Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2311
Copyright (C) HIX
2004-09-21
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Re: Re: fustfelho, mas (mind)  10 sor     (cikkei)
2 Re: Re Buntetes merteke (mind)  13 sor     (cikkei)
3 Re: Mazda (mind)  25 sor     (cikkei)
4 Kavicsos kamion (mind)  30 sor     (cikkei)
5 kozpontizar (mind)  7 sor     (cikkei)
6 tali meg idoben indulas (mind)  27 sor     (cikkei)
7 Valasz: re: Re: (tipus)hibak gyujtemenyebe *** HIX AUTO (mind)  29 sor     (cikkei)

+ - Re: Re: Re: fustfelho, mas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szerbusz Krisztian, teljesen egyetértek veled, ami a fékek tarthatóságát illeti
. Nekem egy 2,5 V6-osom van 70 ezer km-t futott már és a fékek még teljesen ren
dben vannak. A legutobbi inspection sem mondták, hogy már cserélni kellene. Itt
 németországban még nincs sebességkorlátozás és ennek megfelelöen vezetem is a 
kocsit/Porschékat szoktam üldözni/ és véleményem szerint aki azt állítja, hogy 
a Cougar nem képes sportos teljesítményre, az maga nem tud autókkal bánni. Ezt 
meg kellet jegyeznem miután a hozzászólásokat elolvastam.
Üdvözlettel  Ildikó

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: p508d1d76.dip.t-dialin.net)
+ - Re: Re Buntetes merteke (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szajbaragosan:

1. Gondolom amikor tilosban parkolsz le, abban a pillanatban nincs ott rendor, 
kozteruletfelugyelo. Mert ha ott van melletted es ugy parkolsz le, akkor nincs 
mit mondanom...
2. Leallsz, elmesz, visszajossz, ott a csomag a szelvedon. 
3. Nem csinalsz semmit, kb 3 het mulva kapsz egy levelet, itt es ekkor szabalys
ertest kovetettel el. Ott lapul egy nyilatkozat, hogy nyilatkozzal rola, ki vez
ette az autot. Oda meg azt irod szepen, hogy kozeli hozzatartozom, csaladtagom.
 Feladod ajanlottan.
4. Nem fog tortenni semmi, ad acta. Szevasz tavasz.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-69-16.dial.matav.net)
+ - Re: Mazda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Tiszy!

Mas oldalrol kozelitettuk meg a kerdest.

> Nemi joindulattal akar ugy is ertheted, hogy elq-ta az importor. Pont mint
> az Astrat a GM. Ott sem a vasarlokkal van a baj, egyszeruen nincs auto. Es
> ha az elejen nincs auto, akkor kesobb BAROMI nehez felkapaszkodni. Az elejen
> ugyanis (latatlanban) a velemenyformalo emberek vesznek autot (mint Te!). Ha
> ok nem kapjak meg, veszett fejsze nyele...

A latatlan nem egeszen latatlan, mert ez a harmadik Mazdam. Es vartam
volna ra fel evet is, ha elobb nem kapom meg. A magyar piac csak
annyit kapott az elejen, ami lelogott a nemet-osztrak piac talcajarol.
Lehet, hogy nem a magyar piac a legfontosabb?

> SzaboZE is ezt irta, es joggal. De tudjatok, hogy mi szamit? A PIACI
> RESZESEDES.

Igen, de az osszes, nem pedig egyetlen orszage. Amugy a Mazdarol szo
szerint azt irtak valamelyik ujsagban, hogy a "tavalyi ev egyik
legnagyobb nyertese". De mint mondtam, olyan nagyon engem ez sem
izgat. Csak az, hogy milyen autot kapok, milyen a szerviz, es milyen
gyakran kell oda hordanom...

eMTybor
+ - Kavicsos kamion (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nehany nappal ezelott a kovetkezo tortent velem:

Egy videki varosban (ketszamjegyu fouton) utolert egy
(feltehetoleg ures) kavicsszallito nyerges billencs kamion
(szemelyautoval voltam).  Mivel amelyik uton kozlekedtem
rendszeres a sebessegmeres, meg veletlenul sem akartam
ora szerint 55-nel tobbel menni.
Arra lettem figyelmes, hogy a kozepso tukorben mar nem latom
a kamion rendszamtablajat, annyira kozel jott. Ekkor fokozatosan
lelassitottam 40-re, majd 30-ra, hogy menjen ha menni akar
(tobb km-es egyenesben voltunk, nem jött szembe senki).
De meg jobban ram maszott es a tukorben mar a lampait sem lattam.
A ket jarmu kozott a tavolsag ekkor maximum 1 meter volt.
Nem mertem a labam levenni a gazrol, mert ha lassitok eltapos.
Gyorsitani voltam kenytelen.
Az igazi drama csak most kezdodott.
A kovetkezo faluban a kamionos megelozott es radirozo gumikkal
kereszbe allt elottem az uton (nyerges billencs szerelvennyel!). Nem
vartam meg amig hatra er a "pilota". A kamion jobb oldala es az
arokpart kozott pont annyi hely volt, hogy elfertem az autoval es onnan
padlogaz.
A kamionos mint egy duhongo orult, jott utanam folyamatosan dudalva
es villogtatva. Szerencsemre nehany km utan le tudtam hagyni az
orszaguti kis forgalom es a 160-180-as tempo miatt.
Nem vagyok kezdo vezeto (13 ev alatt kb 330.000 km baleset nelkul),
de ilyen eletveszelyben meg nem voltam.

Szerintetek mi lett volna a helyes magatartas ?

K. Z.
+ - kozpontizar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
tanacsot kernek kozpontizar beszerelesehez.egyedul probalok neki vagni,egy tavi
ranithatot akarok vasarolni es maganszorgalombol beszerelni .esetleg ha van koz
tetek aki csinalt mar ilyet megkoszonnem segito tanacsokat.
Alex.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 194.102.126.29)
+ - tali meg idoben indulas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


mar alig varjuk mind a szombatot amikor kezdodik az ujabb rofoges, ugye,
gyerekek?

Aki meg nem jelentkezett az meg megteheti, eddig minden talin kittuunnoo
hangulat volt.

Szombat reggel, bar kulon konvojt most Jo Frigyes nem szervezett,
valahol a Szentendrei ut korul en hajlando vagyok talalkozni a
tobbiekkel es egyutt eltevedni veluk. A kajat is akkor tervezem
megvenni. Meg a sort. Meg a tobbi adalekot (a Tiszanal futyulos barack
adalekot vettunk).

Aki akar latni RX8-ast annak is azt javaslom hogy koran jojjon mert Micu
Tomi (bocsanat, Eriksz Tomi) del korul lelep es a nyomat se uthetjuk.
Erdemes vele joban lenni, aki ugyes, el szokta vinni egy korre.

Meg aztan a fozest is eleg koran kezdjuk, igy kulon szamitanek
Frigyesekre, Lovas csaladra es a tobbi resztvevore, meg a helybeliekre.
4 ures boroskannat tettem el, igy a hegy levet utkozben meg tudjuk
venni.

Modroczky nem jon. De hat o ilyen. Pokrocot hozzatok.

avi
+ - Valasz: re: Re: (tipus)hibak gyujtemenyebe *** HIX AUTO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : Triznyak
> Temakor: re: Re: (tipus)hibak gyujtemenyebe ( 12 sor )
> Idopont: Fri Sep 17 23:23:21 CEST 2004 AUTO #2308
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>...
Csak kivancsisagbol! Mit tudnak csinalni a szervizben a fedellel,
rotorral, gyujtokabelekkel, amitol kb. tiz evesnek latszanak ropke
negyed ora alatt?
( tudom a valaszt, csak erdekelne a gyanu miben lete)
A kabel problema amugy tipikus VW "betegseg".
...<<<<<<<<

Tippem van, meg aztan ez a "reggel viszem - este hozom" tipusu 60 ezres
szerviz volt, gyertyacserevel egyutt, vagyis ha valaki turpissagot akart
(volna) elkovetni, akkor arra remek lehetosege volt.

A kabelproblemakrol en is hallottam, mindossze az idozites volt furcsa, igy
aztan bennem megmarad a gyanu, hogy ez _eredetileg_ nem az en
kabelproblemam volt. Eleg jol ismerem az automat, az elozovel is voltak
hasonlo gondok (180 ezer utan), es az elozmenyek ismereteben nehezen tudom
elkepzelni azt, hogy ott a szervizben nem tortent semmi. Az is lehet, hogy
egyszeruen megteptek az esetleg elgyengult kabelt, ami ettol szalszakadt
lett - nem tudhatom.

Ami ebbol igazabol a kerdes, hogy szerintetek egy ilyen jellegu javitas 2
es fel evesen, 60 ezer km-rel jogosan terhelheto a vevore (erkolcsileg, nem
jogilag)?

udv, Akos

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS