Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1050
Copyright (C) HIX
2001-03-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Lengescsillapito felujito? (mind)  11 sor     (cikkei)
2 ELADO HIFI cuccok (mind)  33 sor     (cikkei)
3 Help (mind)  14 sor     (cikkei)
4 Re: Miegymas (mind)  14 sor     (cikkei)
5 Re: ABS (mind)  15 sor     (cikkei)
6 Re: Markaszerviz & Clio (mind)  41 sor     (cikkei)
7 Nehany kifejezes + dolog (mind)  23 sor     (cikkei)
8 nem vettem eszre (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - Lengescsillapito felujito? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Keresek Szekszard-Paks-Dunaujvaros-Erd-Budapest
vonalaban lengescsillapito felujitasaval foglalkozo szakmuhelyt.
Infok, es referenciak is erdekelnenek!

Maganban kernem a )
mert az otthoni gepem ) masfel hete
hanyattdobta magat.

Peter.
+ - ELADO HIFI cuccok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek,
Eladnam az alabbi autos HIFI cuccokat:

EROSITO:
-MTX Thunder 240:				15.000,-
 2 csatornas erosito, 100 Watt
-Rockford Fosgate Z.3				20.000,-
 2 csatornás, max 100 Watt
-DAEWOO DB-43					25.000,-
 4x50 Watt, MOSFET, valos 4 csatorna, 
 kulon allithato alul es felulatereszto szuro, hidba kotheto

CROSSOVER:
-Phoenix Gold AX-204A				35.000,-
 2 csatornás, aktív, low/mid/high szabalyozas,
 aranyozott csatlakozok

HANGFAL:
-Nakamichi SP-400				50.000,-
 3 utas, kulon passziv crossoveres hangfalrendszer
 mely: S500L01, mid: S140M01, high: S100H01
-MONACOR SP-382c melynyomo			30.000,-
 38 cm (15")  220/500Watt, 30-4000 Hz, 1,5kHz-12dB/octave
-Altec Lansing melyla'da			80.000,-
 2 x ALS-12.1 hangszoro (30 cm)
 40 x 50 x 90 cm lada (180 liter!)
 kulon aranyozott bemenet hangszoronkent, bass-reflex, plexi elolap

CD TAR:
-SONY CDX-51					35.000,-
 10 lemezes tar, magazinnal, gyari busz-kabellel es RCA kabellel

Erdeklodes a  mail cimen.
+ - Help (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
2 keresem is lenne az allando, de a -csak- olvaso taborhoz is.
1. R9, vagy R19 Penault-ot keres az egyik baratom,tok
totalkarost,szetesettet bontasra.
Esetleg kulhonba is elmenne erte.60-70E Huf
kornyeken.
2.Ha kocsikat nezegettek es meglattok 1 Opel
calibra 2 ajtos 91-es Csak elso kerekes bombazot
nezzetek mar meg az arat, ha nem lerittyent a gep.
Esetleg Ausztriaban,Nemetorszagban, vagy Svajcban is erdekes lenne az ar.
Masik Baratom remalma ez :-))
Elore is koszi mindenkinek aki tori magat ez ugyben.
Johet akar maganba is.
Jani.
+ - Re: Miegymas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> Mas: 320 km volt az ut oda, es 314 volt vissza. Ez a kulonbseg szerintetek
> mibol adodott? (ugyanazon az utvonalon mentem mint ahol jottem)

Tobb kanyar volt jobbra mint balra ha abba az iranyba allsz mint mikor
mentel. :)

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

"Az elet akkor kezdodik, amikor a gyerekek elkoltoznek es
a kutya is megdoglik vegre."
+ - Re: ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

HAASZ Attila wrote:
> Nem feltetlen. Ha jol tudom, szgk-ba leginkabb 3 csatornas 4 erzekelos
> ABS-t szerelnek, ami annyit tesz, hogy mind a negy kereket 'figyeli',
> az elso kettot kulon szabalyozza, mig a hatsokat egyutt, azaz a hatso
> kerekeken mindig a csuszasni akaro kerekhez szabalyozza mindketto
> feknyomasat. Ha feloldalasan fog a feked hatul, vagy az uton

Ez pont forditva van Attila. Elol van 1 hatul 2.

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

"A barat olyan valaki, aki mindent tud rolad, es megis szeret."
+ - Re: Markaszerviz & Clio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
>  Ez a legbiztosabb modszer az ujabb hiba elkerulesere, es itt az a cel, hogy
> ne kelljen egy het mulva ismet menni mert megsem a cserelt alkatresz volt
> rossz! Nem biztos hogy minden autoval eltokolnek egy napot hogy kideritsek a
> konkret hibat! Ez garancialis szervizben szerintem nem hatrany, sot tobb uj
> alkatreszed lesz az autoban.

Egy jo kis elmeletet bepotyogtetek ide.
Arrol van szo, hogy manapsag az olcso jarmuvek teren (most ne firtassuk,
hogy melyik jarmu olcso) letezik egy szigoruan ellenorzott kapcsolat a
gyarto es a szervizek kozott. Ez a kapcsolat egy valoszinusegszamitas
soran jon letre, nem reszletezem ezt csak annyira, hogy egy elegge hulye
tantargy az egyetemen (a neve forditva valahogy igy hangzik "Fiabilitas es
terotechnika"), ez a szamitas soran jonnek ra a hibas alkatreszekre is. A
szervizkonyvek alapjan folirnak minden adatot a jarmurol es ezek az adatok
szolgaljak a szamitasok alapjat. Igy lehet optimizalni a jarmuvek
biztonsagat es az alkatreszek kopasat stb. Ebben valamikor a legnagyobb
zsenik a japanok voltak, de attert Europara is ez a "laz". Ezek a
szamitasok altalaban egy kockazattal jarnak. Manapsag az elfogadott
kockazat 0,85 olyan alkatreszeknel amelyek nem befolyasoljak a kozlekedes
biztonsagat (ide tartoznak a Te injektoraid is) es 0,98 a kozlekedes
biztonsagat befolyasolo daraboknal. Ez azt jelenti, hogy a kozlekedes
biztonsagat befolyasolo alkatreszeknek csak a 2 %-a szabad elromoljon a
garancia idon belul. Az olcso jarmuveknel altalaban a kockazat sokkal
nagyobb. Ha olcso jarmuved van akkor ra fogsz fizetni a szervizben. Ez igy
van tervezve. Minden alkatresznek megvan a maga elete. Egy nagy garazsban
(szallito cegek) nem is varjak meg sokszor, hogy elromoljon, hanem
cserelik. A cserelesnek az idejet szinten a tesztekbol lehet
megallapitani. Sot meg a szervizeket is ezek az adatok szerint meretezik.
Manapsag egy ellenorzott vilagban elunk, valahogy ugy kepzeld el mint a
Matrix nevu filmet.
Ja es alig hinnem, hogy eladnanak neked egy darabot mert csak az van
tonkremenve. Keves az az uzlet ahova ha bemesz meg tudsz venni csak 1
darabot valamibol (peladaul gyurut).

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

"Dugohuzoba kerult repulogepen nincsenek ateistak."
+ - Nehany kifejezes + dolog (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Eloszor is koszi a sok ABS-es es egyeb valaszt. :)

Izombol olvasom a cikkeket mindenfele helyeken, es nem igazan 
ertem ezeket:

- tempomat (tempo az idot jelent. Valami automata idovel 
kapcsolatos?)

- A oszlop, B oszlop stb. Eredetileg azt hittem, tudom mi ez, 
vagyis A oszlop, ami az elso ablakot a szelvedotol elvalasztja.  De 
az origos himsoviniszta Fabia tesztnel azt irja: "balra nez, A 
oszlop, jobbra nez B oszlop". Akkor ez hogy van? Illetve kombi 
verzional tovabbi oszlopok is vannak?

- A BMW-nel hasznalt EWS technologia tenyleg nagyon kiraly? 
Illetve vannak e mas cegek, amik ugyanezt vagy vmi hasonlot 
hasznalnak?

Udv,

	awender
+ - nem vettem eszre (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 3/17/2001 +0100, you wrote:
>Ami zavart az az, hogy nem
>vettem eszre, hogy jon erre elkezdett paraszt modjara viselkedni. Ha nem

ugye ez nem komoly hogy vezetes kozben nem tudod hogy mi tortenik 
korulotted ???? :))

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS