-vissza, gyalogoskent kotelezo a piroson atmenni, stb. megis ugy
ereztem, hogy ok a kulturaltabbak. Mindezek ellenere ugyanis ok teljesen
nyugodtak maradnak, nem idegesitik fel magukat. Ha pl. valaki beragad egy
lampanal, akkor radudal a mogotte allo, de csak figyelmezteteskent, nem
kiabalnak, nem mutogatnak neki. (Ehhez hozza tartozik az is, hogy a
dudalas is mas ertelmet nyert naluk. A taxi radudal a gyalogosra, ezzel
jelezi, hogy szabad. Sot meg a helyi buszok is igy tudatjak az emberrel,
hogy szivesen felveszik; Fuggetlenul a megallok helyetol.) Szoval nem
olyan rossz hely a Balkan sem, nem kell feltetlenul lenezni.

Mas. Van valakinek tapasztalata benzinbe keverheto olompotlo adalekok
teren? Hasznos, vagy sem? (Zsigulihoz)

Koszi.
Udv
	Bandi
+ - Re: *** HIX AUTO *** #821 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Érdeklodnék, hallott-e vki VW Golf oldalról, levelezo listáról, vagy
ilyesmi?
Aki tud segíteni, please írjon a :  címre.


Köszike...
+ - Shell (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

tegnap hosszu honapok MOLozasa utan elmentem Shell
kutra tankolni, raktam bele 30 liter V-Powert - mindig kerek
literszamot tankolok...
Mivel rohantam haza (vasarnapi tulora rulez), hogy legalabb
a Columbot elerjem, nem nagyon figyeltem. Ugy latszik ezt
masok is eszrevettek, mert hazaerve meglepetessel vettem
eszre, hogy 32,41 litert tankoltam es vettem 2 kinder buenot.

No comment.
+ - Fejtoro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

ha szepen 30-35 km/h gurul a kocsi es a kormanyt jobbra tekerve
katt - katt - katt hallatszik egyenlo idokozokben, akkor mi ment 
tonkre?

Koszi
+ - viselkedes az utakon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

 Sokat volt tema anno a pesti autosok viselkedese. Agresszivitasuk,
meg hogy megverik autotarsukat, stb... Azt hittem velem ez nem
fordulhat elo, leven, hogy kisvarosban elek (Kaposvar)...
 Penteken egyik osztalytarsammal autokaztunk a sajat utcankban, amikor
eszrevettunk ket jo csajt a jardan. Mivel a haverom vezettet, o mar
csak a tukorbol tudta megszemlelni a jelenseget.
 A kovetkezmeny: a mogottunk halado VW Passat vezetoje megelozott
minket, majd megallt elottunk es kiszallt az autobol. Odajott a
haveromhoz azzal, hogy mit kepzel, hogy ot nezi? Allitolag gunyosan.
Majd elkezdett vele kotozkodi, es pofozgatni. Haverom, leven bekes
termeszet, s mivel a srac nem ment el a durva testi fenyitesig,
inkabb rahagyott mindent arra a baromra. A haverja is azt mondta,
hogy ha nem lenne eppen eltorve a laba, akkor kiszedte volna a
kocsibol, es jol helyben hagytak volna... (mivel ketten voltak)
 Nem hittem volna, hogy egy kisvarosban is mar ennyi allat van az
utakon. Szerintetek mit lehet ezek ellen tenni? Foleg ha a Bela
(gyk.: vasrud), vagy egyéb testapolok a csomagtartoban vannak? Inkabb
olyan megoldasokat varnek, ami szamomra nezve nem terhelo, viszont
megoldja a helyzetet.
 Az egy megoldas lenne, hogy szolok a haveroknak (alvilag), es a
gyerek autoja masnap mar felnik nelkul csucsul a betonon, de akkor
lealacsonyodnek az o szintjukre, es ez nem jo.
 Szoval Ti mit tennetek ilyen helyzetekben?

 Udvozlettel
            Domika
+ - CD-s radio javitas....!?!?!? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

En hiradastechnikai muszeresz palyafutasom alatt nehany
autoCD-vel mar talalkoztam.
Valoban nem tul nagy ordongosseg a javitas, de egy par apro
dologra oda kell figyelni:
- A fejhez illeve a mechanikahoz vezeto foliacsik hamar elszakad.
  Forrasztani nem lehet.
- A fej fokusztekercse nagyon konnyen leszakad.
- A lencse, prizma, lezerdioda hamar megkarcolodik, igy a
  tisztitas vegzetes lehet
- Az elektronika a legkisebb CD-hibara tiltakozik, nem probalkozik
  az ujra-olvasassal. Lehet hogy nagyobb kart teszunk benne mint
  hasznot.

Nem magam fele akarok beszelni, de volt olyan Kenwood auto CD,
amire azt mondta a tulajnak, vigye olyannak tisztittatni, aki a havi
keresetet kockaztatni meri egy ilyen keszulek elfuseralasara.
Nagyon felkeszult szakembernek kell lennie annak, aki az ilyennek
lelkiismeret-furdalas nelkul neki tud allni, es megjavitani.

Peter.
+ - Amerikai talalkozo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A heten vittek abba a muhelybe ahol a kocsimat csinaljak,
egy gyonyoru 1992 -es gyartmanyu hofeher 4.9 -es
Cadillac-et. A vicc benne, hogy most fenyeztek Dunaujvarosban
Fortelmes munka, a tulaj visszavitte, de kovetelte hogy mas
csinalja.
Pikanteriaja a dolognak, hogy ebbol mar a hetvegi amerikai auto
show-ra nem lesz kocsi...a gazdaja valoszinuleg eszi majd a kefet.
Az ujra-fenyezes pedig nem egy gyozelmi hostett....
(Kisapostagon van az a muhely, ahova a kornyek egyik legjobban, am
de leglassabban dolgozo fenyezoje koltozott)
Nem vigasztal, de az en kocsim sem lesz keszen addig...
Igaz, hogy avatatlan szemek eszre sem vennek hogy az enyem
valojaban egy kicsit tulmeretezett Japan auto, de nehany fanatikus
valoszinuleg azt hinne a Japan auto-szetveres aldozata erkezett meg.
Az oszi talalkozot (az eromu-latogataskor) mar szeretnem a
sajat kocsimmal "megjarni".

Tovabbi jo autozast !

Peter
(Nissan Laurel 200L)
http://www.datman.free-online.co.uk/c230/c230.htm
+ - hutoviz elfolyas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Koszonom a valaszokat.

Azt hiszem a kovetkezot fogom csinalni:

1. a zoldkartyanal hasznalt szondaval fogom megmeretni hogy a kiegyenlito
tartalyban van-e olyan gaz aminek nem kellene ott lennie. Ha van akkor
valoszinuleg hengerfej (ala Clajos). Ezt ketlem, mert a hengerfejet mar vettuk
le rola, es a tomites jo volt; szemmel pedig semmi hibat nem lehetett latni a
hengerfejem. De igy bontas nelkul meg lehet tudni hogy mi van.

2. Menet kozben nem folyik, csak ha megy az auto. (to tlantos)

Ha viszont az elso teszt negativ, akkor hogy keressem meg hogy hol szivarog?
Mar probaltam megtalalni, de semmi nyomot nem talaltam...
Azt hiszem akkor marad a viz szinezese es utana kell megkeresnem hogy hol lett
szines...

Csako,
Hermit

http://hermit.ini.hu                    UIN: 72394231
+ - motor ellenorzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

A motor ellenorzesenel a kompresszio megmeresenel van egy jobb muszer
is: pneumometer a neve (nalunk). Ez a forditottjat csinalja: suritett
levegot nyom be a hengerbe es innen lahato egy muszer segitsegevel hany
szazalek veszitodik el a suritett levegobol! Ha jol emlexem 60 %-ig meg
jonak mondhato a motor! Csak ezzel a modszerrel meg lehet vizsgalni a
szelelepek zarodasat is!

--
Minden jót, Fekete Zoltán

...nem is olyan rossz ez a Linux...
+ - nedv (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

>En arra emlexem Balint gazda tanacsaibol, hogy azert kell feherre
>festeni a fak torzset, hogy telen a napsutes ne olvassza meg a kereg
>alatti nedveket, ami este ujra megfagyna es a terfogatvaltozas
>tonkretenne a fatorzset. (MTV rulez)

Telen a lombhullato faknal nem all meg a nedvkeringes?
En ugy tudom hogy igen!
A fenyofeleknel tenyleg nem all meg, de fenyofat meg nem lattam ut
szelere ulteve!
Akkor ha tenyelg igy volna szegeny erdeszeknek lenne munkajuk egesz
osszel meszelni a fatorzseket!

(En is erdesz vagyok-voltam)

--
Minden jót, Fekete Zoltán

...nem is olyan rossz ez a Linux...

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS