Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1623
Copyright (C) HIX
2002-10-21
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 elado/cserelheto autoink (mind)  23 sor     (cikkei)
2 majdnem RE:Honda (mind)  29 sor     (cikkei)
3 na meg egyszer: v8-as automata audi (fwd) (mind)  30 sor     (cikkei)
4 Suzuki gyarlatogatas (mind)  53 sor     (cikkei)
5 Re. Help (mind)  31 sor     (cikkei)

+ - elado/cserelheto autoink (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Szeretnenk egyszerusiteni, a csaladi gepparkot (2 autonk van, amit egyre cserel
nenk le), es ebben kerem a segitsegeteket. Elorebocsajtom hogy nem ebbol elek, 
igy minden segitseget baratilag meg tudok honoralni (1 uveg bor pl :-)
Szoval: eladosorba kerult 626-os Mazdank, 1.8as benzines, 91.XII havi (pech hog
y nem 92-es), grafitmetal, sok extraval, megkimelten, valos 142e megtett kilome
terrel. 8 ev alatt sok oromet szerzett.
Eladnank tovabba a 190E Mercinket is. Az auto '86-os, 2.0i kat, szinten sok ext
raval, friss vizsgaval, hasonloan igenyes allapotban, new design 5 kullos kff-v
el. Mindket kocsi alaposan szervizelt, megbizhato muszaki, igenyes esztetikai a
llapotban van. Az autok ara egyben 1.35M Ft, kulon-kulon pedig a Mazda 680, a M
erci 720. Mindket kocsihoz tartozik nyari kff, es teli lemezfelni teligumival.
Keresre kepeket tudok kuldeni.
Szoba johet meg csere is, amikor mi mind a ket autot es esetleg keszpenzt adnan
k egyert cserebe.
Cserebe csak VW-AUDI tipusok johetnek szoba, benzines vagy diesel, 1.7M Ft-ig.

Minden segitseget elore is koszonok!
Udv, Joey
+36-20-341-51-94

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 3e70c7f7.dialin.enternet.hu)
+ - majdnem RE:Honda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A Honda visszajelzeseit jobb kis fenntartassal kezelni. pl:
Akitol megvettem az enyemet, panaszkodott hogy a muszerfalon a visszajelzo
sokszor vilagit, pedig mar x-szer cserelt benne lambda-szondat, vezeteket
meg mittudomen mit nem. A problemat en talaltam meg: melyen tisztelt elozo
tulaj lefestette a feknyergeket hogy dogossen mutasson a kullos alufelni
mogott. A festekbol jutott rendesen a csuszkara is, azaz az egyik fekpofa
beragadt, allandoan 'fekezett', ez felmelegitette a kerekagyat no meg az ABS
erzekelojet.... Amiota jo a fek, meg nem lattam vilagitani a sarga lampat,
illetve csak akkor amikor az erdi lejton lustasagbol a kezifeket felig
behuzva gurultam lefele, majd a volgyben megsutottem a vasarnapi ebedet a
hatso kerekeken.
vagy (ez is megtortent!):
- kezifekvisszajelzo vilagit -en: "mi a csuda, nincs is behuzva!...hulye
honda, tovabb..."
- kb100 meter mulva ABS visszajelzo vilagit -en: "no man az ABS is
bedoglott?" ABS proba, je muxik! "...hulye honda, tovabb...".
- kb 100meter: elment az olajnyomas. -en:"ennek mar a fele se trefa, francba
a japan dogokkel, hulye honda!", de a motor gyonyoruen duruzsol?!!
- mire talaltam alkalmas helyet a felreallasra (kb 20meter) mar a
vizhofok-visszajelzo is viritott. -en:"nofenye, itt fog szetesni alattam ez
a roncs! hulye honda?!"
Nem sok visszajelzo van a muszerfalon, de olyan volt mint a karacsonyfa.
.... A 'hulye honda' effektus a kiegett feklampa izzo jora-cserelesevel
oldodott meg....: "Okos Honda, buta gazdi!"

P.Istvan
Honda Accord '91
+ - na meg egyszer: v8-as automata audi (fwd) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

(eloszor elszurtam, mert meg nem hasznaltam a web-es
 feluletet, azota persze nem tudom feladni.. aaaarrrggghh)

szervusztok!

csak dilettanskent szeretnek beleugatni a levesbe, illetve
megvetett "AUTO"-t nem jaratokent segitseget kerni.
mentsegemul csupan az szolgal, hogy nekem semmi bajom az
autommal, jomagam is csak segito jobbot (balt) nyujtanek
egy vergodo kollegamnak.
ugyanis beteg az audija. ez egy 3.5 literes v8-as, jo
10-12 eves, automata, pontosabbat most nem tudok, de
szerintem a szakertok ebbol ugyis vagjak a tipust. nagyon
genya hibaja van, minden tokeletesen mukodik ugy kb.
200 km megteteleig, akkor azonban vagy egy szenzor, vagy
a vezerles megkavarodasa (??) vegett elvesziti a motor a
teljesitmenyet, elkezdi zabalni az uzemanyagot, ugyan
kinnal-bajjal megy tovabb, de szerintem valami borzalmasan
dus keverekkel birkozik folyamatosan. leallitva persze,
illetve masnap a szervizben mar semmi baja, minden
merheto parametere zold zonaban. pech. rovidebb tavokon az
auto tovabbra is remekul megallja a helyet, de engem
speciel ez a megbizhatatlansag az oruletbe tudna kergetni.
nagyon megkoszonnem, ha valaki hasznalhato otlettel tudna
szolgalni.
ha ido hianyaban tovabb talan nem is, de igerem a kovetkezo
napokban biztosan olvasom a listat, megsem volnek teljesen
halatlan egy esetleges kopiaert a sajat postaladamra cimezve.

koszonettel: hejja istvan (hejjakukaclinmpipontmpgpontde)
+ - Suzuki gyarlatogatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok!

A napokban lehetosegem nyilt arra, hogy megtapasztaljam, 
mikeppen lesz  tekercslemezbol Suzuki.
Remelem van meg olyan HIX-AUTOS akit nem untatok evvel! 

Az esztergomi gyarlatogatast kollegaim szerveztek. Busszal 
ertunk a Suzi fellegvaraba az elore lefixalt idopontban. 
Nagyon pontosnak kellett lennunk, mert felhivtak a 
figyelmunket arra, h. ha nem vagyunk ott 13.00-kor a gyar 
kapujaban, felejtsuk el az egeszet! A latogatas 90 percre 
volt tervezve, amit mi 89 perc alatt teljesitettuk :-)) .
Kaptunk vedoszemuveget es egy csinos hoszteszt, aki meg 
fiatal is volt. (Kepzelhetitek, 40 ferfit kalauzolt! 
Hat..., nem csak a Suzuki feneklemezet csodaltuk meg!)

1./ A gyartast es az osszeszerelest a Suzuki Magyarorszag 
ceg vegzi, a belso szallitas, a hulladek kezles es a kesz 
termek szallitasa mind-mind mas ceg feladata. A raktarozas 
minimalis, - csak az esszeruseg hataran van, mert minden 
alkatresz a megfelelo idoben, a megfelelo helyen 
rendelkezesre all. Orult preciz szervezes eredmenyet 
lathattuk!

2./ Minden a sajtolo-hegeszto csarnokban veszi kezdetet.
Jelenleg meretre szabott lemezekbol indulnak, de mar folyik 
a lemezdarabolo szamitogep vezerlesu gep beuzemelese, mely 
tekercslemezbol indit. A lemezek spanyol, francia es magyar 
gyartmanyuak. (En kerestem magyart, de olyat nem talaltam.)
A preselest ket sajtolo gep vegzi. Egy nagyobb es egy kb. 
fele akkora. Ertelemszeruen a nagy gep (kb. 20 m magas, 30 
m hosszu) feladata a nagyobb lemezek formalasa. 5 fazisban 
sajtolodik egy elem, mire kesz lesz.
Kb. 3 masodpercenkent nyom egyet a mechanikus sajtolo. 
Mikor felemlkedik a "belyegzo" a lemezeket a kovetkezo 
forma ala csusztatja egy ugyes szerkezet.
Ez utan a hegesztes kovetkezik. Eloszor emberek allitjak 
ossze a fo egysegeket tobb fazisban, majd illesztik ossze 
az elemeket, "heftelik". A kialakult fovazat mar robotok 
hegesztik keszre. A hegeszto reszlegnel valik ketfele a 
gyartosor. Az egyiken a Swift, a masikon a WagonR+ keszul. 
Mindket tipus osszes verzioja a megrendelesek fugvenyeben. 
Lattam jobb kormanyost is! Gyartanak meg itt kizarolag 
exportra is Subaru Jesting modellt, ami gyakorlatilag 3 
ajtos Swift.
Remelem nem kevertem ossze a tipusokat, nem vagyok egy nagy 
Suzi szaki!
Allitolag decemberben kezdenek egy uj tipust, mely 
alacsonyabb a Wagonnal, de magasabb a Swiftnel. A ket 
meglevo gyartosor kozott ez lesz a harmadik.

Folyt. kov.
Borga
+ - Re. Help (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles

Sziasztok autosok, szia Zotya.

>Adva van egy Laguna, aminek az ajto gumijai elegge el vannak >oregedve,
>illetve itt-ott van rajtuk 1-2 szakadas is. (Arrol a harmonika szeru
>gumirol van szo, aminek az ajto nekicsukodik. A pontos nevet nem >tudom.)
Megkerdeztem markaszervizben: 20400 Ft+AFA / db :(

Ezt ugy hivjak, hogy auto keder gumi :-) Jo kis arat kernek erte :-o Ha ugy
nez ki mint a Skodae akkor tudok rajtad segiteni. Ez ugy nez ki, hogy van
egy "U" profil muanyag de belurol fem van, hogy szoruljon a felfekvo
feuleten. "U" profilban van egy " P " alaku gumi ami a tomitest hivatott
elosegiteni. Kaphato meterben valoban, de en nem meterben tudom neked hozni,
hanem a Skoda ajto mereteben. De nem draga. Katalogusomban " L " profilt
jelez. Ennek hossza egy ajtora 3420 mm. Megkernem Tiszai Arpi kollegamat,
hogy megmondja mennyi a Laguna egy ajtajanak a keder gumi hossza akkor
nagyon szivesen segitek neked problemad megoldasaban. Ugyanis arilag
nagysagrendekkel olcsobb.

Udvozlettel: Frigyes

      A . MajorKa Bt.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
T: 214-3950 ; M: 0620-9446-107
      Skoda 120 L

HiX matrica , elso ajto  legterelo, Brisk tunning gyertya,
hatso ablak futoszaljavito, Militec kaphato., E - gyujti elektronikus
gyujtas megszakitos autokba.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS