Netuddki
Nem ramenes, hanem ramenos.
Ennek kapcsan eszembe jutott egy masik tema:
ha valaki van olyan elvetemedett, hogy bankbol veszi fel a penzt - mi
tobb, bankartyaja sincs - hogyan tudja azt elkerulni, hogy az esetek
97%-aban megkerdezzek: "Van bankkartyaja a kedves ugyfelnek???" NINCS!!!
Es koszoni, nem is ker. Es nem ker a zaklatasbol sem! Ha lenne, nem
menne bankba a penzert, vagy megallna az ottani automatanal.
Mindezt el lehet mondani nekik udvariasan, kevesbe udvariasan, vagy akar
goromban is - teljesen mindegy, abbol a szempontbol, hogy legkozelebb
ismet kerdezik. A jol informalt ugyfel meg azt is tudja, hogy az
ugyintezonek belepeskor feljon egy figyelmezteto kepernyo, ahol uzenetet
lehet hagyni: pl. azt, hogy ne kinalgasson bankkartyat. Nos: vagy nem
hajlandoak felirni oda ezt az uzenetet, vagy az ugyintezot ez nem
erdekli - vagy hiaba van ott, mert eloszor kerdez, csak aztan nez. Az
mar fel sem merulhet senkiben, hogy ez utasitas: nyaggassuk csak a
kedves ugyfelet, vegyen mar kartyat, ne jarjon a bankba... igaz, ezt
alatamasztja az is, hogy egy olyan bankban, ahol van 20 pult, ebbol 16
sose mukodik, es EGYETLEN pultnal megy a lakossagi ugyintezes...
Lehet-e ebben a helyzetben korrekt megoldas?
|
Tiszteletem!
Hátha tud Walkhy segíteni. Kecskemét környéki tanyavilágból származó
férfiút (bácsit) kellene megtalálnom, anyuka kérésére!!! Hol,hogyan,
kezdjem, Budapestről???
Köszi az 5leteket: János
|
Sziasztok!
Sajnos jócskán lekéstem a piknik kezdetét, majd el is tévedtem a
hegyen, ezért nem sikerült találkoznom csak két szintén térkép nélkül
tévelygo ismerossel 4óra körül. Elsosorban szeretném a megrendelt
DVD-ket kifizetni, s késobb aztán birtokba is venni, de hogyan?
Zoli
|