Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1641
Copyright (C) HIX
2002-11-08
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 mi az a hidrotoke? (mind)  7 sor     (cikkei)
2 Elado csucsgep - Barkas (mind)  18 sor     (cikkei)
3 biztosito valtasa (mind)  24 sor     (cikkei)
4 uaz (mind)  42 sor     (cikkei)
5 tata 65 es a halal kozt (mind)  9 sor     (cikkei)
6 Leall aVW Polo (mind)  9 sor     (cikkei)
7 Re: DIRAVI (mind)  36 sor     (cikkei)
8 Xsara Picasso fontolgatas (mind)  94 sor     (cikkei)
9 utnyilvantarto programot keresek (mind)  9 sor     (cikkei)
10 magas fogyasztas (mind)  10 sor     (cikkei)
11 eszakkorea (mind)  10 sor     (cikkei)
12 leallo Polo (mind)  25 sor     (cikkei)

+ - mi az a hidrotoke? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Annyit beszeltetek mar a hidrotokerol, hogy most mar kivancsi lettem.

Szoval, meg tudna valaki mondani, hogy mi az a hidrotoke? :-)

raki
+ - Elado csucsgep - Barkas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Nincs szuksege valakinek nagyon olcson egy
Barkasra ? Meg egy ev muszakival, teljesen
felujitott motorral. 5 szemelyes, zart teru (nem
dobozos, nem platos, tehergepjarmu).

Az az igazsag, hogy nincs kihasznalva. Kb.1
honapban egyszer megyek vele ennyiert pedig
nem eri meg fenntartani. A rendszamot viszont
nem akarom leadni mert meg van 1 ev muszaki
rajta. 80000 Ft az ara.

Udvozlettel:

A legjobbakat !

Istvan
+ - biztosito valtasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Remelem, nem off a dolog.

Szoval megneztem a 2003-as kotelezo biztositasokat, es azt kell mondanom,
hogy khm. qr.... szoval nagyon nem olcso. :(

Viszont megneztem, hogy ha videki lennek, akkor jelentos csokkenest
eredmenyezne a dolog (az eddigi tarifak alapjan ez nem volt igy). Nnna,
eloszor is azt el tudom intezni, hogy allandora bejelentkezzek videkre.

(OK, nem tul etikus, de nincs kedvem negyedevente 24ezret fizet az eddigi
18ezer helyett)

Ha jol tudom, akkor a forgalmiba is at kell ezt vezetni. Ki tudja, hogy mi
ennek a modja? Hova kell mennem ezzel? Miutan megvan az uj lakcimem, beirjak
a forgalmiba - ez mennyi plusz koltseget jelent? Vagy esetleg ehhez uj
forgalmi kell, ami 8ezer forint?

Mi mast kell meg tennem?

Udvozlettel:

Taxi
+ - uaz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>F
>
>P.s.: Ez csak teljesen szubjektiv velemeny: szerintem jobban jarsz, ha
>itt eladod, aztan otthon veszel egy jo allapotu XM-et, vagy BX-et es
>akkor lesz egy szeretheto autod :-) (Igazam van, Joe Bacsi?)

Szeretni vagy utalni. De csak ugy ulni benne mint mondjuk egy asztmaban, azt
nem lehet ;-)
---
Ma estefele Pestre kellett mennem, kicsit szemerkelt az eso, az utak
csillogtak, igy aztan hallgattam a zenet es bambultam egy kisbusz mogott a
Varpalota-Szfehervar kozotti utepitos szakaszon. Aki nem jar arra, annak
elmondom hogy most csinalnak a ket savosbol negy savos utat, 40-es es elozni
tilos tablak kombinaciojahoz meg az is hozzajarul, hogy az eppen elkeszult
szakaszokon jobbra-balra terelgetik a nepet. Olyan mint egy mini M7-es...
Szoval 40-nel ballagunk eppen azon a reszen, ahol a bal oldali ket sav volt
kijelolve a ketiranyu forgalomnak, a jobb oldali ket sav meg jo 30-40
centivel alacsonyabban, ilyen feher alapon piros csikos tablakkal el van
zarva a forgalomtol. Jobb oldalon egyszercsak feltunik egy sarga tabla, szep
hieroglifaval elmagyarazza, hogy nekunk jobbracikkcakkal vissza kell majd
ternunk a helyunkre. Latom, hogy fekez elottem a kisbusz, majd megall. Az
elotte levo szep, libafosmetalzold kocsi (meg uj, I-s rendszam) pedig
araszol lefele azon a 30-40 centis kozel fuggoleges aszfaltszakadekon, eppen
a sarga tabla alatt. Hat -mondom- ilyen nincs! De akkor estem le az ulesrol,
amikor mi elindultunk, es lassan elhuztunk a meg mindig a helyet kereso
autostarsunk mellett, akinek fejen ott viritott megkulonbozteto jelzes
gyanant a nami? A porgekalap!
---
Szagmai kerdes:
megoldhato valamifele digitalis homerovel, hogy informaciot kapjak a turbo
homersekleterol? A kulso homerseklete eleg lenne...
---
Milyen reklam megy a radioban? Csak az az igazi ferfi, aki Kleber teligumit
tesz fol? (Hm... megvallom oszinten, gumival olyan, mint uszosapkaban hajat
mosni.)
Nezegettem a holancokat, mivel ugy nez ki, hogy anyosomhoz vezeto uton tobb
helyre is holanc tablat raktak ki. 10ezer es 27 ezer koztt vannak a
szerkentyuk, igy felmerul a kerdes, hogy akarom-e en latogatni ot zord teli
napokon?

Udv joe
XM 2.1TD
+ - tata 65 es a halal kozt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Lehet, hogy mi is ilyenek leszünk, ha megöregszünk?

Meg rosszabbak.
Esz  es  ertelem  tompul,  tolerancia total minuszba
fordul, viszont az ontudat es az agresszio megmarad.
De ez meg mind semmi...
Egyre tobbszor fogunk ekezettel irni a HIX-re. :-)
--
Meszaros Geza
+ - Leall aVW Polo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,
3 dolog lehet szvsz:
1. valahol falsot sziv, at kell nezni a vakuumcsoveket
hogy nincs-e szetmentve, elrepedve, bilincs meglazulva
2. alapjarati szabalyozo motor szetszedese, benyaval kimosasa
3. lambda-szonda csatlakozo szethuzasa, ha ezzel megszunik
a problema akkor a szonda a hibas.

Ropi
+ - Re: DIRAVI (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #1639, :
>> egy kerdes: ilyen kormanyszerkezettel ellatott autoval be lehet-e
>> menni olyan mosoba, amelyik az elso kereknel fogva "vegighuzza"
>A moso nem az "elso kereknel fogva" huzza vegig... 

Dehogynem. Igaz, a gumit tamasztja meg egy gorgovel, de a lenyeg 
ugyanaz. 

>A moson van egy lanc, a lancon butykok, ami a gumit megtamasztva 
>vonszolja
a kocsit... mar amennyire vonszolja, hiszen a hatso kerek
>is a lancon van... a kormanymuvet nem terheli...

Na, szerintem nem figyelted meg igazan, mi tortenik ilyen mosoban. 
Az elso kereket ugye illik egyenesbe allitani, de nekem meg soha nem
sikerult ugy beallnom, hogy az _tokletesen_ parhuzamos legyen a moso
sinjevel. Ez esetben pedig elobb-utobb a gumi oldala eleri a sint, 
nekimegy,
az pedig visszanyomja. Ekkor -- mivel elfordul a kerek -- a kormany is meg
fog mozdulni. Ezert irjak ki, hogy ne vedd ki a kulcsot, nehogy beakadjon a
kormanyzar.
Namost, ha Diravi van a kocsiban, akkor ugye nincs visszajelzes, a sin 
hiaba
akarja visszanyomni a kereket a jo iranyba, az nem megy. Igy vagy kimegy az
auto a sinbol es osszetor mindent, vagy mire kiersz, a BE 
gumibol pozdorja lesz. Na jo, pozdorja nem, de azert megerzi.

>Ha olyan tipusra gondoltal, mint ami pl a Szentendrei ut Bogdani ut 

Meeer' default, hogy mindenki Bp-i es ismeri az ottani viszonyokat?
-- 
Udv,
  		Hunter  			-[HE 1.15beta8+1;]-

ui. Hasznald a HIX-Editort [ http://www.macasoft.hu ], es nem lesznek
    ilyen subjectjeid. Amugy is nagyon kenyelmes.
+ - Xsara Picasso fontolgatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

--0-525287020-1036676787=:52524
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii


Sziasztok!

Akos,
En is kerulgettem egy darabig a Picassot, (elotte Xsaram volt)
aztan mas lett belole.
Nem ra vagy lebeszelni akarom az ismerosodet, csak azt mondom el
ahogy en lattam annak idejen amikor valasztottam.
Az 1.6 benzines es a 90LE-s HDI motor kicsi ahhoz a katulahoz!
Nem szaguldashoz, de mersekelten dinamikus autozashoz is keves!
(Sajnos a 110 lovas HDI nem fer bele, sosem fogjak beletenni, szuk a 
hely :-( )
Ez nyilvan fugg az illeto igenyeitol, de ha lehetoseg van ra, az 1.8-assal 
szerintem jobban jar. Ujat vagy hasznaltat nezeget?  Ha hasznalt es jo
aron van, jo allapotban, esetleg ismert szemely hajtotta akkor nem 
szabad varni vele, meg kell venni. 
Ha "csak" egy atlag hasznalt autorol van szo, akkor javaslom nezze
meg a Megane Scenicet is ebben a kategoriaban.
ELONYEI A PICASSOVAL SZEMBEN:
-az 1.6 os dinamikusabb
-4 tarcsafek szeria
-fordulatszammmero szeria
-dupla optikas fenyszoro szeria
-4db "gombos" ablak szeria
-stabilabb futomu
-jobb toresteszt
-igenyesebb anyagok, kidolgozas
-lassubb ertekcsokkenes
A PICASSO ELONYEI:
-asszem minden modellnel van fogyi + Km computer szeria
-nagyobb csomagter 
-talan valamivel olcsobb
Mindkettonel vannak meg digit klimas ill. manualos modellek,
ez eppen milyen azt nem tudom.
En nagyon ra voltam izgulva a Picasso-ra annak idejen, de
fa ull extras dizel Scenic sokkal komfortosabb es erosebb
(105 vagy 109? LE), nyomatekosabb volt ugyanazert a
penzert mint a fullos HDI Picasso. Igy aztan a Scenic nyert.
+ alkalmi vetel is volt, az is igaz.
Egyebek: Zafira - ugyanezekkel az extrakkal indokolatlanul draga,
egyszeruen nem eri meg, hacsak nem pont abba szerelmes valaki.
Premacy - horribilis alkatresz + szervizarak,   Corolla Verso -
annyira uj hogy nem ismerem, mindenesetre eleg draga ez is.
Almera Tino - Legjobb toresteszt, kituno minoseg es felszereltseg de
arban elszalltak ezek is. Javaslom meg a 2003-as HASZNAL AUTO 
katalogust is, segit ertekelni,  ha meg lehet venni, bar elegge elkapkodtak. 
Udv

G.Laci Zoltan



---------------------------------
Do you Yahoo!?
U2 on LAUNCH - Exclusive medley & videos from Greatest Hits CD
--0-525287020-1036676787=:52524
Content-Type: text/html; charset=us-ascii

<P>Sziasztok!</P>
<P>Akos,<BR>En is kerulgettem egy darabig a Picassot, (elotte Xsaram volt)<BR>a
ztan mas lett belole.<BR>Nem ra vagy lebeszelni akarom az ismerosodet, csak azt
 mondom el<BR>ahogy en lattam annak idejen amikor valasztottam.<BR>Az 1.6 
benzines es a 90LE-s HDI motor kicsi ahhoz a katulahoz!<BR>Nem szaguldashoz, de
 mersekelten dinamikus autozashoz is keves!<BR>(Sajnos a 110 lovas HDI nem fer 
bele, sosem fogjak beletenni, szuk a <BR>hely :-( )<BR>Ez nyilvan fugg az illet
o igenyeitol, de ha lehetoseg van ra, az 1.8-assal <BR>szerintem jobban jar.&nb
sp;Ujat vagy hasznaltat nezeget?  Ha hasznalt es jo<BR>aron van, jo a
llapotban, esetleg ismert szemely hajtotta akkor nem <BR>szabad varni vele, meg
 kell venni. <BR>Ha "csak" egy atlag hasznalt autorol van szo, akkor 
javaslom nezze<BR>meg a Megane Scenicet is ebben a kategoriaban.<BR>ELONYEI A&n
bsp;PICASSOVAL SZEMBEN:<BR>-az 1.6 os dinamikusabb<BR>-4 tarcsafek szeria<BR>-f
ordulatszammmero szeria<BR>-dupla optikas fenyszoro szeria<BR>-4db "gombos
" ablak szeria<BR>-stabilabb futomu<BR>-jobb toresteszt<BR>-igenyesebb anyagok,
 kidolgozas<BR>-lassubb ertekcsokkenes<BR>A PICASSO ELONYEI:<BR>-asszem minden 
modellnel van fogyi + Km computer szeria<BR>-nagyobb csomagter <BR>-talan 
valamivel olcsobb<BR>Mindkettonel vannak meg digit klimas ill. manualos modelle
k,<BR>ez eppen milyen azt nem tudom.<BR>En nagyon ra voltam izgulva a Picasso-r
a annak idejen, de<BR>fa ull extras dizel Scenic sokkal komfortosabb es erosebb
<BR>(105 vagy 109? LE), nyomatekosabb volt ugyanazert a<BR>penzert mint a fullo
s HDI Picasso. Igy aztan a Scenic nyert.<BR>+ alkalmi vetel is volt, az is igaz
.<BR>Egyebek: Zafira - ugyanezekkel az extrakkal indokolatlanul draga,<BR>egysz
eruen nem eri meg, hacsak nem pont abba szerelmes valaki.<BR>Premacy - horribil
is alkatresz + szervizarak,   Corolla Verso -<BR>annyira uj hogy nem ismer
em, mindenesetre eleg draga ez is.<BR>Almera Tino - Legjobb toresteszt, kituno 
minoseg es felszereltseg de<BR>arban elszalltak ezek is. Javaslom meg a 20
03-as HASZNAL AUTO <BR>katalogust is, segit ertekelni,  ha meg lehet venni
, bar elegge elkapkodtak. <BR>Udv</P>
<P>G.Laci Zoltan</P><p><br><hr size=1>Do you Yahoo!?<br>
<a href="http://rd.yahoo.com/launch/mailsig/*http://launch.yahoo.com/u2">U2 on 
LAUNCH</a> - Exclusive medley & videos from Greatest Hits CD
--0-525287020-1036676787=:52524--
+ - utnyilvantarto programot keresek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Megkerdem itt is, bar kicsit szamtech, de Ti vagytok a felhasznalok :)):

Szeretnek venni egy utnyilvantarto programot.
Kivansag: Europara is legyen ervenyes (europai varosok tavolsagi
adatai miatt).
Jo lenne, ha ki lehetne probalni vasarlas elott, az ara nem annyira
lenyeg, cegnek lesz.

Minden jot, Vili
+ - magas fogyasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

Tegnap sasoltam egyet, amikor bemértem a Vectran a fogyasztast.
Csak varosban hasznaltam igaz, és sose mentem vele tobbet egyszerre
2-3 km-nel (reggel melohelyre be, delutan haza), de a 12 literes fogyit,
azert
kicsit sokallom egy 1.6 -os Vectra A-nak. (265 km-t mentem 32 literrel.
Lambda szondára gyanakszom. Egyeb otlet?

K.G.
+ - eszakkorea (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Nov 5-en volt az aktviban Tvrtko-rol egy kis osszeallitas (amugy a 
tv2.hu-n megnezheto, en is ott lattam). Ebbe volt egy eszak-koreai 
snitt. a jol lattam, egy 2x4 savos uton mentek eppen. Szerintem az 
egesz orszagban nincs annyi auto, hogy ezen dugot tudjanak csinalni.
At kene menteni ide abbol az utbol :)

bye
TLantos
+ - leallo Polo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>A problema a kovetkezo: fekezeskor, lassitaskor mikor leesik a
>fordulatszam leall a kocsi velem, termeszetesen a legkinosabb helyeken,
>kanyarban, piros lampanal, biciklis utan, stb. es termeszetesen meghall
>benne minden (szervo, fek stb.) Szerencsere azonnal ujra indithato es
tudok
>menni tovabb (neha menekulni), de egyre gyakrabban csinalja. A szervizben
>azt mondtak VW betegseg es cserelni kell ... (itt hosszu lista) kb. 200
eFt.
>Egyik ismeros autoszerelo szerint kellene egy szamitogepes "bemeres",
>kerdesem hol? Hat a szervizben, na ez roka fogta csuka! Masik szerelo
>szerint az alapjarat, de o nem nyul hozza az ilyen kocsikhoz, mert ebben
tul
>sok az elektronika! Nesze neked, marad a szerviz, vagy van valami
megoldas?

Pofatlan mocsok szemet szervizek!
A Lagunamnak ugyan ez volt a gondja, amihez az en szerelom sem mert
hozzanyulni. A markaszervizt nem is probaltam. :) Otthon szetkaptam
az alapjarati szabalyzo szelepet, jol kiaztattam belole a koszt higitoban,
oszt jobb mint uj koraban. :)))

Udv,
      Zotya

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS