Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1250
Copyright (C) HIX
2001-10-06
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Trabi flame - nem erdekes (mind)  62 sor     (cikkei)
2 va: Re: erdekes (mind)  23 sor     (cikkei)
3 Trabi III - aztan mar befejezem :)) (mind)  74 sor     (cikkei)
4 alapjarati melegites (mind)  19 sor     (cikkei)
5 Kornyezet vedelem/karositas (mind)  16 sor     (cikkei)
6 Reszletvasarlas, CASCO (mind)  35 sor     (cikkei)
7 Felni kerdes (mind)  15 sor     (cikkei)
8 Benzinar (mind)  19 sor     (cikkei)
9 va: SAHAL hirlevel (mind)  7 sor     (cikkei)
10 Daewoo Lublin (mind)  16 sor     (cikkei)
11 rendszam (mind)  7 sor     (cikkei)
12 Di'zel kevere'k (mind)  62 sor     (cikkei)
13 Repce-diiiizel (mind)  65 sor     (cikkei)
14 pace car (mind)  5 sor     (cikkei)
15 Fw: kocsicsere (sorlimit) (mind)  64 sor     (cikkei)
16 Fw: mennydorges (sorlimit) (mind)  33 sor     (cikkei)
17 Fw: Pestrol a vilag 5. fejezet (sorlimit) (mind)  22 sor     (cikkei)
18 Fw: teli gumi forgasirany (sorlimit) (mind)  35 sor     (cikkei)
19 uti a pedal a talpam (mind)  17 sor     (cikkei)
20 Elado NISSAN Laurel, 1980-as. (mind)  17 sor     (cikkei)
21 teherauto (mind)  9 sor     (cikkei)
22 Re: Astra Classic - Thalia (mind)  72 sor     (cikkei)
23 Casco reszletre? (mind)  28 sor     (cikkei)
24 Elado OPEL OMEGA KOMBI (mind)  6 sor     (cikkei)
25 Auto reszletre vasarlasa (mind)  24 sor     (cikkei)
26 4T-2T TRABI (mind)  12 sor     (cikkei)
27 Porsche vs. Fogash (mind)  31 sor     (cikkei)
28 Uthiba (mind)  24 sor     (cikkei)
29 Ablaktorlo (mind)  13 sor     (cikkei)
30 2T szamok (mind)  14 sor     (cikkei)
31 kornyezetszennyezes (mind)  36 sor     (cikkei)
32 Re: ablaktorlolapat (mind)  18 sor     (cikkei)
33 Kie (volt) ? (mind)  9 sor     (cikkei)
34 gumi (mind)  11 sor     (cikkei)
35 Re. Autokiallitas (mind)  25 sor     (cikkei)
36 Re. Dacia felni es szelvedo (mind)  25 sor     (cikkei)
37 ablaktorlo lapat (mind)  14 sor     (cikkei)
38 elado 2T Warbi OLCSON!!! (mind)  11 sor     (cikkei)
39 Vonohorog (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - Trabi flame - nem erdekes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

A kovetkezo nem vol cimezve, igy rovid reagalok...

>> Es a 4T Trabi mennyivel jobb, mint a 2T? Attol meg Trabi az osszes
>> erenyevel,
> Alapvetoen a 2T-rol volt szo! Vagy a VW motor a Trabant
> feliratu kaszniban atminosul ketutemu buzbombava?

Alapvetoen arrol van szo, hogy a Trabinal az allitolagos es
valos buz csak egy a sok dolog kozul, ami miatt a napi 
hasznalatbol ki kellene tiltani. Ismetlem, ez az en velemenyem.

A mai uj autokban mar alap a 2 legzsak, egyre tobb autoban
van 4-6-8. A Trabi nemcsak e miatt, annyira el van maradva
biztonsag teren, hogy rettegni kell egy potencialis kocctol.
Senkinek nincs eselye tulelni egy olyan utkozest, ami eseten
mas autoban rohogve kiszallok. Az autok egyre gyorsabbak,
az emberek egyre turelmetlenebbek, az autok szama egyre 
no. Olyanok is vezetnek, akiknek 10 ev a fejukben sem fordult
meg, hogy a kozlekedesben szervesen reszt vegyenek. Egy
rakas potencionalis balesetforras az egesz uthalozat. Ezert
minden autonak a leheto legjobban fel kell lennie szerelnie,
hogy meg tudja vedeni gazdijat. A Trabi itt 0 pontot kap.

Hasonlo modon az egesz autot szet lehet cincalni es el lehet
mondani, hogy ez a DDR formedveny, annak ellenere, hogy
emocionalisan nagyon kotodunk hozza es szokan szeretik,
dedelgetik, mar nem elegiti ki az auto fogalmat. Az auto mar
regen nem arrol szol, hogy 4 kerek + kormany es elvisz
A-bol B-be. 

Kerlek ne gondold, hogy hianyzik belolem a tolerancia vagy
kompromisszumkeszseg. Falusi gyerek vagyok en, a joapam
is 18 eves Ladat hasznalt arra, hogy atjarjon a szomszed faluba
(3,7 km) a foldes uton es hordta vele a zsakokat, szemetet.
Viszont rajott, hogy ez a roncs nem er mar semmit, az 
allandoan beragado fek miatt 18 litert evett, rohadt, fustolt,
imbolygott, a kormanyt alig lehetett tekerni, raadasul  a 
csomagter sem volt mar reg eleg. A csalad kedvence felett
egyszeruen eljart az ido, kiszolgalt.
750000-ert vett egy 1996-os dobozos Felicia Pickup 1.9d
autot. Szervo, 5,2 altagfogyasztas, minden vizsga csont
nelkul, biztonsagos, nagy csomagterrel. Mivel naponta 
hasznalja, nagyon jo befektetes volt es nagyon elegedett.

> Egyszeruen vedd figyelembe, hogy szamaranyuknal 
> alacsonyabb mertekben vannak jelen a forgalomban.

Ezt mar megbeszeltuk. Ha elottem pofog vagy belemjon
es meghal, akkor nagyon nem tud erdekelni, hogy o volt
az utolso mohikan. Az eppen olyan, mint a lotton kicsi az
eselyed, de egyszer kijon es...

> Biztos azert van ott mergezo gaz, mert 5 evvel ezelott elment ott
> egy darab Trabant. 
Szerintem nem ment arra, mert akkora utra senki nem 
merne elindulni vele. Meg fel sem birna menni az emelkedore.
:)))

Cs.
AR 146 / Punto II
+ - va: Re: erdekes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>> Legfeljebb egy picit kevesbe fustol es pofog.
> Ez a mondat meg lenduletbol kiszaladt beloled.
> Ne irj ilyet, mert komaba esek.

Geza,
nem szaladt ki. Nagyon regota ez a velemenyem, parszor
probaltam a listara is kuldeni, de a MOi magyarok annyira oda 
vannak a Trabiert, hogy nem volt erdemes vitat szitanom.
Csak azt tudnam, hogy mit kell rajta zabalni. De tenyleg.
Sok jo auto halt meg a biztonsag es kornyezetvedelem
oltaran, miert kell mestersegesen fenntartani egy osleletet?
Miert kell nyomni az emberekbe, hogy igenis jo auto es 
hasznalhato es... Mestersegesen fenntartott image, ami 
mas orszagokban mar eltunt, megszunt es vele egyutt az
erdeklodes is, igy teljesen eltuntek az utakrol. 
Utalj erte, ha akarsz, de a velemenyem nem valtozik. A
Trabi kiszolgalt, ven obsitos, mar csak veterankent tudom
elismerni. Pont.

Cs.
AR 146 / Punto II
+ - Trabi III - aztan mar befejezem :)) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, hello Soma,

> Konyorgom, ember, miert nem ezzel kezdted??? Ezek szerint nem 
> is a ketutem a problema, hanem maga a Trabant, mint tipus. 

Igen. Miert nem ezzel kezdtem? Mar irtam, hogy magam nem 
akartam flamet gerjeszteni es a kornyezetvedelem kapcsan 
kijott belolem. Azt is irtam sokszor, hogy nem csupan a Trabival
kapcsolatban gondolom ezt, hanem az osszes oreg, kiszolgalt
rozsdatemetorol (Skoda, Lada, Dacia, Trabant, Wartburg, IFA,
Avia, Ascona, ...) Annak is oka van, hogy miert most jott ki 
belolem. Ezen a heten 2 halalos balesetet lattam, mindketto
megelozheto lett volna normalis autoval.
Egy idos bacsinak STOPnal nem allt meg a 105-os es a 
kamion ele gurult. A keresztezodesben alltam, vartam a 
kamiont, mert balra tertem. Ha a kamion eszreveszi es elrantja
a kormanyt, akkor engem temetnek. A szakertok szerint az
auto kora es fek allapota (karbantartas rulez) okozta a balesetet.
A masik baleset egy Trabis fiatal csajo, tul lassan ment es
belerohant egy Passat. Varosi csatt 40-50-60-? sebessegnel,
NORMALIS autoban kiszallnak, korbefutnak es megegyeznek.
Igy nem volt kivel egyezkedni...

> Ugye, ez nem volt komoly??? Ez most olyan, mintha mondjuk 
> valaki azert nem venne Fabia-t, mert hallott rola hogy a Skodak 
> forraljak a vizet...

Nem ertem.

> Nem, nem errol van szo. Vedd eszre a kulonbseget pappa evi 
> 2-3000 km-t futo Trabija meg az uzletember vagy ugynok vagy 
> akarni evi 100e vagy meg tobb km-t futo kocsija kozt. Ha ez 
> utobbi kornyezetbarat, akkor is az olajcserek meg gumicsere meg 
> kipufogas meg mittudomen mar parhuzamba allithato a pappa 
> Trabijanak szennyezesevel. Nem mondom hogy tobb, de 
> osszemerheto.

Soma, probald meg globalisan letekinteni erre a Trabi dologra.
Nem szivesen irom ezeket a sorokat, hisz mas kedvencet 
lemondani, ocsarolni nem halas feladat. Viszont a kommunizmus
mar picit elmult es az emberek ma nem egyenloek (Orwell rulez).
Ne hasonlitsd ossze a pappat az uzletemberrel, a tarsadalom 
szempontjabol a kidurrogatott buz mennyisege csak egy parameter
a sok kozul. Az uzletember azzal, hogy hetente Munchenbe 
rohan talan szazaknak ad munkat es az allam rendesen leszedi
rola a sapot. Tehat a kipufogasat oszd el arra a szaz emberre,
akinek enni ad. Az autok szempontjabol mindenki tudja, hogy
valahol igazad van, az a par Trabi talan tenyleg elenyeszo, de 
globalisan nezve valahol el kell kezdeni a tisztogatast... Lasd
be, hogy a 2T erre idealis alany. Amit en meg ehhez hozzaadok,
hogy amit en szeretnek, az a normalis autopark. Ez egy alom,
nincs sok alapja, de tenyleg szeretnem, ha a fent emlitett 
tipusokbol csak gyari allapotban levo, felujitott veteran lenne.

> Idealis esetben igen. De nem mindenki all igy anyagilag.

Az anyagiakat ebbe a vitaba szandekosan nem kevertem bele,
az almom utopisztikus jellege eppen az anyagiakbol adodik...

>> Ettol meg az ertekek nem valtoznak, a CH nem csokken,
> Egy adott auto evi szennyezoanyagkibocsatasa nem fugg a 
> futasteljesitmenyetol? Huha, tanultam valamit...

Az evi fugg, de adott km-re kiszamolva nem. Tudod, szifilises
novel szeretkezni 1x vagy 15x nagyon mindegy...

> Jartal mar loistalloban? Ha nem, probald ki. De csak ovatosan. 

A loistalloba EN MEGYEK a budos auto viszont MAGA JON
UTANAM. Kulonbseg. Egyebkent gyakran jarok loistalloba, 
nincs ott semmi gond... 

Cs.
AR 146 / Punto II
+ - alapjarati melegites (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>A motor alapjaraton valo melegitese abszolut hulyeseg.
>A motor azt szereti, ha kis fordulaton, de gurulva melegited,

3 auto kezikonyvenek egyertelmu utasitasa es egy valamikor
valahol olvasott szakdolgozat alapjan irtam mindezt.
A szakdolgozatban reszletesen ki volt fejtve, hogy az
alapjarati dusabb keverek, meg eszterek meg polimerek 
es nem tudom milyen csodak rosszat csinalnak az autonak.
Lenyegkent annyit vettem ki az egeszbol, hogy a katalizator
es par alkatresz nem szereti az ilyen melegitest (nem vagyok
kemikus). Volt par adat is, hogy egy ilyen melegites az x 10
km durva autozasnak felel meg es hasonlok.
A tobbseg velemenye elott meghajolva visszavonom a hulyeseg
szot es mintha nem is szoltam volna :)

Cs.
AR 146 / Punto II  (garazs nincs, kaparo rulez)
+ - Kornyezet vedelem/karositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash, bocsass meg nekem,hogy teged peceztelek ki a tomegbol,
akik a 2T autok ellen agalnak. Ez nem szemelyednek, - hisz nem is ismerlek-
hanem a leirt dolgoknak szol:

Ezt irod:
"Mindenkinek a sajat haza tajan kellene
korulneznie, rendet raknia,"

Eszembe jutott az Adria utadrol a beszamolod.
Azzal zarul, hogy egy zsak kagyloval jottetek haza.
Ha azok mind ures kagylohejak voltak, meg akkor is illetlenseg a tengerbol
kivenni es hazacipelni oket. Megvan a helyuk a termeszet egysegeben.
Ha elok voltak, akkor meg szegyelld magad. A termeszetet nem csak elegetetlen
szenhidrogenekkel lehet karositani.

Udv: Attila
+ - Reszletvasarlas, CASCO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Biomernok reagalt erre:

"nincs kotelezo CASCO, es mivel kp-val fizet a polgar, jobb az
alkupozicija."

Mitol is fugg, hogy kotok CASCO-t vagy sem?
Az auto erteketol es attol, mekkora eselye van a lopasnak.
Nyilvan nem arra kalkulalok, hogy en fogok balesetet okozni.

Nagy kulonbseg van veszelyeztetettseg szempontjabol
az autotipusok kozott.
Sot, meg nagyobb az elteres, ha azt nezem, hol all az auto -
az ellopott autok 90%-at Bp-en kotik el.

Egy VW Bora-t vagy Golf IV-et Bp-en Casco nelkul
tartani azert nagy kaland, valljuk be.
Egy Suzuki-t (vagy mast, amit nem lopnak annyira)
videken tartani azert egesz mas rizikot jelent.

A kp fizetes alkupoziciojarol:
Ugy tudom, ha reszletre vasarolok,
a banki ugyintezes koltseget a kereskedo fizeti.
Kesobb jut a penzehez. Lehet, hogy a bank elutasitja
a hitelkerelmet. Lehet, hogy az ugyfel megis elall a veteltol.
Viszont a kp fizetes azonnali biztos bevetel.
Az is igaz, hogy uj autokra pazar kolcsonkonstrukciok vannak-
legalabbis a normal szemelyi kolcsonhoz kepest.

Az adott kerdesben, amire velemenyemet irtam, hasznalt autovetel
is szoba kerult. Ott pedig jatszanak a kisebb kereskedok is, sot,
a legolcsobb eredmenyt a kokemeny piaci alku hozhatja a vasarteren.
Ott ugye nem kerdes a kp fizetes elonye?

Egyebkent igazad van abban, hogy a kerdest alaposan es sok oldalrol
vizsgalva kell eldonteni. Ebben egyetertunk :-)
+ - Felni kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A ha negycsavaros a Golf III felni (ha jol emlexem akkor csak az IVnel
>valtottak otcsavarosra), akkor nyugodtan felteheted VW felnivel az Opelre.
>Mar ha nem kell a papanak a felni...  :)

Egyszer a munkatarsam II-es Golfjara akartuk felrakni
a Kadett potkereket. Lehet, hogy a furatok stimmeltek volna,
de fel sem tudtuk rakni a kereket, mert a kozepso lyuk
volt kicsi. A Kadett es az Astra ilyen szempontbol egyezo
meretu, ezert gondolom a Golf felni az Astran lotyoghet.

Van-e ennek jelentosege es meg szoktak-e adni a kozepso
lyuk atmerojet?

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Benzinar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Ahogy en latni szoktam, inkabb a JET akciozik folyton, s a nyomorult
>>ESSO kenyszeruen kullog utana :-)))
>kenyszeruen, most is az a nyomorult :) esso az olcsobb, bar a jet
>arpolitikaja hogy 3 ftal kell olcsobbnak lennie mint a mellette levo kut.
:)))

Azota modosult az allas. A Jet tovabb csokkentett.
A kozeli MOL kut szemermesen letakarta az artablajat. :)
Nem tudom mennyi a 95-os hivatalos ara, de lattam ma
25Ft-al dragabban is.

>Este 8-kor jartam arra: az Esso-nal 220,9, a JET-nel 199,9 :-))
Ez kurv@ erdekes. Este mas lenne az ar?
Mindenesetre ma es tegnap reggel
Esso:197,9, JET:196,9 volt kiirva.


  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - va: SAHAL hirlevel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ivicz Laci irja...
> Aludjatok jol. Majd este.
Na ne mar...
Akkor beesek a csonakbol a Balatonba.
En pentek este es ejjel sullozni akarok.
--
Meszaros Geza
+ - Daewoo Lublin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, Autosok, Hello, Fogash!


>>Lehet, hogy en vagyok nagyon hulye, de itt valami nem stimmel...

>vagy a koreaiak rajottek valamire. Kell keresnem egy erosebb Alfat (a
>mostani: 150LE, 187Nm, 9,0sec, 218kmh) Ha ezt mar egy koreai teherauto is
>tudja...   :((((((((((((
Abban igazad van, hogy a Daewoo koreai, csak annyit helyesbitenek, hogy a
Lublin nem koreai, hanem lengyel...Az elso Lublinoknak meg peldaul a Zuk
futomuve volt az alapja..
Egyebkent tetszett az irasod...:::)))



Lutyo
+ - rendszam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> f) egyénileg kiválasztott rendszámtábla kiadása iránti kérelem 60 000
Hat ez eleg huzos! Nalunk 20DM a felar.


csendi
www.csendes.de
www.altgerber.de
+ - Di'zel kevere'k (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

<<<<<<<<<<<
*Szlovakiai gazolaj
*
*Sziasztok,
*
*minap voltam az eszaki szomszedainknal, es az OMV kuton kb. 2,5 koronaval
*(15 HUF) kevesebbe kerult a gazolaj.
*Ugyis ott tankoltam (benzint), megkerdeztem mi az oka. A kutas srac
*elmondta, hogy valamennyi szazalek repceolajat (?) is kevernek a
*dizelolajba, aminek kevesebb az adoja, es igy olcsobb az uzemanyag.
*"Sima" gazolajt nem is arult a kut, csak ezt a kevereket.
*
*Velemenyek?
*
*Koli
>>>>>>>>>>>

tibor_kollmann@... druszam kerdesere most csupan ennyi a valaszom:

Gondoljuk vegig, jo?


Fejlettse'gem (nem "felese'gem", ugye, aki Pentilla) jelenlegi szintje'n ugy
gondolom, hogy valszeg nyomasztoan fog rank hatni...

Egeszen pontosan, e'hse'g-centrumunkra...

Ugyanis, az elottunk kavargo - a 2T altal kifujthoz egyaltalan nem
hasonlito - kipu-tol (amiro"l tudjuk, ugye, hogy su:ltkrumpli-illatu...
:)) ) e'hesebbek leszunk majd uton-utfe'len  egy-egy ilyen "tankola'su"
dizel utan battyogva.

Szvsz jo talalmany, mert en mar regota to:rpo:lo:k ezen, vagyis hogy miert
olyan bu:di minden e'ge'sterme'k...


Ha viszont gyakran vagyunk e'hesek, akkor gyakrabban eszu:nk, ez viszont
esetleg vonhatja maga utan azt is, hogy elhizunk.

Nomarmost ha elhizunk, akkor egyszeme'lyes autok gyartasara lesz szukseg,
ami ugyancsak vonhatja maga utan azt a kovetkeztetest, hogy meg tobb
sultkrumpli-illatot szagolunk be, me'g gyakrabban e'hezu:nk meg, me'g
gyakrabban eszu:nk...sato:bbi...sato:bbi...

Gondoljunk bele, proleta'rok!...


Nos, jo-e neku:nk ez a repce-buli, vagy nem jo?...

Ki-ki do:ntse el maga.


Jo hvg-t mindenkinek.



Udv:
	the Penti's
	Patrol 3.3 TD
	:-)

11:11
+ - Repce-diiiizel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

* <<<<<<<<<<<
 *Szlovakiai gazolaj
 *
 *Sziasztok,
 *
 *minap voltam az eszaki szomszedainknal, es az OMV kuton kb. 2,5 koronaval
 *(15 HUF) kevesebbe kerult a gazolaj.
 *Ugyis ott tankoltam (benzint), megkerdeztem mi az oka. A kutas srac
 *elmondta, hogy valamennyi szazalek repceolajat (?) is kevernek a
 *dizelolajba, aminek kevesebb az adoja, es igy olcsobb az uzemanyag.
 *"Sima" gazolajt nem is arult a kut, csak ezt a kevereket.
 *
 *Velemenyek?
 *
 *Koli
 >>>>>>>>>>>

 tibor_kollmann@... druszam kerdesere -deru:s hangulatomra valo tekintettel-
az alabbi a valaszom:

 Gondoljuk vegig, jo?


 Fejlettse'gem (nem "felese'gem", ugye, aki Pentilla) jelenlegi
 szintje'n ugy gondolom, hogy valszeg nyomasztoan fog rank hatni...

 Egeszen pontosan, e'hse'g-centrumunkra...

 Ugyanis, az elottunk kavargo diiizel-kipu-tol (amiro"l tudjuk, ugye, hogy
 su:ltkrumpli-illatu... :)) ) tutira mege'hesedu:nk ;-) , uton-utfe'len, ha
beszagoljuk,
 felteve hogy nem a'llithato at belso keringetesu:re a levegobearamlas ;-) .

 Szvsz jo talalmany ez a biocucc!

 En mar regota to:rpo:lo:k ezen, vagyis hogy miert
 olyan bu:di minden belsoegesu motor e'ge'sterme'ke...


 Ha viszont gyakran vagyunk e'hesek, akkor gyakrabban eszu:nk, ez viszont
 esetleg vonhatja maga utan azt is, hogy elhizunk...

 Nomarmost ha elhizunk, akkor egyszeme'lyes autok gyartasara lesz szukseg,
 ami ugyancsak vonhatja maga utan azt a kovetkeztetest, hogy meg tobb
 sultkrumpli-illatot szagolunk be, me'g gyakrabban e'hezu:nk meg, me'g
 gyakrabban eszu:nk...sato:bbi...sato:bbi...

 Gondoljunk bele, proleta'rok!...


 Nos, jo-e neku:nk ez a repce-buli, vagy nem jo?...

 Ki-ki do:ntse el maga.


 Jo hvg-t mindenkinek.



 Udv:
 	the Penti's
 	Patrol 3.3 TD
 	:-)

 12:50
+ - pace car (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ma lattam egy igazi pace cart! Trabant 601, tetocsomagtartoval, az oldalan
pedig a FIA hivatalos emblemaja, amin a betuk kozott egy F-1 auto
sziluettje latszik. :)

AR 155 2.0TS16V Super
+ - Fw: kocsicsere (sorlimit) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


AR 155 2.0TS16V Super
----- Original Message -----
From: "Fogash" >
To: "auto" >
Cc: >
Sent: Thursday, October 04, 2001 10:10 AM
Subject: kocsicsere


> >Ez a ket auto jott szamitasba, mind az ar (2.3 M korul), ferohely,
> >csomagter, motor, viszonylag alacsony uzembentartasi koltsegek miatt. Az
> ar
> >fele keszpenz lenne, a tobbi reszlet. A kerdes koltoi : Ti melyiket
> >valasztanatok ? Mi szol pro es kontra ?
>
> Kukaba dobott esztetikai erzekkel a Thaliat. Jol felszerelt, de allati
> ronda, raadasul minden feltorekvo Suzukis, kalapos majom ilyent vesz...
> (mar elnezest, ha valakinek belegazoltam a lelkebe, de tessek megnezni a
> Thaliaban feszitok tobbseget.Orok szabaly persze: akinek nem inge...) Az
> Opel egy kiforrott konstrukcio, utasterben nagyobb, de ennyiert
> meglehetosen fapad jar, nem? Raadasul a lengyelek elegge lebutitottak
> szegenyt...
>
> >Esetleg mas tipus is erdekelne, csak mi ???
> Nekem a 97es Alfa atirassal, tokkal vonoval majdnem ennyibe kerult.
Klima,
> lufi, minden elektromos, 74ezer km-rel, vezetett magyar szervizkonyvvel.
A
> biztositasom A0-ban 6600Ft/negyedev, es nem kell markaszervizbe vinnem
> olajcserere, igy fenntartani szerintem olcsobb, mint egy nullkulometeres
> Thaliat, v. Astrat. :))))
>
> >Hangsulyoznam, csak uj autorol lehet szo, esetleg 1-2 eves, ha ezekre is
> van >reszletfizetesi lehetoseg. Mennyivel alacsonyabb igy az ara ? Eleget
> szivtam mar 10 ev >koruli autokkal.... Tenyleg, markakereskedoknel van
> lehetoseg reszletfizetesre ujszeru
> >hasznalt autok eseteben ? Milyen feltetelei vannak a reszletre
vasarlasnak
> >? Ha tudnatok errol bovebb felvilagositast adni, nagyon megkoszonnem,
> >abszolut nem vagyok jaratos a temaban.
>
> 1.) a reszletizetes egy szerzodes kozted es egy bank kozott. A legtobb
> kereskedo arul reszletre autokat, de o azert ajanl reszletet, mert
> jutalekot kap a banktol. Celszerubb neked korbejarni a bankok kozott,
hogy
> ki foglalkozik gjmu hitellel. Sokan vannak. EBKM ca 30%, erre keszulj
fel.
> 2.) A kereskedo ilyenkor nem akar engedni, mondvan hogy o kesobb jut a
> penzehez. Hazugsag, a bank neki egybol fizet, te a banknak tartozol. Igy
> tehat az alkupozicio u.a., mint kp vasarlasnal.
> 3.) az uj autok eletuk elejen evente vesztenek vagy 10-20%ot arukbol. A
> kisautok kevesebbet, a nagyobbak tobbet. A Suzukisok pl. azt gondoljak, a
> keteves autot is el lehet adni annyiert, mint az ujat, igy tehat ott
> dragabb a hasznalt. A baratom viszont szalon-allapotu (de tenyleg) Omega
> 2.0i CD-t vett 3 evesen az uj aranak 40%-aert... Es meg legalabb 10 evig
> auto lesz alatta...
>
> Jard korbe a bankokat, es en egy fiatal (3-4 eves), keveset futott
> hasznaltra szavazok.
> 
> AR 155 2.0TS16V Super
>
>
+ - Fw: mennydorges (sorlimit) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


AR 155 2.0TS16V Super
----- Original Message -----
From: "Fogash" >
To: "auto" >
Sent: Thursday, October 04, 2001 10:22 AM
Subject: mennydorges


> >Olcsobb volt egy egyenes
> >fogazasu fogaskerekpar, mint egy extra zajkelto eszkoz, ami a kocsi hata
> mogott
> >maszkalo gyalogosknak jelez. En is meglepodtem ezen, de tulajdonkeppen
> logikus
>
> :-o   Elsore majdnem elhittem, aztan rajottem a kovetkezokre:
> 1.) egyenesfogazasu fogaskereket gyartani kb harmadaba kerul, mint
> ferdefogazatut
> 2.) a hatramenet altalaban tolokerekes megoldasu, ezt ferde fogazassal
> meglehetosen nehez eloallitani
> 3.) igazan csak akkor vonyit, ha gyorsan tolatsz, kuszasnal nem... Vagyis
> amikor a kocsi mogott allsz, csak azt veszed eszre, hogy egy egytonnas
> csiga radmaszott, mig nem neztel arra.
>
> Korabban volt egy peldam, hogy a latszolag osszefuggo dolgokrol is
> elkepzelheto, a vilagon semmi kozuk egymashoz: ha a varju repul, amikor
> mennydorog, abbol nem kovetkezik, hogy a varju normalis repulesi hangja a
> mennydorges...  :)
>
> 
> AR 155 2.0TS16V Super
>
>
+ - Fw: Pestrol a vilag 5. fejezet (sorlimit) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


AR 155 2.0TS16V Super
----- Original Message -----
From: "Fogash" >
To: "auto" >
Sent: Thursday, October 04, 2001 10:14 AM
Subject: Pestrol a vilag 5. fejezet


> >Szoval szaz, dugoban araszolo autosnak nem az
> >egy szem trabantost kellene buzeralnia alszent
> >kornyezetszennyezes dumaval.
>
> A kozlekedes alapallapota nem a dugo, hanem a haladas. Innentol kezdve
> viszont a Trabant atlenyegul egy kodgyertyaval megjelolt safety car-ra,
> vagy akadallya, kinek hogy tetszik. Es szennyez a Dunkanyarban, a
> Balatonnal, a Ferto-Hansagi Nemzeti Parkban. a Hortobagyon es mindenhol,
> ahol ut vezet...
> 
> AR 155 2.0TS16V Super
>
>
+ - Fw: teli gumi forgasirany (sorlimit) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


AR 155 2.0TS16V Super
----- Original Message -----
From: "Fogash" >
To: "auto" >
Sent: Thursday, October 04, 2001 10:37 AM
Subject: teli gumi forgasirany


> >a _hatso_ teli kerekeket forgasirannyal ELLENTETESEN rakjuk
> >fel. (a legtobb guminal)
>
> EZT SENKI EL NE HIGGYE ! ! !  A lamellas teli gumik (mostmar szinte
> kizarolag ilyent kapsz) elore-hatra ugyanugy tapadnak, hiszen a tapadas
ugy
> jon letre, hogy az utfeluletre ero gumi eltorzul, a terheletlenul
> hengerpalastot ado felulet pedig fogazatszeru lesz. Ez a deformacio miatt
> elore-hatra mukodik.
> A forgasirany (ha feljeloltek) azert van, mert a vizelvezeto barazdak
> V-alakuak. Egy ilyent jol felrakva a vizet, hig latyakot kifele szoritja
a
> gumi alol, mig forditva felszerelve epp behordja a gumi ala a vizet. A
teli
> gumik tobbsege eleve szarabbul viselkedik vizen, a forditott felrakassal
> gyakorlatilag tovabb romlik a helyzet.
> Ha a tavaly is hasznalt gumikat rakod fel, akkor ugy kell felrakni, hogy
> iden is arra forogjon, mint tavaly (akkor is, ha kotetlen forgasiranyu
> mintazat). Erre a belso acelvaz mar bekovetkezett kis deformacioja miatt
> van szukseg. Ha ezt forditva megjaratod, elobb-utobb kijonnek az
acelszalak
> a gumibol...
> 
> AR 155 2.0TS16V Super
>
>
+ - uti a pedal a talpam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ha lassan engedem fel a kuplungot, akkor nem erzek semmit, de ha
viszonylag gyorsan, >akkor erezni lehet hogy a gazpedal egy aprot ut a
talpamon.

Szerintem teljesen termeszetes jelenseg. A mai korszeru motorok a
befecskendezett uzemanyag mennyisegevel tartanak alapjaratot, nincs
szivato. Emiatt terhelestol, homerseklettol fuggetlenul allando az
alapjarat. Ha hulye helyzete idezel elo es az alapjaraton a fojtoszelepen
atjuto levegomennyiseghez tartozo benzin nem eleg a lefulladas/rangatas
elkerulesehez, akkor gazt ad. Amikor visszaejti alapjaratra, akkor uti meg
a pedal a talpad. A Seat is csinalja ezt, de foleg akkor ha kapubejaroan,
garazsfelhajton mocorgok kis gazzal, vagy gaz nelkul. Az Alfa nem, mert ott
a vezetore bizzak a lefulladas elkeruleset. Emiatt viszont jobb a
gazreakcioja, mert az elektronika nem is gatol, ha hirtelen raugrok a
pedalra.

AR 155 2.0TS16V Super
+ - Elado NISSAN Laurel, 1980-as. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Eladnam csaladi autonak felujitott,levizsgaztatott automat.

Nissan Laurel 200L, 6 hengeres, 1978ccm, automata.

Kozponti zar, riaszto, elektromos ablakemelok, CD radio,
vonohorog (1100kg), allofutes, ezustmetal fenyezes, alufelni,
tartalek alufelnis kerekek, potalkatresz, uvegek. Felujitas elott
www.datsunworld.com/c230/c230.htm oldalon lathato foto...
Eskuvokre, remdezvenyekre jartam vele idaig, de a csomagter
merete nem igazan egy 5 tagu csaladnak lett kitalalva.
Csere is erdekel, elso sorban benzines, lehetoleg europaban
forgalomba helyezett, elso meghajtasu, automata valtos
kombi, vagy csaladi egyteru.

Peter. 20/ 342-75-00
+ - teherauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 10/5/2001 +0000, you wrote:
>vagy a koreaiak rajottek valamire. Kell keresnem egy erosebb Alfat (a
>mostani: 150LE, 187Nm, 9,0sec, 218kmh) Ha ezt mar egy koreai teherauto is
>tudja...   :((((((((((((

hat nem sok abbban a koreai csak azhogy a daewoo megvette a lengyel 
gyarat.. :))

Ant
+ - Re: Astra Classic - Thalia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Zsolt vs. djtiszy:

>>>
De vitaba szallnek mondjuk pl. Tiszay Arpival, aki az Opelek
magasabb alkatresz-araival ervelt, ami egyaltalan nem igaz, 
bar a Thaliaval nincs osszehasonlitasi alapom, de a 
Peugeot -val, mas Renault -val, japanokkal szemben van. Meg 
eleg felutni egy alkatresz-katalogust.


Egeszen veletlenul az alkatresz-uzletagban dolgozom, en ez 
alapjan mondtam. Es termeszetesen nem 1-1 db alkatresz 
ararol van szo, hanem egy szegmens (strategiailag 
definialt) arszintjerol.



>>>
Thaliaval annyi a gaz meg reszemrol, hogy nem egy kiforrott 
tipus, nem tudom mit varhatok tole hosszu tavon. Nem tudom, 
mennyire megbizhato, mekkora a meghibasodasi arany.

Majdnem 3 eves modellrol van szo. Az nem eleg kiforrott? 
Hany eves a kiforrott? 6 evesen a japanok mar modellt 
valtanak...



>>>
Mig az Astra mar elegge kinotte a betegsegeit.

Igen, elvileg. Te ezt mi alapjan mondod?



>>>
Az esztetika szubjektiv, a Thalia segge nem tetszik, de 
ennyi kompromisszum meg belefer. A garancia is a franciak 
fele donti a merleget.

A segge nekem sem teccik, garancianal szervizciklusra 
golndolsz nyilvan (30e km)



>>>
Nezegettem mas autokat is, de arban mind feljebb voltak, 
meg a Fabia is. Tavol-keleti autot meg nem szeretnek. Ez 
mondjuk elfogultsag is reszben, meg azert vannak ervek 
ellene.

Az elfogultsag nem baj!! sot, az a jo, ha erzelembol tudsz 
autot venni!!
A Fabianak nekem nagyon teccik a kidolgozas minosege, 
viszont fantaziatlan a kialakitas.



>>>
Ha a lotton nyerek, akkor meg ugyis Saab -ot veszek ! :-)))

Remelem, nekem is egyet!! :))


udv, deejaytiszy


PS: orulok, hogy hosszu lett, tokom kivan a meddo 2T 
vitatol...
+ - Casco reszletre? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Biomernok irta:
>>>
Ha mar az ember beleugrik 500e vagy 1M Ft tartozasba ..., 
akkor az a casco esetleg nem hulyeseg. ... A kereskedonek 1 
ora papirmunkaval tobb. A bank egyben utalja a kereskedonek 
a kocsi arat. (legalabb is igy tudom. Talan DJTiszy tud 
hozzatenni valamit a Renault-os multjabol)


Tenyleg rohejesnek tartom, hogy nehol (nahat, pont a 
Suzukinal!!) mar 40% befizetestol el lehet vinni Casco 
nelkul az autot... teny ugyanakkor, hogy ez inkabb csak 
reklamfogas, kevesen elnek ezzel. (tapasztalat) A 70% 
viszont a legtobb finanszirozonal elo limit, ezt sokan 
valasztjak.

Papirmunka: a hitelszerzodes adminisztracioja rohadek egy 
melo, ha ezt ugyfelnek kellene vegigtalpalnia maga, senki 
sem venne hitelre autot... meghat ezert vannak a 
kereskedok... A bank tenyleg egyben utalja a kocsi arat - 
pontosabban a hitel osszeget.


udv, deejaytiszy
(renduletlen Renault-fraternite')
+ - Elado OPEL OMEGA KOMBI (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Surgosen elado OPEL OMEGA KOMBI 1989-es, melykek szinu, 135 ezer KM-el., 85
LE. Extrak: LEGKONDICIONALO,ELEKROMOS TUKROK,KOZPONTI
ZAR,SZERVOKORMANY,PIONEER RDS-EON HI-FI ( 4 hangcsatorna,6 hangfal
! ),szervofek,vonohorog.Nagyon megkimelt allapot, svajci import.A vevo
Magyarorszagon elso tulajdonos lesz ! ARON ALUL ELADO: 880.000 FT-ert
elado.Erdeklodni: 06-70-226-33-44 vagy  06-70-241-36-37 
+ - Auto reszletre vasarlasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv,

Biomernok irta:
>Ha valaki reszletre vesz autot, nem hiszem, hogy sokkal rosszabb lenne 
az
>alkupozicioja. A kereskedonek 1 ora papirmunkaval tobb. A bank egyben
utalja
>a kereskedonek a kocsi arat. 
Ez igy igaz, sot:
A kereskedo abban az esetben, ha a vevo rendesen fizet, jobban jar a
reszletre eladott autoval, mert a finanszirozo bank jutalekot fizet 
neki. Ez az osszeg fugg attol, hogy milyen konstrukcioval
tudja "megetetni" a vevot. Ha a legmagasabb kamatozasura beszeli ra, 
sokkal tobb a jutalek.
Aki uj autot vesz, jo ha tudja ezt es nem hiszi el, hogy a kereskedo 
kegyet gyakorol, ha reszletre is odaadja az autot.

Sabat

--
Udvozlettel: Szabo Attila (Sabat)

Erre a cimre ne irj, hasznald helyette a  cimet, ennek 
targysorat a mobilomon olvasom.
+ - 4T-2T TRABI (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> Es a 4T Trabi mennyivel jobb, mint a 2T? Attol meg 
> Trabi az osszes erenyevel, hibajaval, imidzsevel egyutt. 
> Legfeljebb egy picit kevesbe fustol es pofog.

Ez az allitas ebben a formaban helytelen. 
A 2 tipus kozott kb. annyi a hasonlosag mint a golf1 karbis valtozata, 
meg a golf4 TDi kozott.

Üdv!
	Takacs Lszlo
+ - Porsche vs. Fogash (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Majdnem mindent visszaidezve lattam, csak szerintem a lenyeget nem:

>Ugy gondolom, hogy nincs tokeletes szeriagyartas, barmely marka
>gyarthat selejtet. Ez csak akkor baj, ha tul gyakran megismetlodik.

S ezt _barmely_ markanal egyforman igaznak tartom...

Meg egy kerdes:
Ha "egy M3as BMW legyalazza minden teren... Igen,
menetteljesitmenyekben, arban,
ar/ertek aranyban, es minosegben is...", akkor vajh miert nem rohannak
a Porsche tulajok BMW-t venni? Lehet, hogy hianyozna a feeling? Tudod,
ami gyotri a Bogarasokat, Kacsasokat, stb.

Te, kedves Fogash, peldanak hoztal _egy_ autot, s jopar panaszkodo
levelirot (akiknek fuj-fuj a Porsche, de azert annyira meg nem
utaljak, hogy vegyenek egy olcsobb, de jobb BMW M3-at :-)) ). En
konkret peldakent apam kocsijat hozhatom, egy Carrera 4 Targa-t. A
kocsi szalonujkent lett vasarolva, most 11 eves, s a reviziokon kivul
szerelot sosem latott. Nehany kavicsnyom persze van rajta, de ezt a
szeriat keresik az igazi Porsche fan-ok, s mar tobb ajanlat is
lehangzott, melyben egy vadonatuj 911-t ajanlottak erte cserebe (ez az
utolso igazi bekaforma, utan erte nemi japanos beutes a design-t, ami
sokaknak nem tetszik). S tobb Munchen kornyeki Porsche-talalkozon
jartam, ahol csupa elegedet tulajt lattam.
Ugyhogy: Szar-Szuper 1:1 :-))

Udv, Bazsi.

+ - Uthiba (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

 irta:
>meg sohase irtam ossze a benzinkutak nevet,
>ellenben futomuvet kinyiro uthibakat mar ismerem.

Ugy van, ez szamomra is letkerdes, ha meg nehany evig egyben akarom
latni a kocsimat :-((
Egyebkent meg a nyaron a sokat emlegetett JET kut mellett soportem
befele a varosba. Sajnos ez az ut sem kulonb nagy magyar atlagnal,
tehat szar. A belso sav jobb allapotu, de ott sem lehet esz nelkul
menni. Szoval belul ballagtam, mikor az addig mogottem halado, osztrak
rendszamu VW mikrobusz kivagott a kulso savba es hajra... odalepett.
Pont melletem jart, mikor elert az egyik legnagyobb huppanot. Oldalra
neztem, s a latvany frenetikus volt: lattam egy, a talaj felett vagy
20centivel _repulo autot_, s benne egy fiatal neger fazont, aki tagra
meredt szemmel es nyitott szajjal markolta a kormanyt. Mindennek
tetejebe a srac nem volt bekotve, igy o is elrugaszkodott az ulestol,
s igy a kormanyt szorito keze volt a legkozelebb a talajhoz :-))
Mihelyst foldet ert , nyomban visszavette a tempot. A latvanyt azota
sem tudom feledni, s valahanyszor eszembe jut, derus perceket szerez.

Udv, Bazsi.

+ - Ablaktorlo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

!Buenos Dias!

"Meszaros Geza :-)
ui: mindenki irja fel a kemenybe korommal:
Ablaktorlo --> Champion"

Helyesen:
"Meszaros Geza,
A Champion ablaktorlok kizarolagos magyarorszagi forgalmazoja"
:o)))

Adios,
Chucky
+ - 2T szamok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Mikulx irta:
>Namost ha ezeket a szamokat veszem figyelembe, akkor a 2t aranya a tobbi
>autohoz kepest 1:25. Ez 4%. Nem sok (en ugy emlexem matematikai
>tanulmanyaimbol, hogy 4 nem egyenlo 17-tel.

A hetvegen voltam a nagyanyamnal. 
5 percig ultem a haz elotti padon. 
Egy auto ment el addig, egy 2T Trabant.
Tehat csak Trabantok vannak a vilagon.
:-)

Koli
+ - kornyezetszennyezes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

sokat olvastam itt a 2T/4T vitarol, es a kovetkezo aggalyaim vannak. Nehany
hobbiautost leszamitva senki nem jarna lepattant ketutemuvel, ha tudna
venni/fenntartani jobbat. Sajnos arra nem forditanak gondot, hogy az
alapveto beallitasok megtortenjenek az auton, de EZ NEM KETUTEMU SAJATOSSAG.
Lasd az oreg dizeleket, a lepattant mercitaxikat. Sajnos a kormany semmit
nem tesz azert, hogy a gazdasagi kornyezet lehetove tegye a modern kisautok,
es foleg a modern teherautok hasznalatat. Valahol olvastam, hogy a
nemzetkozi teherszallitmanyozasban hasznalt kamionok atlageletkora megfelel
a nyugat-europai atlagnak, mig a teherautok eletkora tobbszorose. Tehat csak
magunkat szennyezzuk...
Ha egyszer az eletben par napra eljonne a kanaan, partunk es kormanyunk
vezetoit koteleznem a reszvetelre a hetkoznapi kozlekedesben egy normal
autoval, mondjuk egy Swifttel/Astraval. Villogo nelkul, legkondi nelkul a
dugoban allva elgondolkodhatnanak a kozlekedes fejleszteserol. Alom, edes
alom.

A kornyezetszennyezes nem tipusfuggo, hanem tulajfuggo. Az en 20 eves Kacsam
a zoldkartyan csont nelkul megy at, legalisan. Es 53 eves a konstrukcio...

A masik problemam a sebessegkulonbsegbol adodo veszelyhelyzetek. A
lepusztult teherautok, a sok rutintalan hetvegi autos olyan veszhelyzetek
ele allit nap mint nap, ami sokszor csak nagy nehezsegek aran kivedheto. A
sok bunko pesti taxis (utalom oket) ott all meg ahol akar, ott varakozik
ahol akar, persze a legrosszabb helyeken. Miert kell 8000 taxi egy
ketmillios varosba? Senki nem korlatozza oket, senki nem bunteti oket, ha
meg egy orult megszurka egy taxist, sirnak, de semmit nem tesznek. Azzal
kezdenem,hogy csak katalizatoros, es 1 evnel fiatalabb autora adnek ki friss
taxiengedelyt. Plexivel elvalasztva a vezeto az utastol, keres nelkul
szamlat ad, es adozik. Na, igy maradna 2000 taxis maximum. Az engedelyeket
nevre szoloan adnam ki, es ha valakitol elveszik, az ugyebar soha tobbe...
Belegondoltatok, milyen felesleges 6000 taxi a fovarosban?

Sziasztok,
Metya
+ - Re: ablaktorlolapat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> nekem akkor nyikorog, meg pattog az uvegen a lapat, ha nincs megfelelo
> kenese, azaz tul keves a viz az ablakon. nem tok en sem mit csinalni, mar
> azt is hallottam, hogy azert van, mert az automosoban a viasz az ablakra
> kerul, es hogy mosas utan takaritsam le az ablakot valami viaszoldoval
> (terpentin talan?) viszont masoknak nem csinalja ugyanezt meg szarazon
> sem. egy benzinkutnal azt mondtak nekem, az utangyartott lapatok semmit
> sem ernek, eredeti gyari a jo. kituggya...
> homer

ugyanmar.. meg kell nezni milyen az eredeti, azt hassonlot kell vennem. az en
mazdamon femszallal erositett volt origine. Aztan vettem 500 kiloert egy
masikat szar, bementem korulnezni a tescoban latok bosch-t (aszonnynal bevallt)
,
nezem, mondom ebben baszik femszal lenni, azt akkor latom a masikat, nem tudom
a markajat, abban van, hopsza megveszem, felrakom es jo. csikos ugralo szar
nem er egy kalap tragyat sem.
+ - Kie (volt) ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Valamelyik reggel lattam az M3-as bevezetojen a GJX-134 -es
piros Polot,  hatso ablak bal also sarkaban egy belso
HIX-matricaval. Egy neni vezette.
Kie (volt?) az auto?

Udv:
	Cocas
+ - gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

"Esoben 
kellemes, autopalyan trutymos latyakos uton a 160as tempo tarthato vele, 
esoben kicsit jeges uton 130-140es tempoval autoztunk minden problema 
nelkul". 

Hary Janos jutott eszembe a fenti sorok olvastan, de ha ugy gondoljatok en
mindent elhiszek...

Dodo
+ - Re. Autokiallitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz -  Autofelszereles

Sziasztok autosok.

>Csak az oldtimerek miatt volt erdemes kimenni, de azokert
>tenyleg!

No nem csak azert :-))) Engem inkabb a hatteripar erdekel :-)) Ott sookal
tobbet toltok el mint az uj autoknal, hisz itt szerzem az uj partnereimet
kulombozo alkatreszek beszerzesi forrasakent es apolom a regi mar jol bevalt
kapcsolatomat az alkatreszes kollegakkal.

Udvozlettel: Frigyes

Ui. A HA - t nem kapom egy hete :-( Pedig mar haromszor iratkoztam fel.
Koszonom Somanak es Bazsinak, hogy kuldik nekem az autot.

A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50  ; 06-20-9446-107

HIX autosmatrica , hatso ablak futoszaljavito, elso ajto legterelo kaphato,
Millitec listatagoknak 10% kedvezmeny, BARDI autotol vett alkatreszek utan
10% kedvezmeny listatarsaimnak
+ - Re. Dacia felni es szelvedo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz -  Autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Lez.

Ha meg egyszer ekezetes betukkel irsz, akkor nem fogok neked segiteni !! En
garantalom :-)

>Kérném a segítségeteket abban, hogy hol lehet Budapesten Daciahoz >felnit
venni
>(3 csavaros), valamint első szélvédőt

Ha megvan meg a Dacia nagykerem nagyon szivesen megkerdezem, de ird le
megyegyszer nekem ( lehet ekezettel ) is :-))))) Tudok neked arajanlatot
adni uj alkatreszekre, bontottal nem foglalkozom.

Udvozlettel: Frigyes

A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50  ; 06-20-9446-107

HIX autosmatrica , hatso ablak futoszaljavito, elso ajto legterelo kaphato,
Millitec listatagoknak 10% kedvezmeny, BARDI autotol vett alkatreszek utan
10% kedvezmeny listatarsaimnak
+ - ablaktorlo lapat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sok ablaktorlo-lapatot kiprobaltam en is, a Tesco-ban kaphato 500 forintos
kinaitol kezdve jonehany tipust,  (ami az elso esonel mar nem torolt
rendesen), de ami eddig bejott es az ar/minoseg viszonyszam is a
legkedvezobb, az a VALEO tipusu. Valami specialis retegezesu a vekony gumi,
ami a szelvedovel erintkezik, ilyesmi volt a dobozan. Tehat nehezebben
valik el a vastagabb gumitol, igy nem "log" . A Bardi-autonal, ami
koztudomasulag nem a legolcsobb autosbolt, most 2146.- penzbe kerul az
Opelhez. (http://www.bardiauto.hu, de semmi kozom a ceghez ! :)))  ) Es azt
kell, hogy mondjam, tokeletesen vegzi a munkajat. Nehany autos barat,
ismeros is alatamasztotta, aki ilyet hasznal.

Zsolt

- OPEL Kadett E -
+ - elado 2T Warbi OLCSON!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Lenne egy elado Warbi 353W, 1981-es jo allapotu, mondjatok 
ra arat, mert el kene adnom!!!! Egy csomo alkatresze 
felujitott, meg van ra muszaki is kb 4 honap. Az ara kb 70e 
lenne.
Udv:

gun


+ - Vonohorog (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok! Szeretnek Wb1.3-ra egy vonohorgot szerelni.
2 kerdesem ezzel kapcsolatban: azonos-e a ketutemuvel, 
es Bp-en hol erdemes venni? Valaszt maganban (is) ker-
nem. Koszi!

Teddy

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS