Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 933
Copyright (C) HIX
1998-11-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Quake Zone (mind)  8 sor     (cikkei)
2 MOTORHEAD (mind)  8 sor     (cikkei)
3 Re:486 16 MB (mind)  23 sor     (cikkei)
4 Ultimated Soccer Managger 98 (mind)  9 sor     (cikkei)
5 Re: Rush (mind)  13 sor     (cikkei)
6 FF7 Problema (mind)  24 sor     (cikkei)
7 RE: Win98 hun vs En (hix930) (mind)  10 sor     (cikkei)
8 Cesar3 (mind)  8 sor     (cikkei)
9 Riva alatt meo jatekok (mind)  14 sor     (cikkei)
10 Elkobzott CD-k (mind)  13 sor     (cikkei)
11 3 Dfx kártya (mind)  5 sor     (cikkei)
12 RE: Cesar3 (mind)  16 sor     (cikkei)
13 Team Apache (mind)  9 sor     (cikkei)
14 Lula: WET-The Sexy Empire (mind)  13 sor     (cikkei)
15 NFS 1. megy, de megse megy (mind)  12 sor     (cikkei)
16 Re: Towers of Darkness (mind)  18 sor     (cikkei)
17 Diamond Viper V330/OpenGL + TA (mind)  26 sor     (cikkei)
18 Shogo!!! (mind)  12 sor     (cikkei)
19 Elado CDk (mind)  6 sor     (cikkei)
20 Voodoo 1 (mind)  15 sor     (cikkei)
21 SimCity3000 (mind)  5 sor     (cikkei)
22 Cesar III mechanica - 3. resz (mind)  51 sor     (cikkei)
23 Caesar III - Trade center (mind)  70 sor     (cikkei)
24 RIVA ugyek (mind)  22 sor     (cikkei)
25 Re:Re:Riva (mind)  12 sor     (cikkei)
26 Voodoo Rush utoljara (mind)  19 sor     (cikkei)
27 "Itt van a SIN, itt van ujra..." (mind)  7 sor     (cikkei)
28 Re:Half Life (mind)  17 sor     (cikkei)
29 Populous3, Half Life TF2, Carmageddon 2 (mind)  5 sor     (cikkei)
30 Velemeny... (mind)  39 sor     (cikkei)
31 Fifa '99 + Half-Life (mind)  30 sor     (cikkei)
32 Men in Black (mind)  8 sor     (cikkei)

+ - Quake Zone (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Gamerek !

Uj magyar quake oldal keszult ami terveink szerint mindennel ami quake
foglalkozni fog.A www.extra.hu/quake2 -n erheto el.

Üdv.:[BOM]Gori
Quake Zone:www.extra.hu/quake2
Irc:#Quakez,#Hungarynet
+ - MOTORHEAD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello skacok!

A MOTORHEAD cimu jatekot sikerult megszereznem ,de sajnos valami
Videoinit failed hibara utal.Ha tudtok segitsetek.
  

Best regards,
   Dee                        mailto:
+ - Re:486 16 MB (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia !

>    Fut az Egypt BC.:1156,és a  Might and Magic 6 486-os gepen
>    16 Mb RAMM-mal?
>
>     Segitsen mar valaki, legyszi....
>
>                                              J. Zsolt

Futni  fut, de minek? Viccen kivul en a M&M VI-ot jatszottam vegig egy
Cyrix  200+ -os gepen de itt is ha ramugrott egy rakas ellen neha nem
tudtam  merre nezek :-) . Cyrixen addig nem volt hajlando futni amig a
patch-et le nem toltottem hozza.
Mas.  A  Fallout  2-rol mar annyi jot irtatok, kozolne valaki
egy kicsit reszletesebb leirast is ?
Most  jatszottam  a  Spellcross  demojaval  szerintem  nagyon allat. A
harcrendszer  hasonlit az UFO-hoz a research es az egysegek is nagyon
jol megvannak csinalva. Remelem nemsokara megjelenik.

Tier Nan Gorduin  UIN:7814261
mailto:
http://internettrash.com/users/gorduin
Csatlakozz te is a magyar RC5 toro STB+ csapathoz: http://www.elte.hu/~rc5/
+ - Ultimated Soccer Managger 98 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello User,

Keresem az Ultimated Soccer Managger 98 -at
Ha valakinek megvan kérem írjon.

cim:   

UI:   Bocs ,de lehet hogy a játék neve nincs pontosan leírva, mert csak
emlékezetből írtam.
+ - Re: Rush (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A kerodzo allat megnevezes azert is belefer, mert itt a HIX
>jatekon is mar 100x atcsamcsogtuk, a RUSH ... olyan, amilyen.


Lattad mar egyebkent? Nem is olyan szar...nekem volt.
A jatekok 95%-a felismeri 3Dfx-kent, PII-ben meg meg gyorsabb is mint a
voodoo1.
Ne szold le, ha meg nem hasznaltad.
A D.Freespace alatt szazszor tobbet ert, mint a 4Mb-os voodoo1-em, ugyanis
az 6Mb-os volt, 4Mb texturamemoriaval. Akkor nem szaggatott, most meg igen.
Akkor most melyik a szar?

Bye: Krinyo
+ - FF7 Problema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!!!

Gondja van egy baratomnak.
 A Final Fantasy VII.-et felinstallaltam es a kov dolgok tortennek!
Software-es modban minden a legnagyobb rendben!
DE... Amennyiben a D3D driverek segitsegevel szeretnek jatszani, akkor minden c
sata utan visszadob a windowsba.
Csak csata utan. Maszkalas tok jo, csata tok jo,szep effektek,robbanas tuz, meg
 minden.Cloud-ek ujjonganak,majd mikor 
annak a tablanak kene bejonnie, az eredmenyekkel, puff
HELP!!!
MAS:
A monitoromon, mig be nem jon a boot tabla ,villog a kep.Utana minden a legnagy
obb rendben.
Latott mar vki ilyet?
MEGINT MAS:
A quake 2-om meg mindig kikapcsolja a moncsit.Sok levelet kaptam,de sajnos egyi
k sem segitett.Azert koszonom
A videokartyam S3-as Virge 2MB. Tovabbi otletek?

    KOszi


BuBu
+ - RE: Win98 hun vs En (hix930) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hell o *.*,
 
Koszonom szepen, utananezunk.

Gandalf (Dublin)

P. S. Most olvastam csak, Ervin irt nagyon okosat az NT karakteres
konzoljarol (aka DOS prompt). Csak annyit tennek hozza, hogy a
gyokerkonyvtarban talalhato irasvedett+rendszer boot.ini fajlt kell
birizgalni, ha finomitani akarod a dualbootot. De csak ovatosan:-)
+ - Cesar3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Elakadtam a 3. palyan, a nepesseg mar 3000 folott van joval, de a ratak
miatt nem ad masik palyat. Hogy tudom azokat beallitani.
Koszke

sipos zoltan

+ - Riva alatt meo jatekok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Megy Rivaval (esetleg nemi peccs segedelmevel) :

Unreal
Quake
Mas nem jut eszembe. Mi az ami nem megy tutira? Aki tud valamely kerdesember
valaszolni, az tegye pls!

Koszi!

G.

UIN:16688379
+ - Elkobzott CD-k (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ma este a helyi yard elvitte az osszes masolt CD-met.
Nem en masoltam, nekem nincs CD-irom, ugy rendeltem 
innen-onnan. Egy pecsi srac bukott meg, tole is rendeltem
valamit, megtalaltak az emil cimem es mar jottek is.
Mi van ilyenkor? Mi varhato? Visszakapom a 22 db CD-met? :) :(((

Udv!
Oli
lllllllllllllllllllllllllllllllllll

lllllllllllllllllllllllllllllllllll
+ - 3 Dfx kártya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali mindenkinek!
Engem nagyon érdekelne, ha valaki eladná a 3 Dfx kártyáját.
Akár használtat, akár újat.
--
Kőhalmi Gábor (GAAB)
+ - RE: Cesar3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>
> Adott egy folyo es azon ket dock meg ket warehouse parosaval egymas
> mellett. A special option alat van az a felirat hogy become to
> tradecenter.
(...)
> egyikbol csak a buzaval(vagy az a valami ami a zsakokban van), a masikbol
> meg csak az olivaolajjal kereskedjek. Mert ugye az oliva az draga a buza
> meg olcso igy lenne egy hajo amelyik sokat hoz a konyhara es nem foglalna
> al a helyet az olcso buza hanem azt masik halyo vinne.
Csak egy trade centered lehet. Ha ket dock-od van, akkor mindkettohoz mennek
a hajok? Mert ha igen, akkor nincs gond, mert az arut nem raktar, hanem a
dock szemelyzete szallitja a hajokra.

miklos
mailto:
+ - Team Apache (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Ki tudna segiteni a Team Apache jatek billentyuzet hasznalataba.
Readme-ben meg van a billentyuzet kiosztas,de felszalas utan nem
tudok a helikopterel elindulni.Autpilotaba elidul es megy.Nem 
tallalom azt a billentyut,amikor felemeltem a gepet elinduljak vele.
A billentyuzet win95.Koszi ha segitesz.

Udv:
+ - Lula: WET-The Sexy Empire (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Mindenkinek!

A kovetkezo problemam lenne a fenti programmal, mellyel kapcsolatban a
segitsegeteket kernem.
A 3. jatekresznel tartok, ahol aruhazakat kell venni orszagszerte. A nagy
kerdes az hogy mikor van vege (ha vege van egyeltalan)? A sejtesem az hogy,
itt is a penz gyujtesen van a hangsuly. Egy ido utan oltari unalmassa valik
a monoton gyujtogetes. Jelenleg 30 millio dolcsim van es meg semmi.

Barmilyen tippet, segitseget, cheatet orommel fogadnek.

Elore is koszonettel:
                                     Petiba
+ - NFS 1. megy, de megse megy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Erdekes problemam van a Need for Speed elso reszevel kapcsolatban.
Gond nelkul elindul, de az autonak nincs ereje, nem huz.
Csak lejton gyorsul fel annyira, hogy valtani lehessen. Egyenes
palyaszakaszon meg ketesb sem tudom betenni mert nem porog ki a
motor vagy mia fene. Az emelkedokon meg egyesben is alig tud felmenni,
mikozben a tobbiek szaguldoznak mellettem.
IP200MMX Asus SP98AGP-X 96M SDram

Feri
Naprol napra es minden szempontbol egyre jobban es jobban erzem magam
+ - Re: Towers of Darkness (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nem nyert, tovabbra is orulok minden segitsegnek.

On Mon, 23 Nov 1998  wrote:

> 
> Hali
> 
> A(z)? Europarkban lattam kb. 2 hete :-)
> 
> By
> Lega
> 
>  írta a következő üzenetben: ...
> >
> >Van valakinek valami otlete, hogy Pesten hol lehet
> >beszerezni a fent megnevezett pakkot.
> >
> > Lovasi Peter
+ - Diamond Viper V330/OpenGL + TA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Az alabbi nyugom lenne:

A fent emlitett kartyat nyuzom kb. egy eve, es eleddig tokeletesen mukodott.
Multkorjaban aztan gondoltam, ujrainstallalom a windows-t, mert mar eleg
szemetes volt - de akkor mar felrakom az OSR2-t (magyar).
Felraktam hozza a V128-as drivert (legujabb ?), es azota nem megy az
OpenGL csak software-esen (opengl95.exe is fennt van a
\windows\system -ben + a DX6 is).
Amugy minden muxik, csak ha eppen Q2-znek (nem mintha akarnek, de mondjuk)
akkor nem menne - es ez bosszant.

Egyszer regebben mar megkuzdottem ezzel , de mar nem emlexem ra, hogy
mi volt a megoldas.
Asszem a regi 95-hoz meg nem a v128-ast hasznaltam, hanem vmelyik korabbit.
Mit barkaltam el ? Az OSR a gond ?

Mas:
Megnyerte mar vki a TA CC-ben a Krogoth Encounter-t hardban ?
Nekem mindig begyalogol egyszerre harom Krogoth a bazisba, es
ott robbanak fel a nyuvesek. Ilyenkor aztan jo, ha marad ket-harom
Dragon's Teeth-em meg egy nagyjavitas elott allo commanderem.

Udv:
Gabor
+ - Shogo!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali mindenkinek!!!
Van köztetek olyan aki szereti a Shogot és van valamiféle net hozzáférése?
Csak azé kérdem mert nálunk itt Nagykanizsán még csak 2 hét múlva lesz
kábelnet, és jó vóna tudni, hogy hány embert bír ki a program!?!?
Egyébként aki még nem látta a progit annak azt ajánlom, hogy nézze meg mert
a világon nincs még egy ilyen jó game.(Unreal Quake2 Sin ezek ehhez képest
mind szarok) Aki szereti egy picit a manga stílust az JÁTSSZON VELE!!!!
Na csáá:
Joe
"Kerüld a másnaposságot, maradj részeg!!!
U.I.: Nem látta valaki a szerdai Dragonball Z-t??? Aki látta az leírhatná mi
volt benne....
+ - Elado CDk (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Eredeti Harvester(3CD) es Hardline(3CD) jatekok eladok, amig van.
Egyenkent 3900Ft.


+ - Voodoo 1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Hangsulyozom csak ennyi penzem van, es egy P133-as konfigom.
>>Es kell egy 3D kartya.
>
>Ha csak egy p133-od van akkor minek akarsz te egy TNTs kartyat???
>Mivel  a TNTs kartyak a CPU-tol nagyon fuggnek az utolso tetves
>noname voodoo1-es kartya is gyorsabb lesz mint egy TNTs kartya egy
>p133-on.
>
>Misi


Teljes mertekben egyetertek!
Vegyel Voodoo 1-est, es annak is nagyon szep lesz a kepe a
szoftveres rendereleshez kepest es gyors is lesz es pont megfelel
a konfigodhoz.
+ - SimCity3000 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Mikor jelent/jelenik/fog megjelenni a SimCity 3ezer???

Leslie
+ - Cesar III mechanica - 3. resz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet mindenkinek!

Az elozo ket hosszabb level utan, mostmar nem irkalok olyan hosszan.
Ahogy igertem az elozo vegen, van egy erdekes trukk (nem CHEAT!!!) a
prosperity-vel kapcsolatban, ami segithet abban, hogy egyes palyakat
hamarabb befejezhessunk. Persze aki szeret sokaig bibelodni, annak ez
nem fontos (bar ha jol lattam, Cezar csak egy bizonyos ideig rendel,
utana abbahagyja, ami a favor csokkenesehez vezethet...ugyhogy nem
erdemes az idok vegezeteig varni a probalkozassal).

Szoval. A trukk azon alapszik, hogy a sokfele rating kozul a
Prosperity-t csak minden ev vegen szamolja ujra a gep. Ergo, ha egyik
evet pl. 70-es prosperityvel zarjuk, akkor ez az ertek a kovetkezo ev
vegeig valtozatlan marad - hiaba csinalunk barmilyen prosperity rombolo
tevekenyseget. En ezt arra szoktam kihasznalni, hogy elerjem az adott
palyakon megadott lakossag erteket - ha mar minden rating megvan .
6-8000 ezernel ugyanis mar eleg komoly ellatasi feladatok vannak, es
ilyen letszamnal mar jo kis kihivas a lakossag fenntartasa olyan
szinten, hogy a hazak ne rontsak a prosperity erteket. Ilyenkor johet
jol a kovetkezo modszer:

Epitsunk egy korrekt, nem tul sok lakosu (kevesebb lakost konnyebb
ellatni), jol mukodo varost, ahol a hazakat eleg magas minosegure fel
tudnak menni, majd varjunk, hogy a prosperity ennek megfeleloen
valtozzon (ugyebar csak ev vegen jelentkezik a novekedes is...). 

Ha elertuk a kivant erteket (ellenorizzuk a tobbi ratingot is, ne csak a
prosperityt), akkor rogton a szilveszteri buli utan (tehat januarban),
mentsunk, es lassitsuk le a jatekot. Ha most epitunk egy hatalmas
lakoteruletet, akkor - ha nincs semmi problema - a bevandorlok
elkezdenek szabalyosan beozonleni, es a lakossag letszama az egekbe
szokik. Ha minden ratingunk megvolt, akkor mar csak meg kell varni, amig
a megfelelo letszam beerkezik es a palyat megnyertuk. 
A beozonles alatt esetleg a culture rating csokkenhet, de ezen konnyu
valtoztatni, hiszen lerakunk egy csomo iskolat, szinhazat es akademiat
es pillanatokon belul megvan a kivant ertek. 

Fontos, hogy csak 1 evunk van arra, hogy a nepesseg elerje a kivant
szintet. Ugyanis az ev vegen a prosperity-t megint ujraszamolja a gep,
es  a rengeteg uj visko es sator szepen a foldbedongoli  a nehezen elert
ratingunkat. 
Altalaban ugy tapasztaltam, hogy 1 ev alatt maximum 1200-1500 lakos tud
bevandorolni (biztos ennyi a kapacitasa az utaknak). Tehat nem lehet egy
2000-es varost ezzel a modszerrel 8000-re duzzasztani. De azert
szerintem hasznos modszer, ha nincs kedvunk egy uj haztomb kialakitasa
utan ismet a prosperity-t javitgatni. 

Remelem erthetoen irtam, amire gondoltam. Bizom benne, hogy hasynara
valik valakinek ez a trukk...

SzabFer
+ - Caesar III - Trade center (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Megint en vagyok.... (ne! ne! .... tegyetek el a shotgunokat !)

A tegnapi jatekban Qwas kerdesere reagalnek.

Szoval: ket trade centert nem tudsz beallitani, en legalabbis nem jottem
ra, es senkirol se hallottam, hogy sikerult volna. Viszont, szerintem
nincs is ra szukseg, ugyanis egy warehouse-nak nem kell trade centernek
lennie ahhoz, hogy a kereskedok onnan hozzak el az aruikat, illetve oda
vigyek a cuccaikat. (oszinten megvallva, eddig sose figyeltem arra, hogy
melyik raktaram a trade center.... :) ). En ugy lattam, hogy a
kereskedok (illetve a dokkok eseteben a dokkmunkasok) oda viszik az
arut, amelyik warehouse fogadja, es onnan hozzak el, ahol van. Hogy
miert jo a trade center, azt nem tudom. (van valami otlet?)

A lenyeg abban rejlik, hogy az exportalando arukat (ugye, ez nalad az
oliva olaj volt?) TARTALMAZO warehouse, es az importalando arukat (ez
volt a buza...) FOGADO warehouse is kozvetlenul a dock-ok kozeleben
legyen, mivel igy a be- es kirakodas rendkivul gyorsan zajlik (a
dokkmunkasok ugyanis a warehouseba/bol hordjak a cuccost). Sajnos azt
nem tudod befolyasolni (illetve en nem jottem ra, hogy lehetne), hogy
melyik hajo melyik dokkba menjen, ergo a Te elrendezesed nem tul jo,
mert elofordulhat, hogy a buzat hozo hajo ahhoz a dockhoz megy, amelyik
az oliva raktar mellett van. Akkor pedig nagyon sok ido, amig a
dokkmunkasok kipakoljak a hajot. (hacsak nem mindketto raktar fogad /
tartalmaz a kereskedni szandekozott cuccbol - de ez se tul jo, lasd
alabb.)

Tehat javaslatom a kovetkezo:
Telepits ket dokkot egymas melle (valamelyik oldalra) - bar szerintem
egy is eleg. Az import (buza) es export (olaj) aru  kezelesehez epits
egy-egy warehouse-t - a dokk kozvetlen kozelebe. Az egyik csak az olajat
fogadja (a tobbi aru "not accept"), de radasul az olajra adj ki "getting
goods" parancsot. Ebben a warehouse-ban tehat csak olaj lesz, viszont ha
elegendo olajgyarad van, akkor nagyon sok. A masik warehouse csak a
buzat fogadja (tehat a tobbi megint "not accept"), azonban a buzara is
csak "acccept"-et allits - ne "getting goods"-t. 

Ez az elrendezes garantalja, hogy a dokkmunkasok (dokkonkent 3 taligas
van ilyen funkcioban) minel hamarabb ki tudjak rakodni illetve meg
tudjak pakolni a hajokat. Ez a kozeli warehouse-oknak koszonheto. Azert
fontos, hogy 1 warehouse csak 1 termekkel foglalkozzon, hogy mindig
legyen elengendo hely (import eseten) illetve elegendo aru (export
eseten) a dokkok kozleben - ellenkezo esetben ugyanis a dokkmunkasoknak
messzire kell menniuk, ez pedig ido (a hajok pedig nem varnak sokat).

Mar csak egy dolog lehet erdekes: miert kell az export aruval foglalkozo
warehouse-nal "getting goods", az importnal meg csak sima "accept". Ez
arra jo, hogy ezzel ravesszuk a warehouse (!!!) munkast arra, hogy
besegitsen az aruk megfelelo iranyba torteno szallitasaba. Exportnal
ugyanis a cel az, hogy minel tobb aru legyen a warehouseban, hiszen a
dokmunkasok innen EL szallitjak az arut. Tehat a warehouse munkas
keresni fogja (a gettting goods-nak koszonhetoen), hogy honnan hozhat el
arut, amit aztan majd kiszallitanak. Importnal pont forditott a helyzet
- a cel az, hogy a raktarban levo (a hajokrol behozott) aruk minel
hamarabb tovabbkeruljenek a felhasznalasi helyre (buza eseten a
Granaryba) - hogy legyen hely a kovetkezo adagnak. Ezt sokszor csak a
warehouse embere tudja elintezni (pl buza eseteben warehouse->granary
iranyban tutira igy van), viszont ha itt is "getting goods" lenne, akkor
nemhogy kifele szallitana a raktarbol, hanem meg hozna is (mar ha talal
valahol). Ha viszont csak "accept" van, akkor a warehouse munkas szep
nyugodtan kihordja az arut oda, ahol szukseg van ra (az "accept" nem
keszteti ot semmi extra munkara). 

(ha kodosnek tunik a dolog, akkor bocs. A #932-es jatekban
reszletesebben leirtam a dolgot, talan erthetobb....). 

SzabFer

ui: nem magyarazom nagyon tul a dolgot? (nagyon szeretem ezt a jatekot.
Olyan szep logikaja van... :) )
+ - RIVA ugyek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!

Ket kerdesem lenne Riva ugyben. 

1. RIVA TNT : ebbol csak AGP-s van, vagy letezik PCI-os is?

2. RIVA 128: az en Diamond Viper V330-asomnal sokszor hezagok (csikok)
vannak a polygonok illeszteseinel. Ez sokszor eleg randa tud lenni (pl
MS Flight Simulator 98). Ez driverhiba nem lehet (a Diamond-tol mindig
lehuzom a friss drivert), tehat vagy a jatekot irtak meg rosszul, vagy a
kartya nem korrekt. Tapasztalt mas is hasonlot? (igazabol nehez
elkepzelni, hogy igy kellene kineznie egy 3D-s szoftvernek...)

Ja, ha mar itt vagyok: a Viper V330 - Win 95 Hun szivattyuval en is
megjartam. 2 napom (es ejszakam) ment ra, rengeteg win 95 install,
szomorusag, idegeskedes. Az biztos, hogy sose jottem volna ra magamtol -
meg szerencse, hogy az elado ceg szervizese tudott a dologrol (azer
mondhattak volna elotte is).... Sajnos nekem is van egy olyan erzesem,
hogyha biztosra akar menni az ember, akkor mindig az angol szoftverrel
kell foglalkozni.

SzabFer
+ - Re:Re:Riva (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello jatekosok,
En voltam aki rakerdezett a haverom keresere,de mar o csak akkor szolt
miutan megvette-jol atvagtak vele-,mert ha szol elotte,hogy
kerdezzem meg akkor az azota irodott reagalasokbol szamomra
kidrult,hogy kb mit erdemes venni.No mindegy mostmar-az lett amit eloszor
javasolt valaki,hogy gyorsan vigye vissza:-)Ha en veletlen veszek
elotte biztosan reszletesen korbejarom a dolgot.
Azert nem kell lemarhazni senkit,mert szegeny nem ert hozza.
Rahagyatkozott a boltosra az meg siman atverte.

Best regards,
 Tibor                          mailto:
+ - Voodoo Rush utoljara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

Nem vettem Voodoo Rusht, eszem agaban sincs ilyen kartyat venni.
Ugy latszik valahol nagyon fereertheto a levelem.
Ket-harom szammal ( HIX JATEK )  korabban valaki egy kerdest tett fel
az ominozus kartyaval kapcsolatban. Azonnal lemarhaztak.

Én azon akadtam ki, hogy ugy mondanak valakirol velemenyt
a HIX lapjain, ugy, hogy fogalmuk sincs arrol,
hogy melyen korulmenyek kozott jutott hozza a 3D kartyajahoz.
Vette, kapta, utana dobtak. vagy fizettek erte, hogy elvigye.
O csak segitseget kert, marhazast kapott.

Ennyi.

Balogh Zoli

Nincs valakinek egy elado Voodoo Rush?
Most mar kivancsi lettem ra. :)
+ - "Itt van a SIN, itt van ujra..." (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek,

lecci irjatok valami isten modot a SIN-hez mielott meghulyulok. (Az elso
talalkozas az Elexis nevuvel meg a robotjaival vegkepp betette a kaput.)

Udv,
    Rob
+ - Re:Half Life (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

Nem a folyadekban kell tovabhaladni hanem a folote levo csoveken.

						Kofi 
> Helló!
> 
> Elakadtam a játékban azon a helyen ahol a 3! fejű lényt leborotbváltam a
> lángszóró masinával. A lény helyén egy alagut bukkant fel azon lementem és
> egy olyan helyre jutottam ahol sugárzó folyadékban kell tovább haladni amely
> egy lefojóba torkollik ott pedig egy nagy csővezeték van ahová gondolom át
> kellene ugrani de a vízből még nem igazán sikerült mivel lesodor. Gondolom a
> hordókra kellene valahogy felkapaszkodni amik a vizen úsznak de nem
> sikerült, ha esetleg valaki ezen már túljutott akkor ha lehet írja már meg
> hogy mit is kell ott csinálni.
> 
> Üdv.: Claydove From Amorph TM )
+ - Populous3, Half Life TF2, Carmageddon 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Irjatok roluk szepeket, rosszakat!
--
A valosaggal torteno barmilyen hasonlosagom csakis a veletlen muve.
Tobbiek: http://www.geocities.com/SouthBeach/Shores/3909/index.html
En:      http://www.geocities.com/SoHo/Studios/5431/index.html
+ - Velemeny... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

>Hat tegnap lett egy Creative RIVa TNt-m es az allam meg mindig keresem.
>Eddig egy 1 honapos Matrox G200 som volt, futott rajta minden szepen, >3D ben,
 de azert a Tresspasser mar, picit akadozott 800*600 ban, de 
>[...]
>is nyomjak a reklamot, hogy ilyen szuper 3D renderingje van.. de a TNT >akkor 
is szebb.
>Ez csak azert irtam le, hogy ha valaki 3D s kartyat ohajt venni, akkor >28500 
ert a maganban leirt helyen vasarolhat ilyet.

Nem kotozkodeskeppen, de nem te reklamoztad ugyanilyan hevvel a G200-at?
Ezek utan nemtom ki fog hinni neked... Csak ugy idezlek egy par hettel
regebbrol.. :

" A RIVA TNt nagyon szuper, de a kepe, sotetebb, es fakobb mint a  
"Matroxe, bar 16 MB ram van rajta, egyenlore meg eleg a 8 is.
"aki mostanaban akar VGa kartyat venni az Matroxot vegyen, aki tud meg
"varni, annak majd meglatjuk mit hoz a jovo.

Egyebkent egy hete meg 27500 volt a miklandnal a Creative TNT...

>BANSE 16 Mb as az is de egy buta V2 van rajta, nem is mindegyik GAMe 

Ez azert van mert kivettek az egyik textura chipet, szoval a v2 egyik
(szerintem) legnagyobb elonyet.. szoval banshee az egy szar tenyleg :)

>ismeri fel rajta a 3DFX et, valamint tomoriti a TEXTUrkat, ezert szaer 

en ugy tudom, hogy TUD texturat tomoriteni.. de ez nem jelenti azt, hogy
mindig tomoriti..

>a kepe. A RIVA 128 asokat mar nem szabad megvenni, annak ellenere hogy >az uj 
driverrel szep es gyors,d e csak 4 MB, a Tresspasser is docog 

Szerintem akinek keves a penze, az v1 helyett vegyen riva128-at es tok
jol jar, plane ha azoktol veszi meg akik most ternek at a TNT-re

Udv, Syg.
+ - Fifa '99 + Half-Life (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

A fenti ket jatekrol , mely az elmult ket hetemet kitoltotte :

Fifa '99 :
Egyenletes a fejlodes :Fifa98 - World Cup - Fifa 99 .
Grafikailag tokeletes . Vegre alapbol van eso , ho.Az arnyekok nagyon szuperek 
,teljesen elethuek .A jatekosok mozgasa , animacioja meg jobb , mint a World Cu
p-ban volt. A jatek alapbol nehezebb , mint a Fifa98 professional fokozatban . 
A hangok szokasosak , bar a hianyzik az a francia 
akcentusu ember , aki a WC-ban volt .Azert van egy-ket negativum is :
a kameraallasokat kicsit elcsesztek , a kepzeletbeli kamerat kozelebb vittek a 
palyahoz , igy nehezebb atlatni a palyat . Ezt leszamitva tokeletes , a Fifa 20
00-ig jo lesz.

Half-Life:
Szamomra EV JATEKA !
Ezerszer jobb mint a Quake II, vegre az agyat is kell hasznalni nem csak az ujj
akat.Nem olyan mint a Quake II , ahol mesz elore es fejbe losz mindenkit a shot
gunnal . Klassz hogy lehet beszelgetni a szereplokkel , parancsot adni nekik.Az
 atmoszferaja tokeletes , igazi feelingje van az egesznek .
Grafikailag jobban tetszik mint a Quakee II , az AMD k6-233 + Riva 128 4MB
-on tokeletesen fut , igaz az OpenGL szebb mint a Direct3D .
Kosz a Sierranak !

zero
 

____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - Men in Black (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
A Men in Black-ben, leugrottam a lepcsorol a kukaba.
Lelottem a ket embereket.
Csak azt nem tudom, hogy lehet kijonni a kukabol :((
Aki tud segitsen legyszi!
A valaszokat maganba kernem, mert nem vagyok elofizetve



AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS